Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

To bude asi slušnej oddíl.

Já mám 75W - 90.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
gajdiss
Příspěvky: 3
Registrován: pon bře 07, 2011 21:39
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gajdiss »

Pánové děkuji za odpovědi .http://rapidshare.com/#!download|260tl| ... .pdf|54087
tento návod je super.
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

mám zasa blbú otázku, viac menej ako vždy :lol:
Ide mi o elektrické palivové čerpadlo - niečo externé. Neviete niekto nejakú stránku, čo to nemá predražené? hľadám, ale zatiaľ som nenašiel a dosť to ponáhľa :roll: lepšie sk stránku, ale ak nebude na výber, objednám aj z česka :)
ps. druhá blbá otázka: :lol: tuším by to problém byť nemal, ale istota - mohlo by sa to čerpadlo dať kľudne na miesto klasického? nemusí byť hneď pri nádrži...? Ja si myslím že to je fuk, ale pre istotu sa pýtam, ak by to náhodou niečomu vadilo, čo mi nedoplo :roll:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

obávám se, že nepředražené těžko seženeš, já chvíli něco hledal u nás a výsledek je ten, že sem našel velký kulový s vekslem. :mrgreen:

Buďto jsou to stříkačkové čerpadla (a potřebují vracečku kvůli chlazení), nebo jsou to méně běžná = dražší karbecová (taz1203) (a taky potřebují vracečku kvůli chlazení), nebo ji nepotřebují, je jich jako šafránu a jsou drahá.

No, ale nehledal jsme dlouho demotivace přišla brzo, takže možná je můj pohled silně zkreslený. Hodně štěstí. Su zvědavej, co zjistíš.

Na umístění čerpadla myslím nezáleží, spíš bych se orientoval podle hlučnosti, aby nerušilo.

Prakticky by mělo jít na karbecy použít čerpadlo z š1203/taz 1500. Typ Pierburg 7.21440.51.0, který je prý jediný spolehlivý. Škodovkáři to tak dělaj. Ale vyžaduje zpátečku a stojí tak 2000,-.

http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... koda-1203/
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

o vracačke som nič nepísal :wink: to je automatické, solex má na to vývod, stačí natiahnuť hadičku k nádrži :wink: mne išlo len o nejaké praktické skúsenosti s nejakými konkrétnymi čerpadlami, ale asi chcem veľa... :roll: :P :)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Aha :) Tak on se třeba někdo ozve, jestli třeba Acibuk neměnil původní čerpadlo za elektrické?... Hmm...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

dobre, nikto nechce poradiť tak budem experimentovať :lol: zrejme vezmem toto, aj ked to nieje najlacnejsie, ale budiš... http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tady http://www.facet-purolator.com/index.ph ... &Itemid=31 je web výrobce (teda doufám, že je to výrobce.)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Puhi píše:dobre, nikto nechce poradiť tak budem experimentovať :lol: zrejme vezmem toto, aj ked to nieje najlacnejsie, ale budiš... http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509
Neber to jako radu, ale jako konstatování faktů. Se Š1203/1500 jsem jel jen jednou trasu Hradec Králové - Bratislava a zpět. Podle zvuku čerpadla nejde o čerpadlo s motorkem ale o jakýsi "pulsující" elektromagnetický systém, jehož frekvence je úměrná množstvi spotřebovaného paliva. Proto se domnívám, že "zpátečka" do nádrže je nesmysl, poněvadž čerpadlo je konstruováno tak, aby jeho tlak spolehlivě udržela jehla plováku - tedy cca 0,25 Bar, při max. odběru dokonce okolo 0,08. Čerpadla s elmotorkem pro "stříkačky"mají zhruba více než 20x vyšší tlak. Mohu se mýlit, byla to jedna z prvních Š 1203/1500 a "brala" cca 10 - 12 l /100km, takže pro Ladu by to mělo stačit.
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

dobre, Dostal som info, že Myšo jazdí s tým čerpadlom zo Š1203, takže použiť zrejme pôjde. ale objednal som už to čerpadlo (ten odkaz) a má takmer dvojnásobne vyšší prietok, tak by to problém s vracačkou byť nemal. Aby som sa vyhol otázkam :) vracačku nechcem zaslepovať, chvíľu som to tak mal a slzilo mi to cez blend, viem že som to neurobil dokonale, ale takýmto blendom ja neverím. A momentálne to mám napojené tak, že vracačka je napojená rovno pred paiv. čerpadlo. Videl som to tak napojené na istých ruských stránkach. A mna to vtedy hneď nenapadlo, ale je to poriadna blbosť :lol: Pretože akonáhle sa do sústavy dostane vzduch (a to verte že po pár km sa dostane), začne čerpadlo čerpať vzduch dookola z vracačky späť do karburátora a zase do vracačky.... Aj keď mám na vracačke vo veľkej miere obmedzený prietok (do hadičky vsadená medená trubka na jednom konci takmer úplne stlačená), tak aj napriek tomu v istých momentoch je komora karb. úplne prázdna a ja ostávam nadávať a visieť s autom niekde na ceste :lol: A ako narokom posledné 2 "odstávky" pri vjazde nakruháč. A aby nebolo málo, cez čerpadlo, ak je vracačka úplne uzavretá a dvihne sa v ňom tlak, uniká benzín... Takže nebudem kupovať membránovú klasiku, už som objednal to elektrické, dá sa 8ka hadička na prívod, 6ka až do nádrže a chcem s tým mať navždy pokoj :) prípadne ak sa niekedy rozhodnem pre 2x horizont. webre, budem mať o starosť menej.... Ufff :D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Puhi píše:http://www.highperformanc...acet-113lh.2509
Tyhle čerpadla se používají i v UL letedlech . Jsou spolehlivá ale značně hlučná , doporučuji připevnit přes silentbloky .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

dobrá rada. :wink: a zrejme pôjde aj rovno na miesto, kde bola pôvodná pumpa, keď tam bude blend na bloku, budú mi odtiaľ trčať 2 štefty :)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

K čemu je dobré přisávání vody do sání? Má to nějak zvyšovat výkon?

viz. http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=288
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Ano. Malé množství vody dokáže trošku zvýšit výkon. Je to způsobeno expanzí vody na páru, což zvýší tlak ve válci.

Když mě prasklo těsnění pod hlavou, tak po určitou krátkou dobu jsem také zpozoroval lehký nárůst výkonu. Jakmile se ale průsak zvětšil, tak se zvýšení výkonu změnilo na jeho dramatické snížení. :mrgreen: :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

nikdy si si nevsimol ze auto po dazdi jede lip ??
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“