Lada 2190 (Granta)
Moderátor: Moderátoři
No vždyť sem to psal, ale moc tomu nevěřím, leda by frantíci museli turkům vymyslet nějakej jinej výrobní program, pochybuju, že by tam chtěli vyrábět v podstatě plnohodnotnou ladu. Nicméně, představitelům rencka a nisanu se velmi líbí motor 21116, takže nějaká jeho aplikace v thálii nebo daciích je přecijen kapku reálná, oproti domněnce thalii 3=granta.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Já bych byl spokojen kdyby se to dostalo co nejdříve do CZ. Že to má H4? no a jaký to má vliv.. H4 sou levné a myslím že svítí dobře. Kvalitu světla myslím bude dělat hlavně parabola. Disky R13,R14 super nakonec to asi dopadne že 04 nikam nepůjde a rozeberu ji. Letní mám přesný rozměr i s diskama a zimní tkay. Pro mne ušetřená pěkná hromádka peněz.
Že to rezaví? ježíš co by jste chtěli aby to zrálo jak víno?Podívejte se jak byla kvalitně zpracovaná felicie, obzvláště jejich dveře kufru. A lemy blatníků.. Kolega má ani ne rok starou oktávku. Přál bych vám vidět prahy jeho auta. 04 je na tom po skoro 11 letech provozu lépe.. Celkově si myslím že dílenské zprcování možná nebude až tak nic moc. Ale já nepotřebuju auto který bude mít uvnitř kůži bude lícovat na desetiny milimetru. Raději ušetřím 100 000 kč.. Srovnávám to pohledově s otcovou fábií. Tvarově se mi to dokonce líbí víc o ceně se nebavím. a o servisu už vůbec ne.. Naopak troufám si říct že díky tomu že v tom nebudou deítky km kabelů tak právě kvůli tomu by mohl být servis levnější.. když pominu to že si myslím že běžný provozní servis půjde po garančce udělat i doma. Dokud to ale nebude v CZ v autosalonu tak je zbytečné to tu celkově řešit. Jak tu bylo napsáno řešit jízdní vlastnosti na základě rozměrů...
Že to rezaví? ježíš co by jste chtěli aby to zrálo jak víno?Podívejte se jak byla kvalitně zpracovaná felicie, obzvláště jejich dveře kufru. A lemy blatníků.. Kolega má ani ne rok starou oktávku. Přál bych vám vidět prahy jeho auta. 04 je na tom po skoro 11 letech provozu lépe.. Celkově si myslím že dílenské zprcování možná nebude až tak nic moc. Ale já nepotřebuju auto který bude mít uvnitř kůži bude lícovat na desetiny milimetru. Raději ušetřím 100 000 kč.. Srovnávám to pohledově s otcovou fábií. Tvarově se mi to dokonce líbí víc o ceně se nebavím. a o servisu už vůbec ne.. Naopak troufám si říct že díky tomu že v tom nebudou deítky km kabelů tak právě kvůli tomu by mohl být servis levnější.. když pominu to že si myslím že běžný provozní servis půjde po garančce udělat i doma. Dokud to ale nebude v CZ v autosalonu tak je zbytečné to tu celkově řešit. Jak tu bylo napsáno řešit jízdní vlastnosti na základě rozměrů...
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Tak správně, šetřit se musí, H7 jsou uměle předražené, nejspíš proto, že se nejvíce používají. (konstrukčně jsou více než o polovinu jednodušší).zelvotron píše:Jo to žárovkový denní je drsný, ale je to rozumný - určitě levnější jak ledky jak výrobně tak při výměně a člověk bude moct koupit lepší žárovky do hlavních světel, škoda že to je jen jednoparabola H4, ale tak šetřit se musí.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Tohle!Teepee píše:Tak správně, šetřit se musí, H7 jsou uměle předražené, nejspíš proto, že se nejvíce používají. (konstrukčně jsou více než o polovinu jednodušší).zelvotron píše:Jo to žárovkový denní je drsný, ale je to rozumný - určitě levnější jak ledky jak výrobně tak při výměně a člověk bude moct koupit lepší žárovky do hlavních světel, škoda že to je jen jednoparabola H4, ale tak šetřit se musí.
Za (min nez) cenu dvou sad obycejnych H7 co kamos daval do bavora mel ja 90%+ Osramy H4 ... hadejete co svitilo lip ...
21044i, 1999-2010 :(
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
tahle maska Granty se mi líbí, ten pruh uprostřed mi připomíná masku starý samary
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Pokud to bude stát 120 tak to zase až tak vadit nebude, ale když pouklazuješ na feldu nepřál bych ti vidět jak vypadaj zadní vrata na devítiletý desítce, nebo prahy na osmiletý. Díra v kufru skrz dva plechy po osmi letech taky nemyslím že je úplně ok ani u low endu. Že něco jinýho hnije tak? Co takhle radši si vzít za příklad něco co nehnije, 15ti letý clio, dvacetiletá 405, to by měl bejt vzor, ne se utěšovat fabkou s orezlejma prahama.Patrac píše:Že to rezaví?
Co se světel týče jsou ty H4 u levnýho auta pochopitelný a vzhledem ke standardnímu dennímu svícení nebude problém rozbít prasátko na kvalitní žárovky, který si pak člověk nebude vypalovat přes den. Myslím že to snad bude svítit dobře - poměrně velkej světlomet s parabolou s volnýma plochama, ale řikejte si co chcete, dvě paraboly jsou prostě lepší, poněvadž při jízdě na dálkový zůstanou rozsvícený i potkávačky, což u H4 nelze. Do zatáček pak není potřeba přepínat na potkávačky, je vidět povrch silnice těsně před autem atd
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Ale v podstate sa da, ved ked v krabici zapnem pri stretavacich svetlach svetelnu "houkačku" tak svietia aj dialkove aj stretavacie...Potom je to iba elektricka zaezitost, ale neviem ako dlho by vydrzali parabolyzelvotron píše:dvě paraboly jsou prostě lepší, poněvadž při jízdě na dálkový zůstanou rozsvícený i potkávačky, což u H4 nelze.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Tak potom som tichozelvotron píše:To je normální u všech aut, že při světelný houkačce jedou obě vlákna, ale to jde jen krátkodobě, při delším zapnutí by se žárovka přehřála a prdla.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)