Lze dát LADU 2107 na papíry 2105?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jestli to zadní čelo je jedinej problém, tak je to relativně pěkný auto. Co by za to někteří dali. Snad ti to táta nezruší pod rukama, minimálně do konce technické je to bez problémů, ty brzdy a přední nápravu jde opravit snad rozumně. Záleží, v jakým stavu jsou plechy okolo ní, aby ta kastle nebyla na padrť.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Když spravíš brzdy a řízení, tak s tím přes TK projdeš. Prošel jsem s Astrou která byla co se koroze týče, v horším stavu. Pokud nejsou zhnilý nosné části, tak je to jen lehká závada.
VAZ 1117
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

To auto je dosť hnilé. Spodky blatníkov, zadné čelo, prahy. To už je na generálku a nový lak. Ešte by to chcelo vedieť, či sú chytené len vonkajšie plechy, alebo aj vnútorné. Máš zrovna k tomuto kusu zvláštny citový vzťah, alebo nie?
Uživatelský avatar
Ales2105
Příspěvky: 10
Registrován: úte črc 20, 2010 23:02
Bydliště: Mor.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ales2105 »

Martas: Jo to zadní čelo je asi největší problém, ikdyž ty boční plechy jsou taky chytlé sem tam korozí. Jinak nevypadá nejhůř, ikdyž tyto fotky jsou jaksi z léta a táta s ním jezdí přes zimu, takže se to zhoršilo ty plechy :-(
Luděk Ondrůch: Myslím, že nosné části ještě nebudou zhnilé. :)
Sid: Se ti to zdá fakt moc zhnilý jo? Nejvíc budou v háji asi ty venkovní plechy si myslím. NA kolik tamk může vyjít komplet vyvaření a nový lak? Citový vztah k tomu vozu celkem mám, funguje v naší rodině už od mého narození :-D a naučil jsem se díky němu jezdit autem :) Je to moc dobré spolehlivé auto :-) Mohla by ta celková generálka vyjít tak na max 10tisíc - 15tisíc Kč? S tím vyvařováním a lakováním to bude celkem problém a nebude to levné co? Jinak jsem se chtěl ještě zeptat, co vše se repasuje na brzdách? Jaké díly se tam mění? Kotouče, destičky, určitě hadice a další co ještě? Děkuji za rady :) Aleš :)
LADA 2105 - nejlepší (především kvalitní) auto a také srdeční záležitost!
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Souhlas se Sidem. Sice to bude znít asi tvrdě, ale spravovat tohle se vůbec nevyplatí. Určitě nejsou shilé jenom venkovní plechy, ale i vnitřní prahy + výztuhy, spodky A sloupků a bočních plechů jsou téměř jistě taky KO a to jsme ještě neviděli spodek. Nedělám si žádné iluze o jeho stavu. Hokejky, sekery a věže budu chtít udělat taky.

Čili suma sumárum:

Plechařina = 15-20.000,-
Brzdy komplet = 3.000,-
Lak stodolák = 10-20.000,-

A kde je plno dalších věcí, jako třeba řízení, nějaké "drobnosti" na motoru, atp., na které se zcela jistě přijde??? Pokud ti tedy nezáleží na tomto konkrétním kusu, nebo nechceš investovat MINIMÁLNĚ 30.000,- tak tohle dojezdi, zlikviduj a kup si za 15-20.000,- něco podstatně lepšího. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Za 10-15000 to môžeš maximálne dať dokopy po mechanickej stránke a nababrať do pol dverí asfaltom a tak dva roky sa povoziť.
Podľa mňa to je riadne chytené a tam, kde máš napuchnutú farbu budú po ešte jednej zime diery.
Auto v stave ako máš ty teraz reštaurujeme do stavu opustenia fabriky. Je to 2103. Ale to je naša tvrdohlavosť, že chceme len tú a žiadnu inú.
Na tvojom aute by si potreboval zhruba vymeniť:
- obidve predné štvrťky- obchodná cena cca 3500 kč za kus
-obidva predné blatníky
- predné čelo
- predné podčelo
- prahy
- zrejme aj rám čelného skla
-výztuhy prahov
- zadné blatníky
- zadné čelo
- možno aj také mesiace pod zadnými blatníkmi
- možno aj dvere, ale tie ide zohnať lacno z iného auta.
Toto sú len veci, ktoré vidím na prvý pohľad. Ešte neviem, ako je na tom spodok.
Myslím, že tieto diely by ťa vyšli cez 10 000kč.
Pri brzdách by som postupoval asi takto: Pokiaľ sú dobré predné strmene, tak tie pregumičkovať. Bubny a kotúče treba skontrolovať a ak sú dobré, tak ich nechať. Posilovač nechať tiež starý ak funguje. Ostatok asi nový. Aj hlavný valec sa dá pregumičkovať, pokiaľ nieje opotrebený.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak, protože se objevují dotazy na téma výměny karoserie, je tu někdo, kdo může odpovědně napsat, jak přesně ot chodí, když má člověk shnilý auto s papírama a k tomu krásný auto bez papírů? Je to výměna ND, nebo přestavba? Co je k tomu přesně potřeba a jaký je postup?

Díky.

Nemám na mysli variantu, kdy se doma převaří čísla a na úřadě vymaže motor a změní barva.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Už jsem to psal v úvodu . Koupil jsem papíry z 2104 1.3 béžová (převrácená přes střechu) a legálně přepsal na typ 21043 1.5 červená později bílá (dovezená z tehdejší SRN) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jo. Přepisem kastle se myslí výměna, kdy se přepíšou VIN v papírech nebo se vybouchá novej VIN do kastle? Musí se na STK, nebo jen na úřadě formálně provedeš tyto změny kastle, barvy, motoru, pokud je evidovaný?
Pardon za blbé dotazy, ale polopatizmus neuškodí :-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Martin H.
Příspěvky: 266
Registrován: pon lis 05, 2007 14:38
Bydliště: Voleč

Příspěvek od Martin H. »

MartasBrno píše:Jo. Přepisem kastle se myslí výměna, kdy se přepíšou VIN v papírech nebo se vybouchá novej VIN do kastle? Musí se na STK, nebo jen na úřadě formálně provedeš tyto změny kastle, barvy, motoru, pokud je evidovaný?
Pardon za blbé dotazy, ale polopatizmus neuškodí :-)
Jo, to by mě taky zajímalo. Protože řeším podobný problém: mám na živých papírech už bez ekovýpalnýho 2105, která postupně hnije a asi letos naposledy projde STK a k tomu jsem si sehnal na Slovensku parádní 2107 a dovezl jako na náhr. díly bez papírů a teď řeším, jestli bych ji legálně dostal na papíry a čísla 2105 :?:
Taky bych byl rád, pokud by někdo mohl přesně popsat postup, jestli už to někdo absolvoval :?:
Jak píše Saša to dříve šlo, o tom není pochyb. Nicméně zlí jazykové tvrdí, že postavit 2107 na papírech 2105 už dnes nejde, protože se jedná o přestavbu a vzhledem k stáří auta to už nikdo nepovolí. Poraďte :?:
Končím s ladami....
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Opakuji : Zavolej do CS-autolada , jestli považují karoseriji jako ND . Pokud ano je to bez problému . Pozor ! ta 07-ma musí být legálně odhlášená (bez Eko likvidace) , nebo přepsaná na tebe .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“