Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petanek2101
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petanek2101 »

taky bych černou nedaval,se to v tom pak ztratí,pekně stříbrnou ad svítěj.
Mno a už je po bastlu,ať jsou mu hutě lehké.
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Ladám slušeji bílá kolečka ;)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

No ta bila me uz take napadla, ale myslim si ze pro tento styl alu se to moc nehodi. Asi je necham stribrne, zalezi co na to rekne vyvazovacka a pak se uvidi co dal :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Konecne je venku. Podle ocekavani to psychicky nevydrzelo lozisko Sachs (pri protoceni v ruce vrni jako kocour), prekvapilo me ze lamela Sachs je podle me 80%, ta je asi dost dobra. Pritlacak budu davat zpet, protoze stejne nemam druhy. Udelal jsem detailni fotky, kdyby nekdo nasel jakysi zadrhel tak me vcas zastavte, protoze si jdu dat kafe a montuju to vsechno zpet, mam malo casu :-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

jak vypadá to ložisko z druhé strany??.. jak moc je vytlačené od vidličky??.. jinak kolik si tak na něm mohl asi najet??..
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Lozisko vypada takto, otlacene neni temer vubec, jen se vevnitr "vysypalo".

Prosimvas, mohl by mi nekdo odborne poradit jaky olej do toho mam koupit? Tento se prodava na kazdem rohu, ale nevim co na to rekne turbina http://www.olejshop.cz/oleje/automobilo ... b3-4litry/
A prosim vyvarujme se radam typu "jo to tam nalej, stejne s tim nejezdis".

EDIT: Mozna snad by me jen zajimalo, jaky je rozdil mezi olejem s oznacenim SM/CF a SL/CF.

[img][img]http://img560.imageshack.us/img560/2075/222221.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Atex píše:SM/CF a SL/CF.
ako poradiť ti úplne presne neviem, ale čím vyššie písmená (v abecede) tým kvalitnejší (a drahší) :) to som opäť tresol čo, ale presnejšie ti to tu napíše zrejme marek :roll:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tady je stručný popis tříd olejů.

http://www.oleje.cz/index.php?left=dvou ... =mot_vykon

Jako příklad SC/CB , první půlka - SC - je pro benzinové motory, druhá půlka - CB - pro naftové.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

hm, podle tech tabulek (diky MartasBrno, ) bude magnatec dobry pro muj motor (A3/B3). J akorat nevim, aby se mi neposkodila nejak turbina, to asi nehrozi u dnesnich oleju co myslite?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Nejde někde stáhnout návod k autu, ze kterého turbo pochází? Tam bude správnej olej napsanej.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ma tam patrit Selenia Gold 10W-40 - ACEA A3/B3/B4 API SM/CF, VW 502.00, 505.00, MB 229.1

Tam je prave to SM/CF.
K vyrobku: V souladu s pokyny konstruktora (FIAT) se doporučuje olej vyměnit max. každých 15.000 km v motorech s nasáváním, s turbodmýchadlem nebo víceventilových.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Takže když v tom předpisu figuruje oboje označení, jak A3/B3, tak i SM/CF, tak bych vybral olej, kterej ani v jedné z těch klasifikací není horší. Takže jsi to zřejmě vybral dobře.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Atex píše:Selenia Gold 10W-40 - ACEA A3/B3/B4 API SM/CF, VW 502.00, 505.00, MB 229.1
Spíše než dodržet SM/CF bych se snažil dodržet ty další normy. Norma SM/CF je taková .. ehm ... dost obecná. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tedy dobra, Koupil jsem magnatec 10W-40 A3/B4 API/ISLAC SL/CF, prodejce mi sam rikal ze turbine nic nehrozi s timto olejem.. Ufff uz aby to bylo, nemuzu se dockat
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak stary olej ma svych poctive odpracovanych 50km a stehuje se do otcoveho forda
Obrázek

Nastupuje Magnatec, na kterem je dokonce norma od Fiatu :?:
Obrázek

Vyfuk bude za chvili na svem miste
Obrázek

Jen co se poradne povesi za kastli
Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“