Už keď sa tu rozbehla táto debata, tak by som sa pridal. Niesom si istý, či konštruktéri pri voze 21044 trocha neprestrelili a sériový alternátor to všetko dokáže utiahnuť. Zatiaľ to jazdilo aj v zime aj v lete a neboli žiadne problémy ani pri štartovaní po 10 dňoch na mraze. Ale predsa len červík v hlave vŕta, lebo akonáhle sa s tým výde na diaľnicu, tak sahara beží stále. A ak je škaredo, tak ešte svetlá, ventilátor a iné vymoženosti a to je už veľký odber.
Preto začínam uvažovať, ale to sa ešte ukáže o aternátore z novej lady nivy. Ten má tuším 80A.
Regulator napatia
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Sid píše: ... Niesom si istý, či konštruktéripri voze 21044 trocha neprestrelili a sériový alternátor to všetko dokáže utiahnuť. Zatiaľ to jazdilo aj v zime aj v lete a neboli žiadne problémy ani pri štartovaní po 10 dňoch na mraze. Preto začínam uvažovať, ...
Také uvažuji nad tím co tím chtěl básník říct .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No já to přebásním do podoby, že to vymysleli výborně. Seriová instalace bohatě stačí a má i rezervy pro nepříznivé okolnosti, ať už je to počasí, nebo hloupý uživatel. Čiže jestli auto na dálnici bere nějakých 15, max. 20A, no a altík mi je velmi rád dá, tak jsem naprosto spokojen.Koko Loko píše:Sid píše: ... Niesom si istý, či konštruktéripri voze 21044 trocha neprestrelili a sériový alternátor to všetko dokáže utiahnuť. Zatiaľ to jazdilo aj v zime aj v lete a neboli žiadne problémy ani pri štartovaní po 10 dňoch na mraze. Preto začínam uvažovať, ...
Také uvažuji nad tím co tím chtěl básník říct .
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Na svorkách batérie to ukazuje so zapnutými svetlami 13,8V. Alternátor je po celkovej go, preto sa ani nechystám na nieaké úpravy v najbližšej dobe. Zatiaľ je to len v rámci uvažovania, ktoré je vyvolané túžbou nespraviť si niekde hambu roztláčaním vozu. A túžbou mať všetko absolútne dokonalé a spoľahlivé. Lebo na tento voz sú ukladané najvyššie nároky a je ukladaná veľká dôvera v jeho služby.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Martas, o dobíjení a o palubním voltmetru se tu již napsaly kvanta. I na základě toho "indikátoru" se dají vyvodit docela přesné závěry. Jen se musí vědět kdy se na něho má člověk dívat a kdy ne . V případě průrazu elektronického regleru jsou jeho informační hodnoty k nezaplacení, neb kontrolka ti to nesdělí.
Stejně tak nemá smysl se pohoršovat nad případným propadem napětí při větším počtu spotřebičů při volnoběhu atd. .
Stejně tak nemá smysl se pohoršovat nad případným propadem napětí při větším počtu spotřebičů při volnoběhu atd. .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Koko Loko, napsal jsi to krásně, nemám žádnou pochybnost.
Já vám ten voltmetr vlastně závidím
[ Komentář přidal: Laďuša: ne březen 13, 2011 13:45 ]
OT o sahaře přesunuto sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=319720#319720
Já vám ten voltmetr vlastně závidím
[ Komentář přidal: Laďuša: ne březen 13, 2011 13:45 ]
OT o sahaře přesunuto sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=319720#319720