Tomáš - VAZ 21044i "Vážka" a další povozy
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak to tady u nás eště v neděli docela pěkně sněžilo (Klatovy), v Plzni o něco míň. Taje to cca od včera, ale zatim nepozoruju výraznej úbytek, narozdíl od příbytku břečky na chodníkach. Jináč ale ta fotka je pěkná, opět
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Břečka, samá břečka, nechce to brzdit, nechce se to rozjíždět, nechce to zatáčet, dneska jsem se odplácl od obrubníku. Jinak krásný den, ale už by zase mohlo mrznout.
Taky mám za sebou cca týden testování předehřevu. Nikde jsem nenašel výkon spirály, ale spíš bude asi slabší aby kapalina nevařila. Čas zapnutí jsem postupně zvyšoval až na současné 3 hodiny a teď mi to přijde tak akorát. Startér točí hned zezačátku pěkně rychle bez převalování a když vyjedu z garáže, tak než zavřu vrata a bránu, je teploměr na začátku bílého pole a topení fouká vlažný vzduch. Teplota venku byla teď okolo -5 až -10.
Taky mám za sebou cca týden testování předehřevu. Nikde jsem nenašel výkon spirály, ale spíš bude asi slabší aby kapalina nevařila. Čas zapnutí jsem postupně zvyšoval až na současné 3 hodiny a teď mi to přijde tak akorát. Startér točí hned zezačátku pěkně rychle bez převalování a když vyjedu z garáže, tak než zavřu vrata a bránu, je teploměr na začátku bílého pole a topení fouká vlažný vzduch. Teplota venku byla teď okolo -5 až -10.
Naposledy upravil(a) dvk dne čtv led 27, 2011 13:36, celkem upraveno 1 x.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Včera mi konečně přišly dlouho očekávané potahy z Autopotahy Klatovy. Zadní sedí perfektně, přední mají o trošičku víc nabrané vrchní části v místě hlavy, ale nic hrozného. Celkově super a spokojenost.
Jediná závada od podzimu je, že mizí benzín z nádrže, na sto kiláků kolem devíti litrů Jinak vše vpohodě
Jediná závada od podzimu je, že mizí benzín z nádrže, na sto kiláků kolem devíti litrů Jinak vše vpohodě
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Klikovka s pístama je konferenční stolek. Původem je to nějaký válečný německý osmivál dvoulitr do V, za války prý někde za humnama dostal zásah a lidi ho rozebrali. Dědovi se nejvíc líbilo právě toto, padesát let to leželo napůl v zemi za kůlnou. Zajímavé je, že na klikovce zůstala přilepená jedna šála a pod ní byl po sloupnutí zrcadlově čistý mastný povrch. Nechal jsem to opískovat a natřel kovářskou barvou, vrch je boční sklo z Oktávky.
Jinak ojnice se všecky točí tak akorát ztuha, je super si sednout do křesla a natočit si libovolné dvě tak, jak to zrovna nohám vyhovuje na opření
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
A ta oktávka je předělávka nebo originál? L.dvk píše:V sobotu bylo možno v kopcích okolo Tršic spatřit divoce se vlekoucí kolonu vraků
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Jojo, pořídil, byl mi dán nůž na krk ... "příští týden ji vezu do šrotu, tak jestli ji chceš ...". Tak co mi zbývalo
Je to předělávka, ale moc hezky udělaná. O to je to teď těžší, chtěl jsem to rozřezat na díly, ale čím dál víc se mi to líbí. Korba je asi z multikáry, sklopka s dodělanou ruční hydraulikou (pumpa ze sklápění kabiny z Tatry).
Je to předělávka, ale moc hezky udělaná. O to je to teď těžší, chtěl jsem to rozřezat na díly, ale čím dál víc se mi to líbí. Korba je asi z multikáry, sklopka s dodělanou ruční hydraulikou (pumpa ze sklápění kabiny z Tatry).
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Ta úprava nemá chybu .To auto by se mělo zachovat
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Tak samozřejmě že se budu snažit Ladu zachovatJakub Metelka píše:To auto by se mělo zachovat
Zrovna včera jsem si konečně dovezl zkompletovanou sadu zimních gum na plechových discích. Akorát teď přemýšlím, jestli má ještě cenu je na auto dávat. Se sněhem to už moc nevypadá, asi to nechám na příští zimu.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105