turbo

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

V davnej minulosti robili v Ba v jednej firme na zakazku tesnenie pod hlavu, ktore bolo z nejakeho "klingeritu" a okolo dier a na celej ploche, ale len z jednej strany malo hrubsiu medenu foliu. Doporucovalo sa to pouzivat ked bola hlava nie celkom rovna a nebola moznost dat si ju zarovnat. Mal som to na S100 a zaplatil som za to v tom case neuveritelnych asi 90 Kcs
Roman
ert
Příspěvky: 35
Registrován: pát dub 08, 2005 09:11
Bydliště: Slapy

Příspěvek od ert »

nebo vykroužit drážku v hlavě kolem spalovacího prostoru, jen maličkou!
v místě kde by byl průměr kružnice větší než vnější průměr ohnutého plíšku na těsnění!
do ní dát měděnej drátek tak 0,6mm! prostě jen ohnutej do kruhu
aby z toho byl takovej zámek, kterej by přesahoval z dosedací plochy hlavy tak 0,3 mm! a původní těsnění zachovat
v tom místě by bylo v těsnění větší napětí a tlak ve spalovacim prostoru působící na těsnění a plíšek těsnění by musel buď ustřihnout ten drátek v drážce, nebo jej pod něj podsunout!když by to chtělo vylítnout! ale to už se mi jevý na takovej tlak kerej by musel roztrhat motor ne?
no to mě ted napadlo na to co psal marek o těch škodovkách.
jo a taky sem si vzpoměl že kdysi dávno jeden starej PAN mistr co dělal motory pro formule 1300 unás řikal že nechávali dosedací plochy pod těsnění hrubý od frézování, že to líp drží a nevylítává...
no ale jak drsný... toť otázka... to bude záležet na těsnění..
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Naproti tomu tuším Lamborghini a maseratti dělaj hlavy a blok válců lapovaný. Pro to aby to dosedlo bez těsnění. :shock:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
capodrak
Příspěvky: 224
Registrován: pon pro 20, 2004 23:14
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od capodrak »

Pátrač píše:Naproti tomu tuším Lamborghini a maseratti dělaj hlavy a blok válců lapovaný. Pro to aby to dosedlo bez těsnění. :shock:
:wink: tak na to u lady zapomeň :lol: ...lapovaný to bejt muže těsnění bejt musí :wink: žu prože tam máš ruznou tepelnou roztažnost
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ja som v davnej minulosti(pred 10rokmi) jazdil na mopede Stella a tesnenie pod hlavou(teda skor medzi spodnou a vrchnou castou bloku) tam vobec nebolo. Ovsem je to dvojtakt a celohlinikovy takze je to ine. Ale po case to stejne prestalo tesnit! Tesnenie som tam vyrabal z akejsi divnej hmoty-taky sivy tvrdy nehorlavy papier. Boli to sice len prve pokusy 12rocneho exota, no tam to fungovalo. Toto je vsak uplne ine.
Na co to sem vlastne pisem?!?
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Doufam ze spolecnymi silami vynaleznete nejaky tesneni co to turbo neposere,pac se to zda jako zatim jedninej problem... Ale prijdou mozna dalsi.Kazdopadne se tesim az to bude chodit bez problemu :lol:
Uživatelský avatar
SalWador
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

turbina

Příspěvek od SalWador »

Tohle jsem nasel pred chvili:
Obrázek
SalWador
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Jako ta barevna uprava je strasna...Ale to turbo mi tam nejak nesedi,je tam takovy moc "nastreleny".Kde to ma karbec,nebo co je vlastne zac?
ert
Příspěvky: 35
Registrován: pát dub 08, 2005 09:11
Bydliště: Slapy

Příspěvek od ert »

vypadá to tak trochu jako papoušek! ale na barvě motoru nezáleží..
všimli jste si toho dalšiho turba hozenym na tom druhym motoru...
ty maníci do toho musej bejt zapálený.. Tose cení... :finga:
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Jim se to tam vali a my by jsme se o to porvali... :lol: Zkusim se priste v Nedvezi zeptat za kolik pusti turbo... Ale reknete na jaky se mam ptat, (znacka auta,model,objem motoru)
ert
Příspěvky: 35
Registrován: pát dub 08, 2005 09:11
Bydliště: Slapy

Příspěvek od ert »

fiat uno turbo 1,3/1,4.. Turbo IHI a fiat croma 2,0
(většinou strašněj stav když to prodávaj)
Octávia jakákoliv, VW... je tam snad 1000 druhů...a podobně...
hlavně co nejběžnější kuli dílům
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_izsof.html
toto som nasiel, vyzera to ze zohnali pretlakove karburatory - rad by som vediet co su to vlastne za cuda. Za spracovanie by som im dal 1* 8)
Uživatelský avatar
Ondrej
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 01, 2004 22:20
Bydliště: Zb.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrej »

Co je to za karburátor netuším, ale velice se mi líbí, jak to všechno zaonačili do úplně sériové kastle :D Zvenčí obyčejná Lada.
Jen když tak koukám na ty šílené roury, napadá mě, že nakolik to s tím přetlakem bude žhavé...
I když tam mají pak i nějakou zkrácenou verzi...?! :shock:
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Ondrej píše:Co je to za karburátor netuším, ale velice se mi líbí, jak to všechno zaonačili do úplně sériové kastle :D Zvenčí obyčejná Lada.
Jen když tak koukám na ty šílené roury, napadá mě, že nakolik to s tím přetlakem bude žhavé...
I když tam mají pak i nějakou zkrácenou verzi...?! :shock:
skratena verzia je bez medzichladica stlaceneho vzduch (intercooler).aspon myslim ze tam ide o to.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No dost huste pod kapotou. Neviem ze ci som to spravne identifikoval ale tusim ze tam ma aj LPG.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“