Oranžáda 2101
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jestli narážíš na tmavě zbarvený koberec u brzdového pedálu, tak ten je pouze mokrý. Stojím autem v kopci, zadní částí dolů, při mytí vozu skrz topení proklouzla nějaká ta voda. Brzdový válec mi 100% netečeJiry31 píše:nevím jestli se mi to nezdá ,ale neteče ti brzdový válec??
Marťas: doprčic, škoda že mi nevyšel čas zajet na 80let Masarykáče
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
tak to se omlouvám za mystifikaciVašátor píše:Jestli narážíš na tmavě zbarvený koberec u brzdového pedálu, tak ten je pouze mokrý. Stojím autem v kopci, zadní částí dolů, při mytí vozu skrz topení proklouzla nějaká ta voda. Brzdový válec mi 100% neteče
přeci jen je lepší se splést než na prázdno prošlápnout pedál
Due to the extreme acceleration a braking of lada 2101,
it's recommended that females remove all restrictive clothing!!
LADA 2101 HEMI 383 c.i. 1980
it's recommended that females remove all restrictive clothing!!
LADA 2101 HEMI 383 c.i. 1980
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nu, ty světýlka tomu seknou A nechtěl by jsi eště udělat ňákej celkovější pohled na tu palubku? Takhle vytržený z kontextu mi to příde takový... zajímavý, to by mohlo bejt to slovo.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
jednoduše tam žádný nedávat-ten dřevěnej dekor je jak pěst na voko...ale je to jen můj názorVašátor píše:Marťas dík, alespoň někomu se to líbí . Rosťa mi jistě poradí, jak lépe zabudovat do veteránské 2101 další tři budíky navíc, aniž bych přišel o testaci historického vozidla, že
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jasně, nejjednodušší je tam žádný budíky nedávat. A nejradši bych ani žádný nedával. Jenže v případě, že jedu s 33let starým autem 5000km na dovolenou, volím radši "drsnej tuning" než mrtvý auto v Bulharsku či nedej bože v Turecku. Jasně, cestu přežilo dvakrát, proč ne i potřetí. Jenže jaksi díky těm dvoum cestám už vím, co mě čeká. A řeknu vám, je to dost nepříjemnej pocit, když po 700km jízdě v pařáku takřka bez zastávky najednou auto přestane táhnout s pocitem zadírajícího se uhřátýho motoru, či díky přehřátí přestane úplně dobíjet. Proto tyto budíky. Hodiny jsou spíše jen do počtu. Budík tlaku oleje však zavčas napoví, co se s autem děje ... prostě mám rád přehled a na budíky koukám co chvíli.
Laďušo, fötku jak to vypadá celkově bohužel budu moct udělat nejdřív za 10dní.
Ale co, já z toho radost mám
Laďušo, fötku jak to vypadá celkově bohužel budu moct udělat nejdřív za 10dní.
Ale co, já z toho radost mám
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
To je zcela pochopitelné.Vašátor píše:Jenže v případě, že jedu s 33let starým autem 5000km na dovolenou, volím radši "drsnej tuning" než mrtvý auto v Bulharsku či nedej bože v Turecku. ... prostě mám rád přehled a na budíky koukám co chvíli.
A vo vo vo to de hlavně, ne?Vašátor píše:Ale co, já z toho radost mám
Moc pěkný Vašku, žádnej zběsilej tunynk py*o, ale decentní věc, která lze snadno demontovat bez jakéhokoliv poškození čehokoliv. Mimochodem, hodiny by se mi taky líbily, přesně takovýhle, maj stejnou velikost jako originál ladahodiny? (stejně už mi zas nejdou) Ještě jsem přemýšlel o quartzkách z Mercedesu W115, ty naše v 03/06 jsou jejich kopie, ale ty jsem zatím nesehnal.
Jelene, podle oka mi přišly ty hodiny Jaeger a žigulácky stejný. Nicméně jsem je nijak podrobně nezkoumal, protože žigulácký mi co? No nejdou ... Jen úchyt mají řešený trošku jinak se mi zdá. Bohužel doma budu až za 10dní, takže na nějaké oměření zajisté zapomenu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To ano, ale jsou tu ty dále jmenované "ale" . Co se dá dělat když chce člověk posunout spartánský model o level výše ... taky chci vybavit čtverku budíkem oleje, ale kam s ním? Nabízí se sice obětování voltmetru, ale ten mám taky rád . Vraťme se, ale k oranžovému oři, možná by to chtělo destičku zmenšit a vyhodit ty hodiny. Nicméně pokud se to uživateli takhle líbí, tak přes to nejede vlak.Vašátor píše:Jasně, nejjednodušší je tam žádný budíky nedávat.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
tlakomer namiesto ekonomera, ekonomer do otackomera, voltmeter do rychlomera a namiesto voltmetra teplomer olejaKoko Loko píše:ale kam s ním?
Naposledy upravil(a) Cory dne stř dub 06, 2011 20:52, celkem upraveno 1 x.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)