VAZ-21061 & 2106
Moderátor: Moderátoři
Viz tento příspěvek PetraHC. I když na druhou stranu třeba ve Fordovi s plněelektronickým zapalováním používáme výrobcem doporučené klasické jednobodové svíčky. Výměnný interval je 60.000 km. Po vyndání svíčky vypadají skoro jako nové. Tak nevím. Možná na to má vliv materiál svíček. Ty naše mají stříbrnou elektrodu s přídavkem platiny.
Spínač volnoběhu by měl sepnout takový elmag ventil, který přepne sání do modu volnoběhu. Alespoň u normálních aut (třeba japonských), u žigula si nejsem jist.... ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Vývody toho kontaktu vedou přímo do RJ žádnej ventil tam nejni.
V čem je jiná vačka 1.7i? (asi už to tu zaznělo ale nikde sem to nenašel)
V čem je jiná vačka 1.7i? (asi už to tu zaznělo ale nikde sem to nenašel)
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Se vstřikováním sem najel už 150km nato že má motor najeto 170 tisíc to jezdí krásně, se 4ma lidma to do kopce na pětku zrychluje.
Trochu sem vylepšil interiér tady je Foto
Trochu sem vylepšil interiér tady je Foto
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Ten střed je lepenej poved se až na druhej pokus
. Sem si říkal co na počalounění volantu stojí 2000 teď už to vím je to děsná práce trvalo to tak cca10hodin a prodávat ho rozhodně nebudu ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Prvně sem ho nastavil stroboskopem na volnoběh 10stupňů ale občas to střelilo dosání.
Tak sem odpojil palivoví čerpadlo začal strartovat a nastavil 6stupňů a je to ok.
Tak sem odpojil palivoví čerpadlo začal strartovat a nastavil 6stupňů a je to ok.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Už mě stoho asi začíná hrabat
no ustřihl sem si pás koženky v místech kde sem ho sešil měl cca8cm (musí bejt všechno menší koženka se natáhne) v ostatních místech to bylo široký tak aby to pokrylo i ty 4 ramena dal sem to na volant pak se to nahrubo obstřihlo přišilo na volant a nakonec se zasrřihly a zašili ty ramena.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Tak sem byl zase na diagnostice a zjistilo se že zatížení motoru na volnoběh je 30% má bejt 6%. Mechanik mi říkal že by to mohlo bejt tím, že sem tam nedal nádobku s aktivním uhlím, že si to přisává bokem. Nemohl by na to mít vliv nižší kompresní poměr oproti feldě nebo tak něco?
Další věc teplota nasávaného vzduchu 65° má to bejt kolem 30°, čidlo teploty je v sacím potrubí a ohřívá se od něj,zaslepil sem ty dva otvory kterejma teče chladící kapalina do sacího potrubí nebude to něčemu vadit?
Další věc teplota nasávaného vzduchu 65° má to bejt kolem 30°, čidlo teploty je v sacím potrubí a ohřívá se od něj,zaslepil sem ty dva otvory kterejma teče chladící kapalina do sacího potrubí nebude to něčemu vadit?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jestli je v sacím potrubí čidlo teploty a ty jsi zaslepil ohřev sacího potrubí, tak je to špatně. Ale ta teplota nasávaného vzduchu mi neleze do hlavy. Jak vypadá sací trakt před klapkou? v něm by měla být termoklapka která nastavuje poměr studeného vzduchu a předehřátého od výfuku. To bys mohl zkusit znásilnit aby fungovalo.
Teda ale kde přesně jsi to čidlo myslel že je umístěný? V sacím potrubí na motoru, nebo v sání, před klapkou?
Teda ale kde přesně jsi to čidlo myslel že je umístěný? V sacím potrubí na motoru, nebo v sání, před klapkou?