uz viem aky mam motor

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
lager007
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 03, 2011 06:41
Bydliště: sk SNV

Příspěvek od lager007 »

to ze ten motor nejde je jedna vec ale to ze je ako olejnicka to je vec druha dnes som ho umil /pri tej prilezitosti som si vsimol to cislo hlavy ) a zo strany ako je to cislo hlavy bol olej spod hlavy po 5KM steceni az po vanu
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Zajímavé - podle čísla hlavy odhadovat jaký je to motor.
Pro začátek řekni, jaký je to auto (VAZ 2101, 2105 ....)
Potom se podívej na blok motoru z levé strany nad filtrem oleje. Je tam vybroušená plocha a na ní jsou vyraženy dvě řady čísel. Horní řada bývá (obvykle) 4-místná, spodní řada bývá (obvykle) 7-místná. Napiš nám číslo z té horní řady a my Ti řekneme co je to za motor.
Aha - teď jsaem se podíval, v jaké jsem sekci. Takže pokud máš NIVA 2121 - tak je tam (s největší pravděpodobností) motor 2106 / 1600 ccm, pokud máš "stříkačku" - tak je tam motor 21213 / 1700 ccm.
A že je ten motor jako olejnička? Vyměna těsnění to vyřeší! L.
Edit:teď jsem dočetl i ty příspěvky z první stránky - takže jako bych nic neřekl
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne čtv úno 24, 2011 07:35, celkem upraveno 1 x.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

Zmeraj tlaky vo valcoch. Zosteluj si zapalovanie (kontakt, sviecky, palec, predstih), motor na volnobehu musi ist pravidelne a kludne. Na ventily zatial nesahaj, do karburatoru uz vobec nie. Az to nakopnes a pobezi to kludne, tak si otestuj zrychlenie na rovine bez uzavierky a redukcie z 0 na 80, pod 20s to neries a zvykni si. Inak podla ucebnice ma 0-100 za 25s.
Uživatelský avatar
lager007
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 03, 2011 06:41
Bydliště: sk SNV

Příspěvek od lager007 »

[quote="Luděk Musil"]Zajímavé - podle čísla hlavy odhadovat jaký je to motor.
Pro začátek řekni, jaký je to auto (VAZ 2101, 2105 ....)
Potom se podívej na blok motoru z levé strany nad filtrem oleje. Je tam vybroušená plocha a na ní jsou vyraženy dvě řady čísel. Horní řada bývá (obvykle) 4-místná, spodní řada bývá
(obvykle) 7-místná.
tu plochu nad filtrom som nasiel ale neni ma nej nic takze som sa chitil tej hlavi no.a ja ako laik do aut VAZ som nevedel ze ta ista hlava sa montovala 30 rokov a je jedno ci 1.2,1.3,1.5,1.6. k tej vimene tesnenia pod hlavou staci vimena ci treba aj zrovnat hlavu
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

lager007 píše:tu plochu nad filtrom som nasiel ale neni ma nej nic
Je potřena to pořádně vyčistit a kouknout se hodně důkladně. Je to vyražený dost malým písmem (číslem) a přečtení je někdy dost obtížný ;) Bejt by to tam mělo, pokud nenastal závažnej důvod to odstranit (výměna motoru...)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
lager007
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 03, 2011 06:41
Bydliště: sk SNV

Příspěvek od lager007 »

tak som to pozrel dnes s cistou hlavou a kefou a je 2121 meral som tlaky a bieda od 0.5naslabsi az po 0.8 najlepsi asi bi to chcelo pozrez vole ventilov len neviem ake bi mali bit
Niva 1,6 LPG zatial v kope
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Ako nič v zlom, ale pred odoslaním by som prekontroloval či tam niekde nemám chyby.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

lager007 píše:tak som to pozrel dnes s cistou hlavou a kefou a je 2121 meral som tlaky a bieda od 0.5naslabsi az po 0.8 najlepsi asi bi to chcelo pozrez vole ventilov len neviem ake bi mali bit
Ty tlaky jsou opravdu slabý ... u nových motorů se pohybují kolem 12, u motorů co mají něco nalítáno min. 10,5 - 11. A podívat se na ventilový vůle nemá vliv ... tedy v případě, že mají kladné hodnoty. A pokud by byly mínusový - tak motor nenastartuješ. Pokud bylo měření správný - je motor (víceméně) po smrti a resuscituje jej pouze výbrus. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
lager007
Příspěvky: 10
Registrován: pon led 03, 2011 06:41
Bydliště: sk SNV

Příspěvek od lager007 »

tak ventily som vysteloval na0.15 a nastala zmena k lepsiemu ale aj tak to neni on vsetky isli hore tak o 0.2 uvidim mozno to bude lepsie . a ktomu uniku oleja s pod hlavy tak nebol problem dotiahnut kazdu srubu o 180°
Niva 1,6 LPG zatial v kope
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

lager007 píše:a ktomu uniku oleja s pod hlavy tak nebol problem dotiahnut kazdu srubu o 180°
To oznamuješ, nebo se ptáš? :koko:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“