Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)
Moderátor: Moderátoři
Tak přináším slíbené fotky, snažil jsem se nafotit nejhorší partie vozu, protože nikomu nechcu prodávat zajíce v pytli......
Pravý přední roh auta, asi nejpostiženější korozí. Věž je už ale vyvařená. Kolem blinkru to je už jednou vybroušeno a vykytováno, bude to ale asi chtít zase trošku ošetření.
Zadek vypadá asi nejlépe, v zimě se objevil problém s otevíráním kufru, respektive s jeho zámkem. Bude to chtít patrně výměnu, už jsem se na něj díval. Výfuk je kompletně vyměněný kromě koncového tlumiče, ten tam vůbec není, je tam navařená pouze trubka. Mám ale doma kopletně nový tlumič, takže popřípadě dodám k autu
Vnitřek auta. Na najeté kilometry už dost opoužívaný, sedačky už nejsou příliš pohodlné. Vzhledem k tomu že já raději vyměním olej a svíčky než abych si vysál interiér je v autě vcelku "bordel"....
Prahy. Kromě přední části (sekery) které jsou vyvařené jsou prahy v řekl bych ve slušném stavu. Po koupi auta byly prahy natřeny gumoasfaltem který v zimě takto opadal, koroze je opravdu pouze povrchová. Skrz se šroubovákem za žádnou cenu nedostane.....Očistit, natřít a jsou jak nové.
Ještě boční pohled.
Ještě pár věcí k motoru. V současné době má auto najeto 113 tisíc kilometrů, olej se svíčkami se mění ve 115ti. Všechny náplně, v převodovce i diferenciálu jsem měnil, v převodovce po koupi auta, v diferenciálu někdy na podzim. Na druhém rychlostním stupni nefunguje synchron, ale to už jsem několikrát psal. O stavu palivového vedení se vyjadřovat nebudu, já bych dále jezdil tak jak je, minimýlně dva roky ještě vydrží. I kdyby, tak ho vyměním za plastové.
Teď ty pozitiva: Motor šlape jak hodinky, jen je třeba dopnout řetěz. Startér je taktéž po opravě, osazeny jsou nové ložiska a volnoběžka. Voda se nikde neztrácí, olej taktéž ne. O zátahu 17tky se bavít snad nemusím, je naprosto fenomenální. Vyměněny jsou všechny svislé čepy, včetně pravého řídícoho a pomocného čepu (s kuličkovými ložisky za 900,-) Je fakt že řízení po zimě docela zatuhlo. Baterie v autě je už postarší, ale stále spolehlivě startuje, dokonce po měsíční odstávce, i přes - 15°C mrazy jsem nastartoval.
Věc se má tak že auto má pro mě osobně hodnotu minimálně 7000 tisíc,- Jen v náhradních dílech. EKO poplatek za přepis jsem platil už já, takže automobil je od něj osvobozený. Pokud se kupec nenajde, pojedu s ním ještě na sraz a po srazu skončí pravděpodobně u DVK na dvoře a rozřezán na kusy. Pokud ani to nevyjde, půjde rovnou na šroťák.
Pravý přední roh auta, asi nejpostiženější korozí. Věž je už ale vyvařená. Kolem blinkru to je už jednou vybroušeno a vykytováno, bude to ale asi chtít zase trošku ošetření.
Zadek vypadá asi nejlépe, v zimě se objevil problém s otevíráním kufru, respektive s jeho zámkem. Bude to chtít patrně výměnu, už jsem se na něj díval. Výfuk je kompletně vyměněný kromě koncového tlumiče, ten tam vůbec není, je tam navařená pouze trubka. Mám ale doma kopletně nový tlumič, takže popřípadě dodám k autu
Vnitřek auta. Na najeté kilometry už dost opoužívaný, sedačky už nejsou příliš pohodlné. Vzhledem k tomu že já raději vyměním olej a svíčky než abych si vysál interiér je v autě vcelku "bordel"....
Prahy. Kromě přední části (sekery) které jsou vyvařené jsou prahy v řekl bych ve slušném stavu. Po koupi auta byly prahy natřeny gumoasfaltem který v zimě takto opadal, koroze je opravdu pouze povrchová. Skrz se šroubovákem za žádnou cenu nedostane.....Očistit, natřít a jsou jak nové.
Ještě boční pohled.
Ještě pár věcí k motoru. V současné době má auto najeto 113 tisíc kilometrů, olej se svíčkami se mění ve 115ti. Všechny náplně, v převodovce i diferenciálu jsem měnil, v převodovce po koupi auta, v diferenciálu někdy na podzim. Na druhém rychlostním stupni nefunguje synchron, ale to už jsem několikrát psal. O stavu palivového vedení se vyjadřovat nebudu, já bych dále jezdil tak jak je, minimýlně dva roky ještě vydrží. I kdyby, tak ho vyměním za plastové.
Teď ty pozitiva: Motor šlape jak hodinky, jen je třeba dopnout řetěz. Startér je taktéž po opravě, osazeny jsou nové ložiska a volnoběžka. Voda se nikde neztrácí, olej taktéž ne. O zátahu 17tky se bavít snad nemusím, je naprosto fenomenální. Vyměněny jsou všechny svislé čepy, včetně pravého řídícoho a pomocného čepu (s kuličkovými ložisky za 900,-) Je fakt že řízení po zimě docela zatuhlo. Baterie v autě je už postarší, ale stále spolehlivě startuje, dokonce po měsíční odstávce, i přes - 15°C mrazy jsem nastartoval.
Věc se má tak že auto má pro mě osobně hodnotu minimálně 7000 tisíc,- Jen v náhradních dílech. EKO poplatek za přepis jsem platil už já, takže automobil je od něj osvobozený. Pokud se kupec nenajde, pojedu s ním ještě na sraz a po srazu skončí pravděpodobně u DVK na dvoře a rozřezán na kusy. Pokud ani to nevyjde, půjde rovnou na šroťák.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Můžu potvrdit, motor je naprosto suprovně zajetý a je živý jak sviňa. Horší dvojka na převodovce není nic fatálního, taky ju mám a taky jezdím. Jináč to auto není žádná leštěnka, ale na normální ježdění si myslím suprovní povoz. Ta rez není nikde fatální a podle mě zas nebude takový problém udělat letos technickou na další 2 roky. Kdyby si Cooper občas i v autě uklidil, tak vypadá moc hezky
Kdyby to náhodou nevyšlo, tak do šrotu rozhodně víc než hromádka plechů nepůjde
Kdyby to náhodou nevyšlo, tak do šrotu rozhodně víc než hromádka plechů nepůjde
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Ty si vůbec nevážíš práce druhých . Co jsem se na tom autě nadřel a ty ho chceš rozřezat?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vřelé díky
Vše ukážu tátovi a ten rozhodne
Vše ukážu tátovi a ten rozhodne
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tátovi se to nezdá prý je příliš nahnilý
uvidíme na sraz se možná dostaneme (pouze na jeden den)
uvidíme na sraz se možná dostaneme (pouze na jeden den)
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Auto vem na výlet na sraz, už je rozhodnuto v Sobotu se jedem podívat.
takže zatím rezervace (už mi zmizeli dva žiguli než jsem se za nimi dostal)
takže zatím rezervace (už mi zmizeli dva žiguli než jsem se za nimi dostal)
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
No, včera mi v práci řekli že v sobotu asi půjdu do práce, dneska odpoledne se uvidí na jisto. Takže sraz je tak půl na půl.panthymaeus píše:Auto vem na výlet na sraz, už je rozhodnuto v Sobotu se jedem podívat.
takže zatím rezervace (už mi zmizeli dva žiguli než jsem se za nimi dostal)
Jinak k autu, o víkendu jsem s doměním že pojedu na sraz osadil nové svíčky, ocelovým kartáčem očistil prahy a natřel černou barvou.
Takže jestli máte o auto fakt na zájem, spíš sedněte na vlak, dojeďte do Ovy, já vám auto ukážu, ukážu vám Ostravu a domluvíme se Když nevezmete, čeká ho flexa
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
viz SZ
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)
Tak kombík se nakonec prodal za 6000,- Ale už je to nějáký ten pátek...
Ale s žigulama jsem neskončil. Čeká mě výměna svislých čepů na 2105. Potřeboval bych vědět jakých rozměru jsem šroubky co drží čep v ramenu. Vím že to jsou 8 mm. V práci máme černé osmičky imbusy, ale nevím jakou použít délku a v literatuře jsem to nikde nenašel.
Další věc které se otci stala....chtěl žígo zvednout a podepřít špalkem a špalek mu krapet projel podlahou.....Takže mě čeká vyvaření seker....
Ale s žigulama jsem neskončil. Čeká mě výměna svislých čepů na 2105. Potřeboval bych vědět jakých rozměru jsem šroubky co drží čep v ramenu. Vím že to jsou 8 mm. V práci máme černé osmičky imbusy, ale nevím jakou použít délku a v literatuře jsem to nikde nenašel.
Další věc které se otci stala....chtěl žígo zvednout a podepřít špalkem a špalek mu krapet projel podlahou.....Takže mě čeká vyvaření seker....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)
Ano, jsou to 8 mm, tělo min. 16 mm, lépe 20 mm. Ale doporučuji použít pevnostní šrouby se 6-hranou hlavou a pevnostní matice. Sada na nápravu = 2x2x3 ks L.Cooper píše:... jsou 8 mm. V práci máme černé osmičky imbusy, ale nevím jakou použít délku ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)
Výměna svisláků je hitem letošní sezóny
Imbusy se budou líp montovat a hůř rozebírat. Mě celkem dělalo problém nacpat ořech goly na hlavu šestihraného šroubu tak, abych nepoškodil prachovku. Jenže imbus bude zase po letech zarostlý. Tak leda imbus a pak flexka
Imbusy se budou líp montovat a hůř rozebírat. Mě celkem dělalo problém nacpat ořech goly na hlavu šestihraného šroubu tak, abych nepoškodil prachovku. Jenže imbus bude zase po letech zarostlý. Tak leda imbus a pak flexka
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)
A nebo nerez.dvk píše:Výměna svisláků je hitem letošní sezóny
Imbusy se budou líp montovat a hůř rozebírat. Mě celkem dělalo problém nacpat ořech goly na hlavu šestihraného šroubu tak, abych nepoškodil prachovku. Jenže imbus bude zase po letech zarostlý. Tak leda imbus a pak flexka
VAZ 1117
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)
Pouzival som imbusy a nebol problem s povolovanim. (pri kvalite dnesnych capov nestihnu az tak dobre zhrdzaviet). Dnes sa daju kupit aj nerezove... Co sa pevnosti tyka, toho by som sa nebal, Dacia mala origo capy prinitovane a pri vymene sa nity odvrtavali a nahradzali sroubami M6 a tie som pri vymene skoro vzdy utrhaval, jak boli hrdzave, ale drzali
Roman