MacGyverova 2103, to je péro, a 2107

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Nebo taky ulehčí tam dát imbus šrouby ;)
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

No čidlo bylo čisté, to jsem prohlídnul a dal zpátky, to nepomohlo. Takže kdybych chtěl sundat vanu, tak povolím jen ty dva silentbloky nad ramenama, odpojím hadice od radiátoru, sundám ten plechovej kryt pod motorem a zvedák můžu dát tady pod začátek převodovky? (Ten trochu utřenej stříbrnej kousek) Tak nic nepraskne.
Obrázek

Jo na ten šroubek pod výfukem a jak mi vana nepůjde ven, na to se taky moc těším.
Děkuju Vám, že se mnou máte tu trpělivost :D
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

cory lenze ty si moc sikovny! narozdiel odomna :-D prvy krat mi to trvalo cele popoludnie dalsi krat 3 hodky a osobny rekord mam myslim dve a pol hodiny, ja som vzdy zdvihal motor za drzak alternatoru alebo aj hocikde za prevodovku, hadice od topenia som nikdy neodpajal a nikdy nebol problem, pokial nemaju 1000 rokov tak to prezuju.
s tou klukou ma ludek pravdu, usetri ti to mnoho problemov :-Dto uvidis.

P.S. odspodu to ani hnile nemas ! parada :D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

cackler píše:Kvůli sítku se ani nemusí celá vana sundavat, ja se vždycky nejdýl pral se šroubama co jsou pod výfukem, k těm je šílenej přístup
Nějak si neuvědomuju, že by v přístupu k některým šroubům vany překáželo výfukové potrubí
Cory píše:...do nedostupnych srobov zarezy na šrobovak...
cackler píše:Nebo taky ulehčí tam dát imbus šrouby ;)
Od tý doby, co existují na Gola/Tona sadách kloubky (chcete-li křížky) není potřeba těchto úprav. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Jde o tyhle dva, bohužel je tam tak málo místa, že se tam nevejde kloub goly...
Přílohy
P1020238.jpg
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

cackler píše:Jde o tyhle dva, bohužel je tam tak málo místa, že se tam nevejde kloub goly...
Teď už si sice přesně nevzpomínám a rozhodně se nebudu přít - dělali jsme to s Pátračem dvě leta zpátky. Ale my používali "malou" (tuším 1/4) golu a k tomu jsme ještě určitě měli i nějaký nástavečky. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

tiez to zvladam z 1/4kovou golou bez sebevacsich problemov
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Máte pravdu, matně si vzpomínám, že malá gola se mi tam snad vešla, ale neměl jsem dost dlouhej nástavec... :)
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Mylsel jsem, že u snímače tlaku by měl být olej, ale bylo tam něco takhle šedivýho, to je asi špatně ne?
Obrázek
Včra jsem taky ještě sundal vanu, šlo to celkem dobře, motor je strašně zadělanej. Než jsem před 3mi lety auto dostal, tak v něm asi olej nikdo hodně dlouho neměnil.
No a než jsem to dodělal, tak už bylo sedm hodin a já si nebyl jistej kterým šroubem mam čerpadlo začít demontovat, abych něco nezkazil. Literaturu jsem si zapoměl doma, tak jsem toho pro ten den nechal. Jak jsem se pak doma dočelt, je asi jedno jakým začnu. Jde při jeho vyndavání vůbec něco zkazit?
Obrázek
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Hele - jestli byl i ten olej takhle šedivej, potom to znamená, že tam někudy jde/šla voda.
Čerpadlo je k bloku přišroubováno 2 šrouby (je to vidět na tělese čerpadla). L.
PS: jo - a není tam co zkazit
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

když máš venku čerpadlo tak ho rozdělej a podívej se na přepouštěcí ventil-někdy zlobí-a voda se může do oleje dostat přes těsnění pod hlavou a nebo prasklou hlavou nebo blokem , ale to je málo pravděpodobné.. a až budeš mít to čerpadlo hotový koukni taky na pohon čerpadla-ozubený kolečko pod rozdělovačem-když se odrbe tisícihran v kolečku tak to taky nemaže.......
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Čerpadlo jsem vyndal, síťko do vany bylo čisté, pod přetlakovým ventilem nebyl žádný bordel, mezi ozubený kolo o stěnu jsem nacpal měrku maximálně 0,15 a tisícihran omletý nebyl. Nevím tedy dál co s tím je. Olej co jsem vypustil nebyl šedivý, ale černý jako bota, jen ty dlouhé šrouby co drží čerpadlo k bloku motoru byly zase šedivé jako rozbočka na snímač tlaku, co je na fotce výše. Dmatej byl tak hodný a slíbil, že mi půjčí čerpadlo a snímač na kontrolku, tak to tam zkusím namontovat, přímo na snímač připojím žárovku a ukostřím, tím bych snad vyloučil chybu v elektrice.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

No tak zrovna jak jsem přišel k autu, tak jsem zjistil, že s žárovkou to nepůjde, musím si přinést odporoměřič. V pondělí jsem vyměnil čerpadlo, nalil zase nový olej, nastatoval a už jsem se zaradoval, že to maže, pěkně na nízké otáčky slušný tlak. Ale říkal jsem si, nebudu chválit dne před večerem, nejdřív se pěkně projedu a až po nějaké delší trase, až se olej ohřeje, tak teprve tady poreferuju. Taky že jo, dneska jsem měl čas, tak jsem to jel vyzkoušet, neujel jsem ani 2 km a už to bylo zase to samé, co předtím, na volnoběh svítí kontrolka a tlak začne vzrůstat až od 3,5-4MPa. Jinak ale jede docela dobře, startuje dobře, jen je asi těsně řed smrtí.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

MacGyver, nečetl jsem všechny stránky ,ale nemůže ten problém být ve vadném filtru :?: .Možná ,že už to tu zaznělo ,tak mě popřípadě omluvte :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Olejovej filtr jsem vyměnil taky společně s olejem. V olejové vaně bylo pár takovejch železnejch kuliček velkých přibližně jako špendlíková hlavička. Ale s tím už se u motoru se 150 000km asi trochu počítá ne?
Kdybych zapojil místo toho tlakoměru palivoměr, tak to jen vyměním kus za kus? Někde jsem četl že charakteristiky těch dvou budíků jsou stejný. Stejně si myslí, že čidlama a budíkem to neni.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“