Nebo paličkou (gumovou nebo přes dřívko) a nebo motorickým utrženímMichal Karásek píše: a buď rukou nebo pomocí dvou šroubů M8, zatočených v závitech umístěných do kříže s těmi hroty stáhnout buben.
Zadne brzdy
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Dobry den
Mam Ladu 2107 s motorom 1500. Dal som dozadu nove pakne , lenze potom mi nesiel nasadit bubon kedze nove pakne su otrochu hrubsie ako tie stare zodrate. Na starsich modeloch byvaju take dva valceky v tvare elypsi ktore ked sa pootocia da sa tym nastavit roztvorenie pakni ale na 2107čkách to nieje . Sa mi zda ze su dva typy prasiatok . Jeden typ je nastavitelny a druhy samonastavovaci - valceky sa daju vtlacit dnu a ten mam ja. Rucna brzda je povolena a prasiatka su vpohode... Na predoslej Lade 2105 som mal ten isty problem a vyriesil som to tak ze som flexou o par mm predlzil zarez na tej vodorovnej zeleznej kravine (rozpere) co je hore medzi pankami a ked bolo treba tak som este trochu zbrusil z pakni z tych miest kde ich hore odtlacaju valceky alebo dole . Tym padom boli pakne trochu menej roztvorene a bubon som vpohode nasadil. Auto krasne brzdilo a nebol ziaden problem. To iste sa teraz chystam urobit s mojou 2107 kedze si neviem inak poradit. Ma niekto nejaky lepsi napad ?
Mam Ladu 2107 s motorom 1500. Dal som dozadu nove pakne , lenze potom mi nesiel nasadit bubon kedze nove pakne su otrochu hrubsie ako tie stare zodrate. Na starsich modeloch byvaju take dva valceky v tvare elypsi ktore ked sa pootocia da sa tym nastavit roztvorenie pakni ale na 2107čkách to nieje . Sa mi zda ze su dva typy prasiatok . Jeden typ je nastavitelny a druhy samonastavovaci - valceky sa daju vtlacit dnu a ten mam ja. Rucna brzda je povolena a prasiatka su vpohode... Na predoslej Lade 2105 som mal ten isty problem a vyriesil som to tak ze som flexou o par mm predlzil zarez na tej vodorovnej zeleznej kravine (rozpere) co je hore medzi pankami a ked bolo treba tak som este trochu zbrusil z pakni z tych miest kde ich hore odtlacaju valceky alebo dole . Tym padom boli pakne trochu menej roztvorene a bubon som vpohode nasadil. Auto krasne brzdilo a nebol ziaden problem. To iste sa teraz chystam urobit s mojou 2107 kedze si neviem inak poradit. Ma niekto nejaky lepsi napad ?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Lepší nápad asi nikdo mít nebude. Pokud máš opravdu zcela povolenou ručku a zcela zatlačené válečky dovnitř a přesto nelze bubny nasadit. Tak by se dalo spekulovat o tom, že výrobce paken nedodržel stanovené rozměry. Zvláště uvážíme-li, že bubny již mají něco za sebou a jejich průměr je zvětšen. Znáš kompletní servisní historii vozu? Nemáš náhodou rozpěrky "nadvařené"? Je to oblíbený zlozvyk šetřílků co chtějí "prodloužit" životnost sjetých paken když jim v kombinaci s vytahanými táhly přestává fachčit ruční brzda.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Tak pokud chceš jezdit, nezbyde než to upravit. Pokud chceš zjistit příčinu (a pak to někomu omlátit o hlavu), je potřeba sada paken z jiného zdroje pro porovnání. Samotného by mně zajímalo, jestli těch několik sad, které mám doma bude takto problémových. Ale zjistit výrobce je asi nemožné, nikde se na tom nic nepíše.