Od stvrtka mame novu emisnu
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Samozrejme zakon schvalnosti zafungoval a pri vjazde do arealu STK a vyradeni rychlosti motor skapal a odmietal drzat volnobeh....trochu pomohlo prefuknutie volnobeznej trysky,ale aj tak pri zakladnom nastaveni stelovacich srubiek volnobeh kolisal od 630 az po 700 ot sem tam vybehol na 900-950.....Klobuk dolu pred technikom ze "zosteloval" karb,ktory ma pripchaty volnobezny system a ani to poriadne nereaguje na stelovacie srubky,ale podarilo sa......ale priznal sa,ze Lada bola tiez jeho prve auto,tak mal nejaky sucit
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.......dalsi den som karburator komplet rozobral,vyfukal a volnobeh sa navratil spat,ale jeden problem tu je.....neda sa s tym jazdit,ked je len trosicku zoslapnuty plyn(jazda hore dvorom,po parkovisku,alebo plynula jazda po rovine)......a robi to aj na mieste....motor sa pri 3000 otackach pridusi,otacky padnu na cca 2500 a znovu stupnu na 3000,zase padnu a stale dokola......otacky klesaju a padaju ako by som vypinal a zapinal zapalovanie.......tento problem tu bol aj predtym,ked som mal Ozona na 1500vke,potom letel z auta,s Webrom problem nebol a na 1700vku sa vratil Ozon pretryskovany a po komplet rozborke a prefukani a problem nebol ziadny,az teraz...........zajtra skusim este raz komplet ocistu a uvidime.....Problem zo zapalovanim by som predbezne vylucil,kedze je tam bezkontakt a odstrediva regulacia nie je zapojena....
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...