Karburátory Pekar
Moderátor: Moderátoři
Karburátory Pekar
Nemáte někdo zkušenosti s karburátory Pekar? Co jsem vyčetl z RU fora, tak všichni jen chválí.
Přemýšlím, že bych zkusil sehnat tenhle http://www.tdpekar.ru/news/news/369/
Je to Pekar K177.
Akorát netuším kde se to dá koupit. Nevíte někdo kdo jezdi do UA jestli to tam maji?
Přemýšlím, že bych zkusil sehnat tenhle http://www.tdpekar.ru/news/news/369/
Je to Pekar K177.
Akorát netuším kde se to dá koupit. Nevíte někdo kdo jezdi do UA jestli to tam maji?
To sice může být jistá výhoda , ale karburátor z velkýma klapkama "nepude" od spodu . Pro vyšší krouťák odspodu je dobrá malá klapka 1 stupně .Yellow01 píše:Má velký klapky, Marek říkal, že nakrmí 150 koňový motor
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To vysvetluje, prečo mi s karburatorom 2105 šla 1,7ka lepsie v nizkych otačkach ako s karburatorom 2107.Saša píše: Pro vyšší krouťák odspodu je dobrá malá klapka 1 stupně .
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak tam jde hlavně o to, že karburátor obecně funguje dobře tehdy, když má velký průtoky. Proto se ve snaze o nižší spotřebu a emise škodolivin dělá ta malá komora prvního stupně... Ideální karbec by měl nespočet malinkých komor, které by se postupně otevíraly, jenže na výrobu a provoz je to nepraktické...
malé otáčky znamenají malé průtoky, čili malé rychlosti a malé tlakové spády a kondenzace na potrubí když je studené a podobně. Proto taky motor táhne bez sytiče lépe v otáčkách ikdyž je studený, protože se palivo nestíhá usadit v potrubí.
malé otáčky znamenají malé průtoky, čili malé rychlosti a malé tlakové spády a kondenzace na potrubí když je studené a podobně. Proto taky motor táhne bez sytiče lépe v otáčkách ikdyž je studený, protože se palivo nestíhá usadit v potrubí.
Ahaa, no mohl bych to zkusit přes ruskagaraz@gmail.com. Jednou jsem si přes něho kupoval ten keramický kohout topení a došel. I když až na podruhé, první zásilka se ztratila...Yellow01 píše:Koupil jsem ho tady na fóru, ale byl to dovoz z Moskvy.