turbo
Moderátor: Moderátoři
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
V davnej minulosti robili v Ba v jednej firme na zakazku tesnenie pod hlavu, ktore bolo z nejakeho "klingeritu" a okolo dier a na celej ploche, ale len z jednej strany malo hrubsiu medenu foliu. Doporucovalo sa to pouzivat ked bola hlava nie celkom rovna a nebola moznost dat si ju zarovnat. Mal som to na S100 a zaplatil som za to v tom case neuveritelnych asi 90 Kcs
Roman
nebo vykroužit drážku v hlavě kolem spalovacího prostoru, jen maličkou!
v místě kde by byl průměr kružnice větší než vnější průměr ohnutého plíšku na těsnění!
do ní dát měděnej drátek tak 0,6mm! prostě jen ohnutej do kruhu
aby z toho byl takovej zámek, kterej by přesahoval z dosedací plochy hlavy tak 0,3 mm! a původní těsnění zachovat
v tom místě by bylo v těsnění větší napětí a tlak ve spalovacim prostoru působící na těsnění a plíšek těsnění by musel buď ustřihnout ten drátek v drážce, nebo jej pod něj podsunout!když by to chtělo vylítnout! ale to už se mi jevý na takovej tlak kerej by musel roztrhat motor ne?
no to mě ted napadlo na to co psal marek o těch škodovkách.
jo a taky sem si vzpoměl že kdysi dávno jeden starej PAN mistr co dělal motory pro formule 1300 unás řikal že nechávali dosedací plochy pod těsnění hrubý od frézování, že to líp drží a nevylítává...
no ale jak drsný... toť otázka... to bude záležet na těsnění..
v místě kde by byl průměr kružnice větší než vnější průměr ohnutého plíšku na těsnění!
do ní dát měděnej drátek tak 0,6mm! prostě jen ohnutej do kruhu
aby z toho byl takovej zámek, kterej by přesahoval z dosedací plochy hlavy tak 0,3 mm! a původní těsnění zachovat
v tom místě by bylo v těsnění větší napětí a tlak ve spalovacim prostoru působící na těsnění a plíšek těsnění by musel buď ustřihnout ten drátek v drážce, nebo jej pod něj podsunout!když by to chtělo vylítnout! ale to už se mi jevý na takovej tlak kerej by musel roztrhat motor ne?
no to mě ted napadlo na to co psal marek o těch škodovkách.
jo a taky sem si vzpoměl že kdysi dávno jeden starej PAN mistr co dělal motory pro formule 1300 unás řikal že nechávali dosedací plochy pod těsnění hrubý od frézování, že to líp drží a nevylítává...
no ale jak drsný... toť otázka... to bude záležet na těsnění..
ja som v davnej minulosti(pred 10rokmi) jazdil na mopede Stella a tesnenie pod hlavou(teda skor medzi spodnou a vrchnou castou bloku) tam vobec nebolo. Ovsem je to dvojtakt a celohlinikovy takze je to ine. Ale po case to stejne prestalo tesnit! Tesnenie som tam vyrabal z akejsi divnej hmoty-taky sivy tvrdy nehorlavy papier. Boli to sice len prve pokusy 12rocneho exota, no tam to fungovalo. Toto je vsak uplne ine.
Na co to sem vlastne pisem?!?
Na co to sem vlastne pisem?!?
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_izsof.html
toto som nasiel, vyzera to ze zohnali pretlakove karburatory - rad by som vediet co su to vlastne za cuda. Za spracovanie by som im dal 1*
toto som nasiel, vyzera to ze zohnali pretlakove karburatory - rad by som vediet co su to vlastne za cuda. Za spracovanie by som im dal 1*
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
skratena verzia je bez medzichladica stlaceneho vzduch (intercooler).aspon myslim ze tam ide o to.Ondrej píše:Co je to za karburátor netuším, ale velice se mi líbí, jak to všechno zaonačili do úplně sériové kastle Zvenčí obyčejná Lada.
Jen když tak koukám na ty šílené roury, napadá mě, že nakolik to s tím přetlakem bude žhavé...
I když tam mají pak i nějakou zkrácenou verzi...?!
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever