Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon
Moderátor: Moderátoři
Volnoběh je trošku vyšší. Po zahřátí 1100-1200ot. Takhle to ale je už několik let. S tím jsem smířen.
Startuje to krásně na "drc".
Tlaky v soustavě si sám nezměřím bohužel
Dočetl jsem se, že možná i čerpadlem to může být. Ale kdyby to bylo čerpadlo, tak by tam šlo méně benzínu ,ne? Tudíž by to žralo méně a né více. Jen úvaha amatéra.
Čerpadlo si zabzučí při otočení klíčku a po nastartování je slyšitelné bzučení pouze stojím-li u zadních dveří. Vevnitř ticho.
Startuje to krásně na "drc".
Tlaky v soustavě si sám nezměřím bohužel
Dočetl jsem se, že možná i čerpadlem to může být. Ale kdyby to bylo čerpadlo, tak by tam šlo méně benzínu ,ne? Tudíž by to žralo méně a né více. Jen úvaha amatéra.
Čerpadlo si zabzučí při otočení klíčku a po nastartování je slyšitelné bzučení pouze stojím-li u zadních dveří. Vevnitř ticho.
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Mě přestala Laděna taky tahat,do 3000 otáček mrtvá.Check engine nesvítil,váha vzduchu,zapalovací blok,všechno v pořádku.Volnoběh kolísal,auto skoro chcípalo.
I pan Nedbal si s tím lámal hlavu,nakonec změřil tlaky na válcích a bylo jasno.Mezi druhým a třetím válcem bylo propálené těsnění pod hlavou.
I pan Nedbal si s tím lámal hlavu,nakonec změřil tlaky na válcích a bylo jasno.Mezi druhým a třetím válcem bylo propálené těsnění pod hlavou.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Já bych se nejraději pokusil o restart ŘJ, už kvůli tomu odpojování všeho možného.
Takže.
Stačí odpojit na dlouhou dobu napájení z baterie a je hotovo?
Nebo je třeba použít návod, jaký mi ochotně napsal juratrucker:"Otevřeš na středovém tunelu na boku u spolujezdce ten kryt ,uvidíš tam tu řj.je na ní výklopná spona kterou se odjistí ten konektor s tím svazkem kabelů. potom zapneš zapalování tak aby ti svítily kontrolky na palubce. nechej zaplé odpoj úplně ty kabely od té jednotkya nechej asi 30 sekund odpojené. Vypni a znovu zapni zapalování a nechej zapnuté. Připoj znovu kabely do řj.a zajisti tou sponou at nevypadnou. Vypni zapalování potom si odpípni imobilizér pokud máš funkční a můžeš nastartovat řj.se vyresetovala."
Příjde mi trochu hazard odpojovat a připojovatŘJ pod napětím, takže z toho mám strach.
Jak tedy na to?
Takže.
Stačí odpojit na dlouhou dobu napájení z baterie a je hotovo?
Nebo je třeba použít návod, jaký mi ochotně napsal juratrucker:"Otevřeš na středovém tunelu na boku u spolujezdce ten kryt ,uvidíš tam tu řj.je na ní výklopná spona kterou se odjistí ten konektor s tím svazkem kabelů. potom zapneš zapalování tak aby ti svítily kontrolky na palubce. nechej zaplé odpoj úplně ty kabely od té jednotkya nechej asi 30 sekund odpojené. Vypni a znovu zapni zapalování a nechej zapnuté. Připoj znovu kabely do řj.a zajisti tou sponou at nevypadnou. Vypni zapalování potom si odpípni imobilizér pokud máš funkční a můžeš nastartovat řj.se vyresetovala."
Příjde mi trochu hazard odpojovat a připojovatŘJ pod napětím, takže z toho mám strach.
Jak tedy na to?
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
Zkus odpojit baterku a teprve až pak odpojit konektor od ŘJ. Zkontroluj kontakty na konektoru a na ŘJ, případně je očistí a prostříkej kontaktolem. Potom to připoj a následně připoj baterku. Jínak si myslím, že když necháš baterku hodinu přes noc odpojenou, tak se to resetne, ale počítej s tím, že prvních pár kilometru se bude motor učit točit. Musíš s tím aute projet všechny režimy. Malé - střední - vysoké otáčky nebo malá - střední - vysoká zátěž.
Udělal jsem to přesně tak, Štěpáne. Nechal jsem baterii odpojenou asi 12 hodin. Připojil jsem ji (počítač začal hrát klasické tři melodie, ale je podivné, že čas ukazoval správný), nastartoval a nechal to na volnoběh prohřát až do spuštění sahary. Pak jsem nutil motor pracovat v různých otáčkách při různých rychlostních stupních s jemným i prudkým dávkováním plynu. Po této střídavé jízdě jsem jel ještě do městského provozu. Před garáží ukázal počítač 7,8l/100, což je dle mého adekvátní stylu zajížděcí jízdy a rozhodně zlepšení. Snad to tedy tak zůstane a nebyl to zase jeden z těch "šťastnějších" dní, kdy se autu chce.
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
Reset ŘJ: stačí na chvilku odpojit baterku (minuta, dvě).
Jakej máš palubní počítač? Předpokládám, že AMK 2110, ten má vlastní zálohovací zdroj, kterej udrží čas a uložený hodnoty třeba i měsíc, nicméně to s řj nijak nesouvisí.
Co ukazuje diagnostika? Na AMK 2110 jde vypsat chybový kódy řj i přímo ukázat hodnoty z jednotlivých čidel.
Jaký čidlo vedle filtru oleje? Tam je snad akorát čidlo hladiny oleje, který nemá žádnou souvislost s chodem motoru a řj, jenom zapíná kontrolku na panelu palubní kontroly. Nebo je tam ještě čidlo polohy klikový hřídele, ale bez něj ani nejde uvést motor do chodu.
A - ano pokud si hraješ s odpojováním čidel atd, tak tím oblbneš řj, minimáln dojde k zápisu chyb, a je třeba je vymazat nebo zresetovat.
Jakej máš palubní počítač? Předpokládám, že AMK 2110, ten má vlastní zálohovací zdroj, kterej udrží čas a uložený hodnoty třeba i měsíc, nicméně to s řj nijak nesouvisí.
Co ukazuje diagnostika? Na AMK 2110 jde vypsat chybový kódy řj i přímo ukázat hodnoty z jednotlivých čidel.
Jaký čidlo vedle filtru oleje? Tam je snad akorát čidlo hladiny oleje, který nemá žádnou souvislost s chodem motoru a řj, jenom zapíná kontrolku na panelu palubní kontroly. Nebo je tam ještě čidlo polohy klikový hřídele, ale bez něj ani nejde uvést motor do chodu.
A - ano pokud si hraješ s odpojováním čidel atd, tak tím oblbneš řj, minimáln dojde k zápisu chyb, a je třeba je vymazat nebo zresetovat.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No palubní počítač už jsme tu řešili a mám asi ten stejný jako ty, ale problém je ten, že když stisknu v režimu hodin "+" několikrát, tak se jen přepíná mezi datumem a budíkem. Bohužel do nějaké kontroly ŘJ se nedokážu dostat. ( mám ŘJ GM 2111-1411020-10) Zapojovali mi ho v Mělníku, tak snad to zapojili správně. Nevím. Akorát od namontování ukazuje 40l v nádrži, takže logicky i nesmyslný dojezd. To mi ale nějak nevadí.
No je to čidlo hned vedle filtru oleje a po jeho opětovném připojení se motor velice uklidnil a přestal se třepat. Když bylo dlouhou dobu odpojeno, tak nic neindikovalo, že je něco špatně. Auto nejelo a při přidání se děsivě rozechvělo.Tudíž soudím, že to bude důležitější čidlo, než snímač hladiny oleje.
No je to čidlo hned vedle filtru oleje a po jeho opětovném připojení se motor velice uklidnil a přestal se třepat. Když bylo dlouhou dobu odpojeno, tak nic neindikovalo, že je něco špatně. Auto nejelo a při přidání se děsivě rozechvělo.Tudíž soudím, že to bude důležitější čidlo, než snímač hladiny oleje.
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
Pokud si to pamatuju dobře, tak by se mělo v režimu hodin mačkat ne + ale tlačítko hodin až to ukáže Pc.3 a pak zmáčknout maják asi dvakrát a pak +- přepínání mezi kódama.
Pokud blbě ukazuje množství paliva v nádrži, tak je možný, že u těhle prvních typů není k počítači nataženej kablík.
Je možný, že je tam blbě nastavenej typ řj, nebo není nataženej kontakt od diag. zásuvky k počítači.
Ta diagnostika je bohužel poměrně zásadní, obávám se že bez ní to bude dost tápání naslepo.
Pokud blbě ukazuje množství paliva v nádrži, tak je možný, že u těhle prvních typů není k počítači nataženej kablík.
Je možný, že je tam blbě nastavenej typ řj, nebo není nataženej kontakt od diag. zásuvky k počítači.
Ta diagnostika je bohužel poměrně zásadní, obávám se že bez ní to bude dost tápání naslepo.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Po delší době přikládám foto toho odpojeného konektoru. Docela problém to aspoň takhle vyfotit. Dokáže mi někdo sdělit čeho je to vlastně čidlo?
Jinak protože už mě to velice nebaví, jak auto žere a vůbec nejede a svépomocí to zřejmě nespravím, plánuji návštěvu Sadské. Jen se dost bojím, že náklady této servisní akce převýší reálnou hodnotu vozu
Jinak protože už mě to velice nebaví, jak auto žere a vůbec nejede a svépomocí to zřejmě nespravím, plánuji návštěvu Sadské. Jen se dost bojím, že náklady této servisní akce převýší reálnou hodnotu vozu
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.