Nová LADA NIVA
Moderátor: Moderátoři
Nebola to treba modernizacia 2107 http://englishrussia.com/index.php/2007/02/26/new-lada ??Cory píše:To mi pripomenulo modernizaciu 2104 bolo to tusim 2152? alebo nieco take.
EDIT: Proč dávají za číslo to M??
Hrana či kulatec. Každý má své kouzlo
Tam kde ostatní končí, Niva začíná
Tam kde ostatní končí, Niva začíná
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Cory, když jsem to uviděl, tak mě taky hned naskočil obrázek 2151 Zajímavý, k tomu prototypu sedmy to má přece jenom asi blíž. Nu a to M bych viděl něco jako модернизация nejspíš.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Na to som aj zabudol..ale ja som mal ny mysli nieco podobneignorant píše:Nebola to treba modernizacia 2107 http://englishrussia.com/index.php/2007/02/26/new-lada ??Cory píše:To mi pripomenulo modernizaciu 2104 bolo to tusim 2152? alebo nieco take.
EDIT: Proč dávají za číslo to M??
Neviem, ale ked vysiel prototyp 2105 v 70tych rokoch, tak tiez to malo za cislom M
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Výroba Lady 4x4 sa má presunúť do GM-AVTOVAZ http://www.zr.ru/a/298616/
V roku 2014 majú prísť s novou Ladou 4x4 http://www.zr.ru/a/332679/
V roku 2014 majú prísť s novou Ladou 4x4 http://www.zr.ru/a/332679/
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nova lada niva
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: nova lada niva
Zdar Laďáci!
Po dlhšom čase som späť, nakoľko vo mne zas začala ožívať nikdy nie úplne mŕtva myšlienka na kúpu Nivy. Už v tom mám jasnejšie, išlo by o jazdené vozidlo roky 2005-2009, nakoľko na novšie nie sú bubáky. Preto by som sa chcel opýtať najmä tých, ktorí máte tieto ročníky, na dve veci ktoré ma zaujímajú:
1. ako je to s údržbou, či si auto pri bežnom jazdení mesto+terén typu lesné cesty vyžaduje nejakú extra starostlivosť, nakoľko Ignis ma naučil že mu nič netreba
2. či je to fakt také tragické s bleskurýchlou koróziou plechov a podvozku.
Spotreba ma nejako netrápi, pretože by to šlo na LPG a do tých 12 litrov sa hádam zmestím.
Vďaka za všetky odpovede.
Po dlhšom čase som späť, nakoľko vo mne zas začala ožívať nikdy nie úplne mŕtva myšlienka na kúpu Nivy. Už v tom mám jasnejšie, išlo by o jazdené vozidlo roky 2005-2009, nakoľko na novšie nie sú bubáky. Preto by som sa chcel opýtať najmä tých, ktorí máte tieto ročníky, na dve veci ktoré ma zaujímajú:
1. ako je to s údržbou, či si auto pri bežnom jazdení mesto+terén typu lesné cesty vyžaduje nejakú extra starostlivosť, nakoľko Ignis ma naučil že mu nič netreba
2. či je to fakt také tragické s bleskurýchlou koróziou plechov a podvozku.
Spotreba ma nejako netrápi, pretože by to šlo na LPG a do tých 12 litrov sa hádam zmestím.
Vďaka za všetky odpovede.
Suzuki Ignis 2WD -> SX4 -> Ignis 4WD
Re: nova lada niva
Mám dva roky starou Nivu, najeto >30000. Zatím mě vyšla mrška na 387000 Kč, z toho:
59500Kč paliva (LPG, benzín, tj. 1,97 Kč/km)
235900Kč pořizovací cena
30000Kč přestavba LPG
10000Kč pojištění
10000Kč zimní kola
16000Kč úpravy (tažné, audio, kit Promolada)
25600Kč zbytek je asi servis, většinou svépomocí
Ze servisního deníku:
pravidelný únik chladicí kapaliny, částěčně způsobený přestavbou LPG
problémy s řízením - po zahřátí se nevrací
výměna čepů (Moog)
výměna tlumičů (Monroe Adventure - originální málo účinné)
zatékání do auta v několika místech
výměna vnitřních manžet poloos, nyní se pomalu blíží již druhá výměna
návštěva lakovny z důvodu opravy choulostivého laku
oprava netěsnosti výfuku
lehce unikající olej ze všeho možného
Odcházejí i různé blbosti, které u jiných aut už neodcházejí vůbec nebo po 10 a více letech, např.:
prasklá nádržka spojkové kapaliny - výměna
prasklá nádržka ostřikovače - výměna
odpadlé třetí brzdové světlo
přerušovač blinkrů - výměna
dveřní spínač osvětlení kabiny
prasklá aretace mezipolohy otevřených dveří u řidiče i spolujezdce - neřešeno
cvakání náhonu tachometru - mazání
K tomu je nutno počítat s:
seřizování vůle ložisek předních kol s výměnou matic
mazání kardanů
Pokud jde o korozi - no nemůžu říct, že by nerezla. Holt půjde jednou do šrotu rezavá. Než se tak stane, bude se muset natírat.
Doufám, že jsem tě neodradil. Pochválit mohu třeba motor. Chybí mu sice pár koní, ale nebyl s ním žádný problém a auto sune nekompromisně vpřed.
59500Kč paliva (LPG, benzín, tj. 1,97 Kč/km)
235900Kč pořizovací cena
30000Kč přestavba LPG
10000Kč pojištění
10000Kč zimní kola
16000Kč úpravy (tažné, audio, kit Promolada)
25600Kč zbytek je asi servis, většinou svépomocí
Ze servisního deníku:
pravidelný únik chladicí kapaliny, částěčně způsobený přestavbou LPG
problémy s řízením - po zahřátí se nevrací
výměna čepů (Moog)
výměna tlumičů (Monroe Adventure - originální málo účinné)
zatékání do auta v několika místech
výměna vnitřních manžet poloos, nyní se pomalu blíží již druhá výměna
návštěva lakovny z důvodu opravy choulostivého laku
oprava netěsnosti výfuku
lehce unikající olej ze všeho možného
Odcházejí i různé blbosti, které u jiných aut už neodcházejí vůbec nebo po 10 a více letech, např.:
prasklá nádržka spojkové kapaliny - výměna
prasklá nádržka ostřikovače - výměna
odpadlé třetí brzdové světlo
přerušovač blinkrů - výměna
dveřní spínač osvětlení kabiny
prasklá aretace mezipolohy otevřených dveří u řidiče i spolujezdce - neřešeno
cvakání náhonu tachometru - mazání
K tomu je nutno počítat s:
seřizování vůle ložisek předních kol s výměnou matic
mazání kardanů
Pokud jde o korozi - no nemůžu říct, že by nerezla. Holt půjde jednou do šrotu rezavá. Než se tak stane, bude se muset natírat.
Doufám, že jsem tě neodradil. Pochválit mohu třeba motor. Chybí mu sice pár koní, ale nebyl s ním žádný problém a auto sune nekompromisně vpřed.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);