Závady, údržba, spoľahlivosť... Kúpiť Prioru?
Moderátor: Moderátoři
Z fotografiií je zřejmý nepoměr mezi mohutným pontonem karoserie a malým rozchodem kol, malými koly a malými otvory pro kola. U desítky je tento nepoměr extrémní. Priora je na tom lépe, ale je to stále málo na to, aby jízdní vlastnosti mohly být špičkové.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
To je celkem odvaha posuzovat jízdní vlastnosti podle obrázku Ale jo, desítka je tak trochu "tramvaj", zadní kola jsou částečně schovaný úmylsně, prototypy je měly zakrytovaný úplně - možná pamatuješ, že v osumdesátých letech to byla velká móda
Malý kola, z dnešního měřítka jo, na druhou stranu dnešní styl na cokoliv cpát minimálně 17" mě přijde úchylný, třebaže je fakt, že k dnešním mohutným karoseriím se malý kola moc nehodí.
Malý kola, z dnešního měřítka jo, na druhou stranu dnešní styl na cokoliv cpát minimálně 17" mě přijde úchylný, třebaže je fakt, že k dnešním mohutným karoseriím se malý kola moc nehodí.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Ono je otazkou, co je a co neni dulezite. Jestli auto super drzi na silnici v extremech, ale dejme tomu ma nizky podvozek, nevydrzi moc rozbitych cest a kdyz nasnezi, tak si lehne na bricho (jeden extrem) nebo jestli auto projede i mocalem. Osobne jsem zvykly spis na to, ze auto prejede ruzne nerozvnosti spis nez ze 90 stupnovou zatacku projedu 120 km/h.
Abych resil, jak vysoky je obrubnik u ktereho parkuju, nebo jak moc je rozbita polnacka, po ktere chci jet, nebo abych platil 3x drazsi pneumatiky na uzasne krasna obrovska kola, na to me nejak neuzije.
Idealni bude proste nejaky kompromis. Auto musi rozumne dobre zatacet a brzdit, ale nesmim se s nim vymlet rozbite cesty mezi dedinama v plne rychlosti. Radeji zatacku o 10 km/h pomaleji nez resit co projed a co ne .
Abych resil, jak vysoky je obrubnik u ktereho parkuju, nebo jak moc je rozbita polnacka, po ktere chci jet, nebo abych platil 3x drazsi pneumatiky na uzasne krasna obrovska kola, na to me nejak neuzije.
Idealni bude proste nejaky kompromis. Auto musi rozumne dobre zatacet a brzdit, ale nesmim se s nim vymlet rozbite cesty mezi dedinama v plne rychlosti. Radeji zatacku o 10 km/h pomaleji nez resit co projed a co ne .
VAZ 2104 1.3 1989
ani to tu nemusim citat cele
uplne mi staci ked vidim ako niekto posudzuje jazdne vlastnosti na zaklade obrazku o rozchode kolies a pri tom po ceste jazdi Nivou, pripadne este vacsou hruzou
uplne mi staci ked vidim ako niekto posudzuje jazdne vlastnosti na zaklade obrazku o rozchode kolies a pri tom po ceste jazdi Nivou, pripadne este vacsou hruzou
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
JmJ - tos mi připomněl to video z TopGear, kde s Roomsterem porazili na okruhu Ferrari - okruh byl totiž malinko rozkopanej
veliz: Ono taky dost záleží kolik hmotnosti je před/za nápravou a podél osy, obrázek je pak celkem putna. A co má říkat taková Thalia II? Nebo Octavia I? Pokud se dobře pamatuju ...
Taky si pamatuju uložení motoru a převis Renaultu 19, to bylo teprv peklo co se jízdních vlastností týče.
Priora není sporťák ani třílitr, podvozek je podle mě přiměřenej výkonu motoru.
veliz: Ono taky dost záleží kolik hmotnosti je před/za nápravou a podél osy, obrázek je pak celkem putna. A co má říkat taková Thalia II? Nebo Octavia I? Pokud se dobře pamatuju ...
Taky si pamatuju uložení motoru a převis Renaultu 19, to bylo teprv peklo co se jízdních vlastností týče.
Priora není sporťák ani třílitr, podvozek je podle mě přiměřenej výkonu motoru.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Třeba auto z běžnýho provozu: Citroen BX. Tenkrát to byla asi super stylová kára.zelvotron píše:prototypy je měly zakrytovaný úplně - možná pamatuješ, že v osumdesátých letech to byla velká móda
Opravdu? Tak jistej bych si nebylVeverka píše:ale lada doveze vsade
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Octavia I má pouze jednu disproporci, a sice malý rozvor a velký zadní převis. Všechno ostatní je v pořádku.dmatej píše: veliz: Ono taky dost záleží kolik hmotnosti je před/za nápravou a podél osy, obrázek je pak celkem putna. A co má říkat taková Thalia II? Nebo Octavia I?
Priora není sporťák ani třílitr, podvozek je podle mě přiměřenej výkonu motoru.
Ale s tou Thalií II máš pravdu. To je auto pojaté podobně jako Priora, ikdyž poněkud moderněji. Nakonec Renault vlastní 25% Lady, takže při vývoji Priory třeba trochu radil.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);