To vyzerá ako Kia SorentoMichael 4x4 píše:Zaujímavé. Buď sa niekto pekne pohral v Photoshope, alebo žeby ďalšia modernizácia?
Obrázek
Nová Niva 4x4
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Problém modernizací, o kterých je tu řeč, je to, že vidíme jen nějaký obrázky a hodnotíme podle vzhledu, případně oprávněně podezříváme, že jsou to přepracované základy již dnes existujících aut, které třeba nejsou to nejvhodnější. To si myslím.
Když by Lada nevyvíjela (nakupovala) novej typ, vláčela by sebou kouli na noze v podobě starých konstrukcí, které ji činí neprodejnou. Tyhle starý auta mají pořád nějaké mouchy, které se dají odstranit jdině rekonstrukcí. Třeba bezpečnostní hledisko. Společnost je zmasírovaná a kouká se na výsledky bariérových testů. (neříkám, že je to špatně, taky se o ně zajímám, teda trošku (a vyloženě mně sere, že LADA mezi výsledky nefiguruje!!!!!)) Jenže výsledky bariérových testů jsou přímo svázané s návrhem kastle, která musí mít nějaké tuhosti a deformační zóny. To stejné je s výbavou. Kam dát do staré NIVY Airbagy? Nelze. ABS? Nelze. Problém. Musí se rekonstruovat. teda, pokud to nemá být auto do lesa, neprodejné v evropě. Ovšem, je zásadní, jestli si rekonstrukci udělají rusové sami, aby byla pro daný účel vhodná, nebo auto postaví na cizím spodku, kterej je dávno danej, unifikovanej, a jenom si na měl udělají nějakou kastli, která stejně nebude hezká.
Jinej problém je technologická kázeň ve výrobě - jestli ve fabrice někdo něco špatně sesadí, neutáhne, nebu urve, nebo nevyčistí od špon, je problém nezávislej na typu auta a tragickej pro každej typ auta.
Když by Lada nevyvíjela (nakupovala) novej typ, vláčela by sebou kouli na noze v podobě starých konstrukcí, které ji činí neprodejnou. Tyhle starý auta mají pořád nějaké mouchy, které se dají odstranit jdině rekonstrukcí. Třeba bezpečnostní hledisko. Společnost je zmasírovaná a kouká se na výsledky bariérových testů. (neříkám, že je to špatně, taky se o ně zajímám, teda trošku (a vyloženě mně sere, že LADA mezi výsledky nefiguruje!!!!!)) Jenže výsledky bariérových testů jsou přímo svázané s návrhem kastle, která musí mít nějaké tuhosti a deformační zóny. To stejné je s výbavou. Kam dát do staré NIVY Airbagy? Nelze. ABS? Nelze. Problém. Musí se rekonstruovat. teda, pokud to nemá být auto do lesa, neprodejné v evropě. Ovšem, je zásadní, jestli si rekonstrukci udělají rusové sami, aby byla pro daný účel vhodná, nebo auto postaví na cizím spodku, kterej je dávno danej, unifikovanej, a jenom si na měl udělají nějakou kastli, která stejně nebude hezká.
Jinej problém je technologická kázeň ve výrobě - jestli ve fabrice někdo něco špatně sesadí, neutáhne, nebu urve, nebo nevyčistí od špon, je problém nezávislej na typu auta a tragickej pro každej typ auta.
Martas tu poukazal na par veci, s ktorymi mozno suhlasit. Avsak je to nas subjektivny pohlad na auto, lebo - a to si povedzme uprimne - sme uz zhyckani od zapadnych vyrobcov, ktori kazdy rok uvedu nejaku novinku, kazde dva roky nejaky novy motor a kazde tri roky novy model (alebo aspon facelift). Lenze zapadni vyrobcovia doslova prahnu po exporte - ak by nemali odbyt na zahranicnych trhoch, tak by podstatne museli redukovat svoj vyrobny program.MartasBrno píše:... Když by Lada nevyvíjela (nakupovala) novej typ, vláčela by sebou kouli na noze v podobě starých konstrukcí, které ji činí neprodejnou. Tyhle starý auta mají pořád nějaké mouchy, které se dají odstranit jdině rekonstrukcí. ... Kam dát do staré NIVY Airbagy? Nelze. ABS? Nelze. Problém. Musí se rekonstruovat. teda, pokud to nemá být auto do lesa, neprodejné v evropě. .... Jinej problém je technologická kázeň ve výrobě - jestli ve fabrice někdo něco špatně sesadí, neutáhne, nebu urve, nebo nevyčistí od špon, je problém nezávislej na typu auta a tragickej pro každej typ auta.
AutoVAZ je vsak orientovany inak - na 99 percent (berste cislo s rezervou) mu staci domaci trh, domaci dopyt. To 1-2 percenta exportu - to je len akasi mala ceresnicka na torte. A domaci trh si pyta osvedcene konstrukcie - i ked su z nasho pohladu zastarane (co nepochybne su), su overene casom, opravitelne doma v garazi. ND su lacne - lebu su uz davno zaplatene rokmi produkcie.
Preto sa NIVA nevyvija tak, ako by sme si mozno predstavovali. Ak by bol nejaky vyrazny facelift napr. NIVY - tak by sa to odrazilo v cene a to sme tu uz mali - CHevrolet NIVA velky uspech nezozala. Dopyt urcuje jasne v prospech "starej" NIVY.
A bezpecnost? Nuz, v Rusku to nie je prave tema c. 1.
Ak by AutoVAZ teoreticky zvysil svoj podiel na exporte aspon na 25%, ovela viac by "pocuval" poziadavky zapadnych trhov. V istej miere to uz teraz robi - vid NIVA s EURO 5 motorom, elektornickym plynovym pedalom a pod.
Je vsak nepochybne, za napriek "zastaranosti" konstrukcie a vsetkym moznym nedostatkom (pricom mozno vacsina nedostatkov je dana len nasou zkyckanostou) je NIVA vo svojej kategorii bezkonkurencna!
Nezapomeň, že AvtoVAZ je v Rusku chráněn dovozními cly. Jestliže Priora stojí řekněme 350000 rublů a VW Polo 500000 rublů, je to velmi často jasná volba. Pro AvtoVAZ je tato situace výhodná, protože přežil, ale zároveň nevýhodná, neboť ho hrozba krachu nedonutila radikálně řešit modernizaci své produkce.Wolfhunt píše: AutoVAZ je vsak orientovany inak - na 99 percent (berste cislo s rezervou) mu staci domaci trh, domaci dopyt. To 1-2 percenta exportu - to je len akasi mala ceresnicka na torte. A domaci trh si pyta osvedcene konstrukcie - i ked su z nasho pohladu zastarane (co nepochybne su), su overene casom, opravitelne doma v garazi. ND su lacne - lebu su uz davno zaplatene rokmi produkcie.
Tato kategorie, ve které je Niva bezkonkurenční, však neoslovuje příliš zákazníků. Zřejmě proto, že jen málo lidí jezdí převážně v lese (ostatně to ani masově nejde - jak by to v těch lesech vypadalo?) a když, tak za auto do lesa nechtějí dávat 250000 korun. Mě osobně by stačilo, kdyby Niva nebyla extrémně poruchová, měla pozinkovanou karoserii a slušný lak a v servisu se ke mě chovali jako k platícímu zákazníkovi, abych nebyl i v záruce odkázán pouze na sebe.Wolfhunt píše:
Je vsak nepochybne, za napriek "zastaranosti" konstrukcie a vsetkym moznym nedostatkom (pricom mozno vacsina nedostatkov je dana len nasou zkyckanostou) je NIVA vo svojej kategorii bezkonkurencna!
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
S tou pozinkovanou kasňou a menšou poruchovosťou súhlasím s Velizom.
Porovnal by som starú nivu a nivu M. Ten nový veľký speťák na nivu M stojí 50euro kus prinajlepšom. Nové veľké smerovky na Nivu M 35-40euro za kus. Na starú Nivu malé smerovky stoja do 20euro kus a speťák pár drobných. A čo robia zákazníci? Nakupujú veci na starý typ Nivy a dávajú ich na novú Nivu M. Čiže ani ten minimálny pokrok u nich nemá šancu. Ak by autovaz aj začal robiť nejaké dalšie zmeny, dopadne to rovnako. U nich to ľudia nepotrebujú. Nemajú na to. A tí, čo na to majú, nejazdia v ladách
Ich produkcia je zameraná na domáci trh. Do EU exportujú pár % produkcie, tak prečo by mali väčšinu prispôsobovať menšine? Ja sa im napríklad čudujem, že sa ešte vôbec do EU dovážajú. Podľa mňa na tom nemôžu byť ziskový....
Porovnal by som starú nivu a nivu M. Ten nový veľký speťák na nivu M stojí 50euro kus prinajlepšom. Nové veľké smerovky na Nivu M 35-40euro za kus. Na starú Nivu malé smerovky stoja do 20euro kus a speťák pár drobných. A čo robia zákazníci? Nakupujú veci na starý typ Nivy a dávajú ich na novú Nivu M. Čiže ani ten minimálny pokrok u nich nemá šancu. Ak by autovaz aj začal robiť nejaké dalšie zmeny, dopadne to rovnako. U nich to ľudia nepotrebujú. Nemajú na to. A tí, čo na to majú, nejazdia v ladách
Ich produkcia je zameraná na domáci trh. Do EU exportujú pár % produkcie, tak prečo by mali väčšinu prispôsobovať menšine? Ja sa im napríklad čudujem, že sa ešte vôbec do EU dovážajú. Podľa mňa na tom nemôžu byť ziskový....
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová Niva 4x4
Nová LADA 4x4 NG bude pravdepodobne na platforme Renault Global Access (Duster)
http://www.kolesa.ru/news/lada-4x4-new- ... 2015-07-18
http://www.kolesa.ru/article/vse-fakty-o-novoj-lada-4x4
http://tlt.ru/vaz/nivu-khotyat-zamenit- ... i/1987008/
http://wroom.ru/news/6836
Píše sa, še by mala prísť v r2021
Jedna z možných podôb
http://www.kolesa.ru/news/lada-4x4-new- ... 2015-07-18
http://www.kolesa.ru/article/vse-fakty-o-novoj-lada-4x4
http://tlt.ru/vaz/nivu-khotyat-zamenit- ... i/1987008/
http://wroom.ru/news/6836
Píše sa, še by mala prísť v r2021
Jedna z možných podôb
Re: Nová Niva 4x4
Haha, svetla vyska cez 30cm(prah na urovni stredu kolesa), jasneeee, mozno ked si to zdvihneme doma...
Tieto malby ma bavia, pretoze aspon vieme ako to v konecnom dosledku vyzerat nebude
Tieto malby ma bavia, pretoze aspon vieme ako to v konecnom dosledku vyzerat nebude
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová Niva 4x4
Sú to zatiaľ len pedstavy, tak sa necháme prekvapiť, ale s tou mechanikou z Dustera to bude najskôr fakt.
Re: Nová Niva 4x4
Asi to je lacnejsi sposob ako upravit sucasnu mechaniku
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová Niva 4x4
Uvidíme, čo z toho konceptu nakoniec bude http://www.auto.cz/lada-4x4-vision-vize ... oad-124162
https://www.youtube.com/watch?v=ovht8L6CgiE
https://www.youtube.com/watch?v=NW5sjvzgpKQ
https://www.youtube.com/watch?v=ovht8L6CgiE
https://www.youtube.com/watch?v=NW5sjvzgpKQ
Re: Nová Niva 4x4
:pukeleft:Připomíná mi to experimenty New Beatle a nový Fiat 500 ...
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
- marian2110
- Příspěvky: 132
- Registrován: ned dub 24, 2011 10:14
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
Re: Nová Niva 4x4
video nova NIVA 4x4 a nova Granta
Новая «НИВА» и усовершенствованная АМТ
https://www.youtube.com/watch?v=Slvvn8SpNT4
Новая «НИВА» и усовершенствованная АМТ
https://www.youtube.com/watch?v=Slvvn8SpNT4
LADA 2107 r.v. 89 od 1998-2002
LADA 2110 16v 3.b r.v. 02 od 2002-2014
PEUGEOT 301 1,6 vti 16v 2014
LADA VESTA CROSS 1,6 16v 2021
LADA 2110 16v 3.b r.v. 02 od 2002-2014
PEUGEOT 301 1,6 vti 16v 2014
LADA VESTA CROSS 1,6 16v 2021
Re: Nová Niva 4x4
Mne to pride akoby skrizili x-ray a chevy nivu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Nová Niva 4x4
Otvoris kapotu a tam 21214 Euro7 50kw
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová Niva 4x4
Môžeš potom robiť chiptuningCory píše:Otvoris kapotu a tam 21214 Euro7 50kw