VW 1600 TL, 411, 412

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Jednak proto, že tam není voda:) Výfuková trubka vede výměníkem, který ohřívá vzduch a následně je foukán ven od motoru a autem ten horký vzduch putuje prahem. Když máš ten výměník prorezlý, což se celkem stává, dýcháš v autě výfukové plyny.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak ten výměník chápu, čili problém je jeho malý výkon, možná i velké ztráty "po cestě", ale čekal bych rychlej nástup... Teplo to teda fouká jen prahem do prostoru nohou? Na okno je vedenej nějak vzduch?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Nevím, jak je to s ofukem noh - já mám všechny díry zavařený, kromě té u okna, čímž je dosaženo alespoň tepla na okně. Ale tak vem si, jakou teplotu mají výfukové svody, a z nich lapáš teplo. Brouci mají motor zpravida 30 nebo 34 koní.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No, tak asi nic moc, viděl jsem výměník z trabanta, ten byl tak trochu k pobavení, ale blbej nebyl - ohříval se z obou kolen hned za přírubama z válců...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Tam je to stejně, ale topníky mám jako nový, trubky taky, a stejně jsem v tom autě moc tepla nezažil.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Hmm, kdyby to bylo na ježdění, asi bych zkoušel tunit nějaký izolace těch trubek/hadic co teplo vedou, jestli je šance že to něčemu pomůže...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Acibuk píše:Když máš ten výměník prorezlý, což se celkem stává, dýcháš v autě výfukové plyny.

To bude asi příplatková výbava řady Hen-line. :mrgreen: :lol: :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Podle toho co čtu, tak jsou tato vozidla přímo dělaná do vlhkých podzimů a tuhých zim :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

ne nadarmo mi říkají v rodině "zmrzneš v tom jak Němci u Stalingradu".
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Acibuk píše:ne nadarmo mi říkají v rodině "zmrzneš v tom jak Němci u Stalingradu".

U Š - Populara r.v. 1938 jsme s bráchou udělali výměník na výfuk, vycpaný měděnými špónami, zvenku izolovaný asbestovou šňůrou (tenkrát se asbest dával všude možně) a na výstupu teplého vzduchu v kabině bys neudržel ruku.
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Tak to vypadá na nějakou rodovou záležitost Brouků - asi Porsche někde udělal chybu... Soudruzi z NDR tentokrát chybu neudělali, utěsněný Trabant a když byl navíc ještě s tím přídavným profukem od svodů (novější ročníky 601), topil doslova jako kráva!
Slabé topení bych čekal u aut které netopí od výfuku, ale od žeber chlazení. Trabant topil přes pvní tlumič výfuku, byl to současně výměník.

Možná u Brouka je problém s dlouhou cestou horkého vzduchu do kabiny a jestli tuším správně, ty topný hadice má pod motorem venku mimo jakékoliv ochranné plechy.

Vypozoroval jsem tam jednu zvláštnost: když se "otevřely nohy", začala být v autě šílená zima všude. Když se výfuky u nohou zavřely, najednou v autě začalo být teplo. Sice nefoukalo nic na nohy, ale to "něco" byla stejně zima, když byl výdech otevřen. :D
Asi dobře věděli, proč dávali do 411 bufika... :roll: Ale po těch letech stejně chtít, aby fungoval. No, možná by i fungoval.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Bufík se dával montoval jako přídavná záležitost, pokud vím. Mezi broukaři o něj bývá celkem bitka, cena se pohybuje kolem pěti u originálního.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“