Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Hned v den meho nemileho zjisteni jak motor pracuje (nepracuje), jsem sedl do auta a turbo odvezl zpet do servisu kde ho repasovali. Dnes mi pan volal, omluvil se a rekl ze uz je v poradku. Na loziskove casti byla prasklina, pres kterou unikal olej mezi lopatky. Nastesti jsem mu privezl jiz repasovanou a jeste jednu kterou jsem mel doma. Takze komplet repas podruhe ale ve funkcni loziskove casti :-) Cela akce se dela v ramci zaruky.

Jinak Sasuv poslední prispevek mi stale vrtal hlavou, takze vyvod z turba jsem zkousel profouknout, jde to velmi lehce, jakoby hadice nebyla ani nikde pripojena, takze tohle i oddech kliky bude zdrejmne v poradku.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

hura, držim prsty nech to už funguje ako ma
Uživatelský avatar
csfousek
Příspěvky: 593
Registrován: úte dub 22, 2008 09:42
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od csfousek »

No tak makej ať stihnem tu technickou.
Lada 2105 r.v. 1985
Lada 21044 1700i r.v.1996
Lada 112 1.6 16V r.v. 2006
Lada Vesta 1.6 16V r.v.2018


LADA-Krása a elegance,volnost a svoboda,odolnost a vytrvalost.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak lidi je to v hajzlu totalne jak jen to jde, ten kokot to dojebal jeste vic nez to bylo, nejlepe to fungovalo jeste pred "repasem"!! Zaplavil jsem ho olejem, namontoval, odpojil jsem civku a nekolikrat protacel aby se olej natlacil vsude kam ma. Pak jsem to nastartoval a s usmevem si hlidal vyfuk jestli to nekouri, na volnobeh to trochu cmoudilo ale mene nez predtim, tak jsem myslel ze snad je vsechno v poradku. Pri pohledu do motoroveho prostoru jsem padl na kolena, vsecko kolem turba zgrcane olejem, tam kde ma tlacit vzduch prska litry oleje.

Situace je takova, ze to auto nechci kurva aspon mesic videt, jsem totalne nasrany, zklamany a vycerpany, na sraz seru a mozna i na celou zasranou lancii...

Jeste fotky jak ma fungovat repasovane turbo, bavte se:


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

:|
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

:shock: Co to je za magory v tom servisu? Teď bych jim to tam odvezl omlátit o hlavu a chtěl finanční vyrovnání na nový turbo, nebo že jim tam pošlu ČOI na odebrání živnosťáku. A pak bych na Lancia fóru sehnal jiný turbo v dobrým stavu a vykašlal se na nějaký generálkování a plesknul to tam.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Týýýývogo, to je machrovina jak dělo, tohle. Upřímnou soustrast, na toto bych asi neměl nervy. Ten repasman by měl dostat taky nějakou repasi, ale nejlíp asi klackem přes záda.

No, každopádně, jestli ti to udělali několikrát špatně tak je to asi na uveřejnění zkušenosti s firmou v příslušném chlívku na foru - a nejen na našem. Su zvědavej, jak ti vyreklamujou tohle.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Mirku,tak to už drsný.Přeju ti nervy jak špagáty,protože to asi nebude lehké.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ted uz je to jedno, na sraz nepojedu, od od neuspesneho lonskeho roku jsem se tesil ze konecne prijedu na jarni sraz. Opet neprijedu kvuli uplne cipovine, neschopnosti jednoho blbeho servisu. Nemam na to chut, nebudu uz to ted znovu nekam posilat...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Atexi vydrž! Právě proto, že jsi do toho projektu tolik investoval času a peněz to teď nesmíš vzdát před cílovou páskou.

Prosímtě , co je to za servis? Ihned sem dej jejich web, pokud nemají, je něco špatně už na začátku. To je speciálka na repasy turbodmdachel? Mají na to osvědčení? Snad to nebyl nějakej "jarek" co to lepi doma na koleni a bude ti tvrdit že je 100% a přitom jsou to keci aby ti zavřel hubu. Jak to prosímtě testuje? Profoukne ji pusou? Pokud vím, tak testovací stanici nemůže mít doma každej živnostník.

Pročti si tohle: http://www.turbo-tec.eu/cz/turbosprezar ... eracja.php

Řekl bych, že jsi měl doteď smůlu na takové ty rádoby mechaniky, kteří kurví nejen svoje auto, ale dokonce za to od jinejch ptají peníze. Jestli to není tajné, kolik stála poslední repase? Kolik jsi dal do turbíny celkem? Nebylo by lepší to platit je jednou? Tady platí víc než jinde, že levná repase je dvakrát placená. Navrhoval bych, aby jsi turbinu sundal, dal do krabice, k tomu napsal kdo a jak se v tom naposled vrtal a po někom ji pošleš do Brna. Já s ní zajdu do Turbo-tecu a zjistím co by to stálo, udělat z toho železa schopný turbo. Určitě ti vyjedou posudek, co s tím bylo a co byla vyloženě chyba montéra, nebo např. neoriginální díly (jako třeba celej sortiment ELITU, jsou to levnější napodobeniny origo dílů, vozený buhví odkud, vyráběný bůh ví kým). Pak na základě toho posudku od profesionálů, pěkně zmáčkneš toho dobrodruha a vysází ti kačky zpět. Pokud se bude kroutit pohrozíš mu ČOI, porušuje zákon tím, že prodává evidentně nekvalitní práci a straní se odpovědnosti.

Další věc, už nedělej pokusy s olejem, do turbo benzínu nemůžeš lejt olej jako do atmosféry!!! Drž se ověřených olejů a věř tomu, že italové mají tu Seleniu opravdu vyvynutou pro tento motor. Stojí jako běžný olej a není nad čím spekulovat. Vždy když tam budeš lejt něco jnýho, byť stojí litr tři stovky, věř že to má stejný výsledek, jako by jsi ho vylil do kanálu. Nehledě nato, že to motoru neprospívá, určitě nepotřebuje pestrou stravu pro pevné zdraví :) Tak aby ti nezačali ještě zpívat ty vačky. Na 8ventil se shání dobře, ale na 16V stojí 4tis. kus v neurčitém stavu. Uvažoval jsem, že bych na tu Cromu dal 16V abych si šáhl na 200HP, ale zpět na zem... 8V bude pro začátek stačit :)
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Zavolam do toho Turbo-Tec a presne jim popisu situaci co turbo dela, pak eventuelne na nej vlitnu...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

tak jak to vypadá - už to maká nebo ne-držím palec aby se to povedlo dotáhnout do konce.
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

turbo

Příspěvek od rosta »

ehhmmmmm... něco bych tu měl..... napiš nebo dej vědět jestli by se ti náhodou nehodilo.......jde s ním otáčet a až na špínu vypadá jako že by mohlo být použitelný- jde o léta nepoužitou uloženku....
Přílohy
turbo 001.jpg
turbo 003.jpg
turbo 004.jpg
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ahoj
Rosto vypada to na Garreta z 2.0, i priruby vypadaji stejne. Pokud bys mohl vyfotit jeste vyvod z vyfukove casti, tak bych ti rekl co s tim. Kazdopadne, tohle je zrale na repas, jeste jestli je to ulozenka.

Ted ale koukam, to je bez wastegate, to je pro me nepouzitelne :-(

Abych upresnil situaci, moje turbina je repasovana dohromady 3x. Naposled mi prisla toto utery, ale na aute jeste nebyla, uz mi chybi jakysi elan.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Aktuale, aby jste se take zasmali .. . Turbo mi prislo domu po 4., prozmenu chcije olej okamzite po nastartovani z vyfukove casti, samozdrejmne to huli jak lokomotiva ... Jsem opravdu rad ze jsem sehnal o 1-2 tisice levnejsi repas, priste uz takovou hovadinu neudelam! Ted uz to s hozenim do kovosrotu myslim smrtelne vazne, a tomu picusovi zdrejmne zapalim barak.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“