Otackomer 06 a bezkontakny rozdelovac 07
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
To asi těžko, ten odpor na cívce patří k té cívce. Viděl bych jako přípustnou pouze záměnu Lada cívka bez odporu -> škoda cívka s odporem. K tomu by se měl natáhnout drát ze svorky 16 spínací skříňky. (připojuje palubní napětí za odpor, přímo na cívku během startování, pro silnější jiskru).
tak a teď doufám, že sem pochopil otázku.
tak a teď doufám, že sem pochopil otázku.
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Nejde o štart, ale o to aby otáčkomer ukazoval dobre, lebo bezkontakt má samarackú indučku.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No, ten důvod proč s tou cívkou otáčkoměr nechce ukazovat bude právě v tom bezkontaktu. pokud to prostě dělá menší špice, že je otáčkoměr nechce brát, zkusil bych zvýšit citlivost otáčkoměru. Ale jak jsem psal jinde, otáčkoměr z klasiky umí sežrat špice od cca 20 - 50V nahoru, aby spolehlivě ukazoval.
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ja to ešte nemám v aute, ale chcel by som vedieť aké sú skúsenosti ľudí čo majú bezkontakt a 06 otáčkomer
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Zmeral som dnes cievky klasicku a bezkontaktnu. Vysledok:
klasicka - 6,7kOhm medzi strednym a krajnym, medzi krajnymi cca 4ohm
bezkontakt - 10kOhm medzi strednym a krajnym, medzi krajnymi cca 3ohm.
Čiže by otáčkomer mohol fungovať bez problémov. Či nie ?
klasicka - 6,7kOhm medzi strednym a krajnym, medzi krajnymi cca 4ohm
bezkontakt - 10kOhm medzi strednym a krajnym, medzi krajnymi cca 3ohm.
Čiže by otáčkomer mohol fungovať bez problémov. Či nie ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
To vůbec není o cívce - resp. vliv cívky je zanedbatelný. Je to jak píše Martas Brno. Spínací tranzistor bezkontaktu je chráněn zenerovými diodami nebo transily proti špičkám indukovaným do primáru, tudíž impuls pro otáčkoměr je nedostatečný. Řešit by to šlo jedině úpravou vstupního obvodu otáčkoměru. Pokud někde najdeš schema, můžeme se o tom bavit dále.Dusan píše:pozri namontuj to tam... a ak ti nebude ukazovať tak daj staru cievku naspäť... a bude to ukazovať ok ?
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Schema je tu
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nestahuj gatě dokud je brod daleko. Mě v sedmičce otáčkoměr fachčí i s bezkontaktem v pohodě. Otáčkoměr mám elektricky identický s 03/06. Nejdřív to nahoď a když to nebude chodit tak teprve potom vymýšlej.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ok, ja len keby .......
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Myslím, že tu Saša jednou psal, že otáčkoměr resp. zapojení uvnitř je spouštěný pomocí záporných 300V špiček, které vzniknou při rozpojení kontaktu.
Pokud tomu tak je, tak ale elektronický zapalování tyhle záporný špičky nemá...
Ale zase někdo píše, že mu to fachá.. tak teda nevím, asi to s těma -300V nebude pravda. Jinak velikost kladné špičky je stejná jako u klasického kontaktu. Teda alespoň měřeno na ele. zapalování favorit, tj. těch 300V
Pokud tomu tak je, tak ale elektronický zapalování tyhle záporný špičky nemá...
Ale zase někdo píše, že mu to fachá.. tak teda nevím, asi to s těma -300V nebude pravda. Jinak velikost kladné špičky je stejná jako u klasického kontaktu. Teda alespoň měřeno na ele. zapalování favorit, tj. těch 300V
Monostabil nemůže být spouštěn zápornými špičkami - na vstupu je NPN tranzistor a ZD ve tvarovači impulzů propouští zápornou půlvlnu max. 0.7 V, kladnou do výše Uzd.popest píše:Myslím, že tu Saša jednou psal, že otáčkoměr resp. zapojení uvnitř je spouštěný pomocí záporných 300V špiček, které vzniknou při rozpojení kontaktu.
Pokud tomu tak je, tak ale elektronický zapalování tyhle záporný špičky nemá...
Ale zase někdo píše, že mu to fachá.. tak teda nevím, asi to s těma -300V nebude pravda. Jinak velikost kladné špičky je stejná jako u klasického kontaktu. Teda alespoň měřeno na ele. zapalování favorit, tj. těch 300V