
Péra
Moderátor: Moderátoři
a bude to este pouzitelny s tema perama z volhy???abych z toho nebyl vyhrkanej zj
jak na tom bude kdyz dam origo novy na predek??? asi nic moc co? ja tam mel vytahany a chodilo to casto po dorazech ale vzhledove dobry ...... ale aspon to pruzilo mirne tak doufam ze ta volha neni moc tvrda.....nebo abych nemuse predelavat dorazy

Dorazy se předělávají když hodně snižuješ předek... Volha je asi o něco těžší než Lada takže bude mít asi i tvrdší pružiny. Musíš se rozmyslet jestli chceš jezdit rychle nebo pohodlně....
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
- radek mb
- Příspěvky: 5193
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Ono by to chtělo určit si priority.Zda to chceš na běžné ježdění anebo jako sportovní náčiní.Jinak to jsou pouze výkřiky do tmy,které se tu se železnou pravidelností opakují.2103s píše:a bude to este pouzitelny s tema perama z volhy???abych z toho nebyl vyhrkanej zj jak na tom bude kdyz dam origo novy na predek??? asi nic moc co? ja tam mel vytahany a chodilo to casto po dorazech ale vzhledove dobry ...... ale aspon to pruzilo mirne tak doufam ze ta volha neni moc tvrda.....nebo abych nemuse predelavat dorazy

EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
To se musíš rozhodnout, já mám podvozek tvrdší a kolikrát přijdou silnice, kde nemůžu jet víc než 30-40 km/h. Podvozek na ladě je stará konstrukce, buď bude sériově měkkej a můžeš jezdit normálně, nebo to přitvrdíš a bude to poskakovat a mlátit, ale v zatáčkách to bude sedět. Aspoň takový zkušenosti mám zatím já. Ale ještě jsem nevyzkoušel, jak se to bude chovat s tím elastomerovým uložením náprav. I když předpokládám, že to poskakování to nevykompenzuje. Třeba náprava McPherson má i při větším přitvrzení pořád mnohem lepší chování než naše náprava. Prostě je třeba si uvědomit, z jakých let jsou naše auta, nemůžeme po nich chtít, aby byly na úrovni moderních aut. Ale upravenej podvozek na ladě i přes ten případnej nekomfort za to stojí.
Pružinárna Invel v areálu plzeňský škodovky.
http://www.invelplus.cz/cz/uvod/
http://www.invelplus.cz/cz/uvod/