Zahájení testování vozidel na historickou původnost
Moderátor: Moderátoři
Testujeme do limitu dle FIVA, což je 30 let, čili do rv 1981.
Retestace se zpravidla provádí stále v jednom klubu (v tom, ve kterém bylo auto otestováno). Po domluvě mezi majitelem, stávajícím klubem a novým klubem, lze testaci teoreticky převést i k jinému klubu. Ten ale musí být schopen a hlavně ochoten se na takovéto věci domluvit. Např. náš klub s tímto žádný problém nemá.
Jinak je fajn, že po zodpovězení všech dotazů se tady rozjela velmi zábavná diskuse, ale dosud jsem nezaznamenal žádný nástřel alespoň přibližného počtu aut, kterých by se testace týkaly. Já nikomu a nic nevnucuji. Naopak se touto nabídkou snažím pomoct, protože vím, že ne všude je nějaký veteránklub v dosahu a když už nějaký je, tak ne každý je ochotný se těmito auty zabývat a přistupovat k jeho majiteli tak, aniž by se cítil nepříjemě.
Kdo má tedy opravdu vážný zájem o testaci, napište mě mail nebo SZ, který nejlépe (nebo v případě pochybností) doplňte fotkou daného auta. Potřebuji znát přibližný počet aut předem.
Retestace se zpravidla provádí stále v jednom klubu (v tom, ve kterém bylo auto otestováno). Po domluvě mezi majitelem, stávajícím klubem a novým klubem, lze testaci teoreticky převést i k jinému klubu. Ten ale musí být schopen a hlavně ochoten se na takovéto věci domluvit. Např. náš klub s tímto žádný problém nemá.
Jinak je fajn, že po zodpovězení všech dotazů se tady rozjela velmi zábavná diskuse, ale dosud jsem nezaznamenal žádný nástřel alespoň přibližného počtu aut, kterých by se testace týkaly. Já nikomu a nic nevnucuji. Naopak se touto nabídkou snažím pomoct, protože vím, že ne všude je nějaký veteránklub v dosahu a když už nějaký je, tak ne každý je ochotný se těmito auty zabývat a přistupovat k jeho majiteli tak, aniž by se cítil nepříjemě.
Kdo má tedy opravdu vážný zájem o testaci, napište mě mail nebo SZ, který nejlépe (nebo v případě pochybností) doplňte fotkou daného auta. Potřebuji znát přibližný počet aut předem.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Já ano, ale uděláme to někdy později po soukromým prkně, až to budu mít hotový a nachystaný. L.Hurikán píše:... vážný zájem o testaci ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Teepee
- Příspěvky: 4312
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to Hurikánovi popsal detailněji do SZ, Bílý LADA se na srazu neobjeví, tudíž tam nebude ani testován.
Do budoucna nevím, nechce se mi testovat na druhém konci republiky. (to co bych ušetřil na ručení pak projedu na benzínu, plus že to někde můžu rozbít, otřískat, zamazat ...)
Do budoucna nevím, nechce se mi testovat na druhém konci republiky. (to co bych ušetřil na ručení pak projedu na benzínu, plus že to někde můžu rozbít, otřískat, zamazat ...)
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: pát kvě 14, 2010 11:29
- Bydliště: Otrokovice
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Zahájení testování vozidel na historickou původnost
Dotaz, jak se nahlíží na přestavbu na LPG?
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahájení testování vozidel na historickou původnost
Co jsem jednou zjišťoval, tak mi bylo řečeno, že u části klubů narazíš a u části je zajímá, kdy byla přestavba provedena. Pokud tomu bude 30+ tak se to prý dá nazvat dobovou úpravou. Ideální je se optat u klubů v tvém okolí.txx píše:Dotaz, jak se nahlíží na přestavbu na LPG?
Ale třeba má někdo lepší informace...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: Zahájení testování vozidel na historickou původnost
S LPG by se nemělo testovat.
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- mušketýr
- Příspěvky: 1250
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahájení testování vozidel na historickou původnost
Prvně jde o to o jakou testaci jde. Zda o testaci kvůli "véčkám", nebo odpuštění ekodaně, nebo nízké pojistce. Před lety jsem absolvoval testaci kvůli odpuštění eko daně s vozem na LPG. Testace naprosto v pohodě, jen některým "veteránistům " na forech praskala žilka. No někteří mě chtěli i udat...
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: Zahájení testování vozidel na historickou původnost
Já jen říkám co bylo řečeno na školení komisařů, LPG nebrat
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Re: Zahájení testování vozidel na historickou původnost
V Rusku zruší povinné technické prohlídky pro osobní auta. Budou jen dobrovolné (to teda koukém)
Kdy to napadne konečně naše poslance šetřit všem náklady v dnešní době a že Dekra má na našem malém trhu přímo ukázkový monopol
Kdy to napadne konečně naše poslance šetřit všem náklady v dnešní době a že Dekra má na našem malém trhu přímo ukázkový monopol
Re: Zahájení testování vozidel na historickou původnost
Dobrej fórtxx píše:V Rusku zruší povinné technické prohlídky pro osobní auta. Budou jen dobrovolné (to teda koukém)
Kdy to napadne konečně naše poslance šetřit všem náklady v dnešní době a že Dekra má na našem malém trhu přímo ukázkový monopol
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012