![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
je jasne že poviete nastav to tak jak to napisal vyrobca,ale mne ide o vysvetlenie,ked sa zmeni kladny zaklon na zaporny,že čo sa zmeni
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-načo je zaporny/kladny zaklon rejdoveho čepu
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-odklon (horna čast kolesa sa naklaňa dnu alebo von) je lepši zaporny abo 0 lebo sa zlepšuje priľnavosť kolies v zakrutach tak ale zase 0 zlepšuje jazdu v priamom smere a kladny sa asi nepouživa takže asi lepšie mierne zaporny
chcel som zväčšit odklon pridanim podložiek podla tabulky v knihe od tumy na strane 144 ale je tam aj uhol zaklonu rejdoveho čepu a ten neviem načo je
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
na lade ma byt zaklon 3°30minut a odklon 5minut
sbiehavost-kolesa idu do vnutra-kladna,rozbiehavost von-zaporna ,
U aut s pohananou zadnou napravou (taže u nas LADA)sa nastavuje väčšia sbiehavost prednych kolies -auto dosiahne väčšiu stabilitu v priamom smere ale treba viac krutit volantom?
-a ked mam sbiehavost v tvare x (v predu zapornu vzadu kladnu )tak auto lepšie zatača ale horšie drži smer?
lenže vzadu na lade sa nenastavuje(takisto aj odklon) len vpredu,takže ked chcem jazdit napr.slalom tak by som mal nastavit zapornu sbiehavost/resp.rozbiehavost a na kopce kladnu
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
u lady ma byt podla vyrobcu 4mm sbiehavost
Ako to asi maju madare a ich VFTS
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)