To jako, že krabice se v Toľjatti přestaly vyrábět? Jaktože o tom tady nic nebylo a dozvídam se to podezřele z tutoho článku?Teepeeho odkaz píše:Из дилерских салонов Lada Новосибирска исчезла модель ВАЗ-2105. Это связано с прекращением производства легендарной модели в декабре 2010 года.
Zajímavé zajímavosti
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Mě spíš zaujalo tuto:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Nepřesunula se jejich výroba jen do Iževska?Jestli ne tak to je opravdovej konec .
Od Moldávie po Uzbekistán zmizela z oficiálních stránek 2104
Na Ukrajině se zbláznili?Nabízet na stránkách lady novou samaru a vedle sebe 21074-30 (1.6 EU3/motor 21067-za 48 000hřiven) a 21074-20 (1.5 EU2/motor 2104-20) bych možná pochopil(05 se oficiálně neprodává na UA pár let),k tomu ale je 21070 s motorem 2103 za 34000 hřiven.
Nakonec mě dostal prodej starých ( 43500hřiven) a nových (66000hřiven) samar vedle sebe.
Od Moldávie po Uzbekistán zmizela z oficiálních stránek 2104
Na Ukrajině se zbláznili?Nabízet na stránkách lady novou samaru a vedle sebe 21074-30 (1.6 EU3/motor 21067-za 48 000hřiven) a 21074-20 (1.5 EU2/motor 2104-20) bych možná pochopil(05 se oficiálně neprodává na UA pár let),k tomu ale je 21070 s motorem 2103 za 34000 hřiven.
Nakonec mě dostal prodej starých ( 43500hřiven) a nových (66000hřiven) samar vedle sebe.
25 let radiace
25 years of radiation
Zajímavé fotky a osobní příběh vztahující se ke smutnému výročí těchto dnů, "Žiguli za cenu života."
These operators are heroes, either because of their recklessness or ignorance. They were paid a 5 time higher wage and promised the “Zhiguli” without standing in a queue. But very few of them seem to have managed to get this car… The radiation level in the place of a photographer was 2 r/h, in the place of operators – at least 20 r/h. It means it was safe to work here only for an hour which was actually impossible in such circumstances. Besides, Russian people pursuing big money and the “Zhiguli” left their dosimeters in a “clean area” so that they wouldn’t be sent away from the “hot area” before time. That’s the paradox of the USSR – the “Zhiguli” at the cost of life.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st duben 27, 2011 16:00 ]
a k tomu hned (pro neznalé jako já) překlad pana Googla (autentický):
Tyto operátory jsou hrdinové, ať už kvůli jejich nedbalosti nebo neznalosti. Oni byli placeni 5 časových vyšší mzdu a slíbil "Žiguli", aniž by stál ve frontě. Ale jen velmi málo z nich se zdá, že se podařilo získat tento vůz ... úroveň záření v místě fotograf byl 2 r / h, v místě operátorů - alespoň 20 r / h. To znamená, že to bylo bezpečné práce zde jen jednu hodinu, která byla vlastně nemožné za těchto okolností. Kromě toho ruští lidé sledují velké peníze a "Žiguli", opustil jejich dozimetry v "čistém prostoru", takže by neměly být poslán pryč od "horká místa" před časem. To je paradox SSSR - "Žiguli", za cenu života.
Zajímavé fotky a osobní příběh vztahující se ke smutnému výročí těchto dnů, "Žiguli za cenu života."
These operators are heroes, either because of their recklessness or ignorance. They were paid a 5 time higher wage and promised the “Zhiguli” without standing in a queue. But very few of them seem to have managed to get this car… The radiation level in the place of a photographer was 2 r/h, in the place of operators – at least 20 r/h. It means it was safe to work here only for an hour which was actually impossible in such circumstances. Besides, Russian people pursuing big money and the “Zhiguli” left their dosimeters in a “clean area” so that they wouldn’t be sent away from the “hot area” before time. That’s the paradox of the USSR – the “Zhiguli” at the cost of life.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st duben 27, 2011 16:00 ]
a k tomu hned (pro neznalé jako já) překlad pana Googla (autentický):
Tyto operátory jsou hrdinové, ať už kvůli jejich nedbalosti nebo neznalosti. Oni byli placeni 5 časových vyšší mzdu a slíbil "Žiguli", aniž by stál ve frontě. Ale jen velmi málo z nich se zdá, že se podařilo získat tento vůz ... úroveň záření v místě fotograf byl 2 r / h, v místě operátorů - alespoň 20 r / h. To znamená, že to bylo bezpečné práce zde jen jednu hodinu, která byla vlastně nemožné za těchto okolností. Kromě toho ruští lidé sledují velké peníze a "Žiguli", opustil jejich dozimetry v "čistém prostoru", takže by neměly být poslán pryč od "horká místa" před časem. To je paradox SSSR - "Žiguli", za cenu života.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Trochu som sa túlal a našiel toto: http://www.avia350.cz/cs_intro.html Vedel som, že v Letňanoch dávnejšie pred výrobou licenčných Renaultov skúšali výrobu miniautíčok, ale aj v závode Moravan kdesi na Morave? Myslel som si, že to bol závod na výrobu bezpečnostných pásov. Alebo je to každé iné a inde?
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Podle popisu z obrázku říkají _výrobci letadel_ , proto mi vycházídandy píše:ale aj v závode Moravan kdesi na Morave? Myslel som si, že to bol závod na výrobu bezpečnostných pásov
AVIA Letňany (viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Avia) a
MORAVAN Otrokovice (viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Moravan_Otrokovice)
A firma MORAVAN Brno (bohužel žádný odkaz jsem nenašel) měla sídlo v Brně na ulici Podnásepní a zabývala se výrobou bezpečnostních pásů (které mimochodem dodávala i do vozidel naší značky). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Priznám sa, že som žiadne odkazy nehľadal. Mnoho kedysi existujúcich firiem už neexistuje alebo po privatizácii majú iné názvy. A keď neviem sídlo ťažko sa orientovať čo je čo.
Moravské pásy a pardubické svetlá sú mi známe v žigulovi. Mám pocit, že aj cievky pochádzali z ČSSR, aspoň časť produkcie určite.
... a bulharské reglery, maďarské časti rozdeľovačov ...
Moravské pásy a pardubické svetlá sú mi známe v žigulovi. Mám pocit, že aj cievky pochádzali z ČSSR, aspoň časť produkcie určite.
... a bulharské reglery, maďarské časti rozdeľovačov ...
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
...a maďarské stěrače , snad jsem ještě nepotkal žigulíka, který by měl jiné...
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
na jednom mam BOSH na druhom mam CCCp
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Tak to jen já a žiguláky z okolí máme maďarský
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Jo na trojce jsem měl taky maďarské, ale vypadaly jako by byly jen z hliníku (prostě nic pro mě), tak jsem na vrakovišti ukořistil pěkné chromované CCCP.
Proč jsem ale vyhledal toto téma?
1) Protože dneska nemám vůbec co na práci.
2) Protože jsem chtěl všem, co ještě neviděli dokument o zrodu trabanta, tento naučný pořad doporučit. Je k dispozici třeba na ulozto.cz , stačí do vyhledávání napsat výroba trabanta.
Proč jsem ale vyhledal toto téma?
1) Protože dneska nemám vůbec co na práci.
2) Protože jsem chtěl všem, co ještě neviděli dokument o zrodu trabanta, tento naučný pořad doporučit. Je k dispozici třeba na ulozto.cz , stačí do vyhledávání napsat výroba trabanta.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Zajímavé - znázornění "politického uspořádání" evropy za posledních 1000 let v 5ti minutách.
http://www.youtube.com/watch?v=oxrXiO0z ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=oxrXiO0z ... re=related