MacGyverova 2103, to je péro, a 2107

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

mne. Stačí ti deravá membrána a vtedy to narobí divy :D
MacGyver, len tak mimochodom, pokiaľ vymeníš olej a čerpadlo a stále to nebude mať tlak (nezabúdaj, že kľudne môže byť vadný aj ten "barometer" alebo ako to nazvať), tak je dosť možné, že ti ojničné ložiská povedali zbohom :P
ps. znehodnoteniu oleja benzínom do budúcna sa dá predísť veľmi jednoducho :wink: a to nevravím o výhode, že aj po niekoľkodňovom stáni stačí otočiť kľúčom a po cca 2 sekundách môžme štartovať :P
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

zrovna je podobná pumpa na aukru http://aukro.cz/palivove-cerpadlo-pierb ... 71256.html za trochu menší peníz
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Takych cerpadiel je na aukre dve a pol strany v cene od cca 900 Kc vyssie - novych a zopar pouzitych formou aukcie aj nizsie. Inac elektricke cerpadlo pierburg mala aj TAZ 1500, takze na vrakaci by mohlo byt za dobru cenu....
Roman
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Taky mě během dneška napadlo elektrický čerpadlo, ale měl jsem ještě jedno záložní, nebylo tedy z USSR, jako to co jsem vyndal ale z CCCP, tak jsem ho tam frknul, uvidím jak dlouho vydrží, kdyžtak bych přešel na elektrický. 1203 jsem na vrakovišti snad ještě neviděl, poslední půlrok jsem tam neviděl ani žigula. Tuty auta strašně mizí, na vrakáčích je to zato samej favorit a felicia. Vyměnil jsem tedy dneska olej, čerpadlo a hadičku k němu, protože místo toho, abych jí stáhnul jsem jí rozlomil jak byla zpuchřelá. Ve vypuštěném oleji se nadně usadil nějakej sajrajt, vypadalo to jako šupinky ale dalo se to mezi prstama rozdrolit na úplnou kaši, nebylo to tvrdý. Nevim co to může bejt, možná nějaký rozpuštěný těsnění?
Obrázek

No a při zkušebním startu to vypadalo, že snad tlak je zatím OK, nikam jsem s tím nejel, už jsem neměl náladu ani čas, tak zítra si užiju. Taky jsem rozmontoval čerpadlo co tam bylo a že by v membráně byla nějaká trhlina jsem si tedy nevšimnul a že jsem hledal. Trochu zpuchřelá byla, ale že by tím proteklo tolik benzínu aby takhle naředil 3l oleje, to se mi nějak nezdá.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

tyy jo su tie supinky kovovoe ??? respektive boli na vypustacej zatke ?(magnetova skuska) inac sa tam moc nema moc co rozpustat v tej olejovej vani jedine salky, jedine tesnenie ktore je v tom priestore je vlastne na olejovej vani a papierove tesneni pod olejovym ceraplo, viac tesneni v tom fakt neni, jedine ak by sa to tam dostalo z vonka,
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

V noci jsem o tom přemýšlel a je dost možný, spíš nejpravděpodobnější, že už to v tej mojí nádobě na vypouštění bylo. Když jsem měnil vodu v chladiči našel jsem v ní něco podobnýho asi jsem si toho nevšimnul než jsem do toho vypustil olej. Neni to kov, když jsem to viděl poprvý, tak jsem se úplně zhrozil, pak jsem ale zkoušel co to je a nebylo to tvrdý ale šlo to pěkně rozmačkat, na zátce nic takovýho nebylo. To ale nic nemění na to, že mě to furt nemaže, dneska jsem chtěl vyrazit, tak jsem nastartoval, zase to chvilku nemazalo, jako kdyby nefungoval zpětnej ventil ve filtru, a pak tlak vyrazil při cca 2500ot/min na pěkných 3,5, tak jsem si říkal že je to snad v pohodě a žádná vážná závada. Vyjel jsem tedy z garáže a než jsem stačil zavřít a zamnknout vrata, což není ani minuta, byla na stejný otáčky při sytiči ručička zase na nule, nikak moc nepomáhalo ani když jsem motoru trochu přidal, to sebou jen trochu škubla. Neni tedy možné, že olej spadne místo přez vadnej ventil ve filtru skrz to špatné ojniční ložisko? Nebo mohlo se čerpadlo během 600km tahle pokazit? Když jsem s tím začal po zimě s vyměněnejma rozvodama jezdit, tak jsem slyšel takovej podivnej hukot, bylo to slyšet hlavně na volnoběh, poslední dobou (cca 200km zpět) to dost utichlo. Nevěděl jsem co to je, teď už asi tuším, nejspíš tedy ty ložiska. Obávám se, že na tuto já nemam, snad bych ještě zkusil to čerpadlo, jestli to není tím. Na druhou stranu nechce se mi zase kupovat nové, jen abych zjistil, že to jím není. To znamená, že na sraz nejspíš nedorazím.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ty, hele, a neodporoučel se tě třeba olejobarometr? I když jsi vlastně někde psal, že tam byla i červená kontrolka, co...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

este vycisti to cislo sproste, je mozne ze ten bordel co si vytiahol zasral aj cidlo a pre to ta to klame, ale inac by motor klepal keby ma zlu kluku, vobec by to nejelo bolo by to take lenošne a hlavne by ti to netlacilo ani v otackach, jedine co ma napada je ten budik sprosty ktory ta len šidí, alebo neaka zavada v elektrike, horsi pripad neviem, aj ked napriklad ja som stale nezistil preco mi ten motor nemaze dodnes den
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Beru to zatím tak, jakože je špatné něco jiného, než budík, protože kdybych si hned jako první možnost řekl, že je špatněj měřák a že to jinak určitě dobře maže, tak bych mohl taky rychle dojezdit :) . Předevčírem mi blikala i kontrolka a to ne na volnoběh ale v otáčkách a ta je přeci nezávislá na budíku. Jenže já stejne jinej náhradní nemam, mam celej přístrojovej štít, ale tuten tlakoměr je to jediný, co mi tam chybí. Jdu se kouknout na to čidlo, jestli neni zacpaný, to jsem taky nezkoumal.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Nedávno na jiném fóru někdo řešil, že mu motor taky moc nemazal, paradoxně na volnoběh kontrolka nesvítila, ale v otáčkách to nechtělo mazat a problikávala. Bylo to totálně zacpaným sítkem v koši olejového čerpadla :idea: Pokud máš v oleji navíc nějaký bordel, tak by to tomu i nasvědčovalo ...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

pravda, toto moze byt! neni to moc narocna operacia, treba vyheverovat motor povolit zo silentblokov, kuzelnym spodbom vybrat olejovu vanu spod cerpadla, vypucovat a vratit, je to na jedno popoludnie
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ger007 píše:je to na jedno popoludnie
Mne ked spadla tycka palivoveho cerpadla do vane, tak som ju mal vonku ta nejaku hodku a pol, ale to som povoloval len jeden silentblok, lebo druhy som nevladal a vanu som celu nevysuval...Pri tejto cinnosti sa mi podarilo zhodit aj sitko z cerpadla.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Demontovat a namontovat vanu motoru v autě je sice trošku problematické, ale jde to. Upozornil bych pouze na některé finty, které montáž a demontáž podstatně zjednoduší (tak jak jsme je s Pátračem dělali u mě na dvoře.
- povolili jsme matice na silentblocích (povolili na udržitelné maximum - nevyšroubovali jsme je)
- motor jsme vyheverovali co šlo - dokud se neopřel převovodkou o tunel (pozor na hadice k radiátoru)
a jako zlatý hřeb
- ideální je natočit kliku o 90° z horní/dolní úvratě ... potom ta vana vypadne téměř sama (ono jak kliky, tak protizávaží se zvednou nahoru a udělají místo pro průchod vany)
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Kvůli sítku se ani nemusí celá vana sundavat, ja se vždycky nejdýl pral se šroubama co jsou pod výfukem, k těm je šílenej přístup.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

cackler píše:ja se vždycky nejdýl pral se šroubama co jsou pod výfukem, k těm je šílenej přístup.
Preto odporucam spravit do nedostupnych srobov zarezy na šrobovak, naramne to potom ulahci pracu a bojovat s klucom staci az pri konecnom utahovani...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“