Lada 2111
Moderátor: Moderátoři
Akurát tuším si si písal nie s majiteľom, ale s jeho synom.ra100 píše:DJW na teba som myslel,či ho reku nepoznáš. Včera som si sním písal,dovolil mi tu dať foto.Sympatický chalan.
No milý Pepo, my sme mali v rodine 4 Favority a jednu Feldu a väčšinou to boli neskutočné črepy. Tiež by som mohol tvrdiť že Fávo je hnoj, ale treba zachovať trochu objektívnosti a tá mi káže uviesť, že môj sused má Favorit r.v. 1989, najazdených 750000 km, v dobrom stave a s pôvodným motorom. Ešte pred dvoma rokmi na tom chodili pravidelne do Talianska - obdivujem ich odvahu.plavec píše: To bych neřekl, mám ve městě kolegu (Slovák) co má 1,5i 8ventila a pokaždý když ho potkám, tak mi tvrdí, že to už musí prodat, žádnej to nechce.
Druhej je školník se 16ventilem a u toho se k prodeji taky už delší dobu schyluje.
Dalšímu to škube při rozjezdu, což by se od takovýho auta zrovna nečekalo.. a tak bych mohl pokračovat do rána. Další dvě kraksny mám na zahradě. Tak kde máte ty zázračný kusy?
Jasné, co je za hranicema je vždycky lepší, jenže to tvrděj í oni o nás. Do jistý míry to může bejt deziluze. Každej tvrdí "Všude ve světě je běžný že tohleto a tohleto.., jenom u nás v ČR to tak prostě nejde" A to se mě prostě nelíbí tuten přístup.
Som presvedčený, že s Ladami (a vôbec všetkými autami) je to podobné.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Plavče!plavec píše:To bych neřekl, mám ve městě kolegu (Slovák) co má 1,5i 8ventila a pokaždý když ho potkám, tak mi tvrdí, že to už musí prodat, žádnej to nechce.FOMA píše:plavec píše:proč ne? Ale kolik takovejch kusů je? Na prstech jedný ruky bych je spočítal.
Na východ od CZ/SK hranic jsou jich tisíce
Druhej je školník se 16ventilem a u toho se k prodeji taky už delší dobu schyluje.
Dalšímu to škube při rozjezdu, což by se od takovýho auta zrovna nečekalo.. a tak bych mohl pokračovat do rána.
Další dvě kraksny mám na zahradě. Tak kde máte ty zázračný kusy?
Jasné, co je za hranicema je vždycky lepší, jenže to tvrděj í oni o nás. Do jistý míry to může bejt deziluze. Každej tvrdí "Všude ve světě je běžný že tohleto a tohleto.., jenom u nás v ČR to tak prostě nejde" A to se mě prostě nelíbí tuten přístup.
Kam se podívám, tam vidím, že ryješ do lady, jaký to sou krámy a podobně a že vyjímka potvrzuje pravidlo. Prozatím se zjistilo jen to, že několik lidí mělo smůlu a několik lidí jsou lempli, neschopní se o to postarat, anebo mají nepřiměřené nároky.
Ta vyjímka potvrzující pravidlo jsi právě Ty!
Vyzývám tě, jako brácha tady na tom fóru: Přestaň hanit paušálně celou značku jen proto, že jsi se nedokázal porvat s dvěma ojetými šunkami a rejpat všude, že je to kdoví jak špatný.
Nezpochybňuju, že sis neužil svý. Ale stroj za to asi nemohl ne? Mimoto jsi to neměl od novoty.
My tu máme např. jetou feldu, která tekla jako cedník, a nehaníme ji, že je špatná. Byla bouraná, zamrzlá a čert ví jak a kým opravovaná. Neposíláme Škodovku do kelu jen proto, že v té mase co vyrobila lidi zrasovali X kusů, se kterými mají jiní práci.
Snad sem se tě nedotknul.
JAko promiň, ale to řikáš, jako bys s tím měl bohatý zkušenosti. Když bys na to neměl peníze, čas a zkušenosti a nervy, tak s tím sekneš asi taky.MartasBrno píše:že jsi se nedokázal porvat s dvěma ojetými šunkami a rejpat všude, že je to kdoví jak špatný.
ad nároky: Nemyslím si, že nárokovat na autě aby jezdilo a sloužilo mi, když na tom dělám údržbu a opravy , je přehnaný. To opravdu ne.
To bych neřekl, zkušenosti z okolí mluví úplně jinak (školník a Slovenský kolega) , pak si stačí přečíst autorecenze.MartasBrno píše:Ta vyjímka potvrzující pravidlo jsi právě Ty!
Jo a prosím "barevné" o ukrojení těhle keců a přesunutí (asi) do tématu "Myšlenky otce Fura" Děkuji.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Martasi, myslím, že Plavec už za tenhle přístup kartáč dostal. Jeho příspěvek je někdy z února a přestal s tím.MartasBrno píše:Plavče!
Kam se podívám, tam vidím, že ryješ do lady, jaký to sou krámy a podobně a že vyjímka potvrzuje pravidlo. Prozatím se zjistilo jen to, že několik lidí mělo smůlu a několik lidí jsou lempli, neschopní se o to postarat, anebo mají nepřiměřené nároky.
Ta vyjímka potvrzující pravidlo jsi právě Ty!
Vyzývám tě, jako brácha tady na tom fóru: Přestaň hanit paušálně celou značku jen proto, že jsi se nedokázal porvat s dvěma ojetými šunkami a rejpat všude, že je to kdoví jak špatný.
Jinak já se do Lady nechci navážet, nechci tu vytvářet flame. Ale já jsem měl také s Ladou problémy, jako s žádným jiným autem před tím ani potom. A vím i o dalších lidech. Nechcí tím Ladu odsoudit jako značku, ani Kalinu ani Prioru nemám. Ale nepřijde mi, že u desítky by to bylo jen o smůle a o neschopnosti majitelů či o jejich vysokých nárocích, když chtějí, aby auto fungovalo.
Nemá cenu to řešit dál, nechi nikoho naštvat ani se dohadovat. Jen jsem chtěl, aby to tu zaznělo. Omlouvám se všem.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Přiznám, že nemám. Ne, nemám tvoje zkušenosti. Ale je to o přístupu.plavec píše:JAko promiň, ale to řikáš, jako bys s tím měl bohatý zkušenosti. Když bys na to neměl peníze, čas a zkušenosti a nervy, tak s tím sekneš asi taky.
To je jak koukat na TV H@VNA.plavec píše:pak si stačí přečíst autorecenze.
Plavče, nechal jsem se unést, tak se omlouvám za hrubší příspěvek a končím, je-li to dobré.
Erik, respekt, zelvotron, poslušně hlásím, už jsem ticho a snad i smířený se situací. Zlej sen se zaspí.
stříbrná 75 tisíc, modrá za desetVeverka píše:Plavče,za kolik jsi ty auta koupil?
Jasné, že je to dobré. Sorry, ale už jsem asi jak ten čertík z krabičky, na tohle téma mi stačí málo a vyltím tryskemPlavče, nechal jsem se unést, tak se omlouvám za hrubší příspěvek a končím, je-li to dobré
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Lada 2111
Nechcem zakládat nové vlákno a tak to píšu sem. Je to něco k životnosti, trvanlivosti a odolnosti řady 10.
Takže moje 21113 má najeto 115 000km a byl jsem nucen vyměnit ložiska v předních kolech, poněvadž hluk při jízdě nad 40km/h byl již znatelný, k tomu se přidala výměna ještě jednoko ložiska v zadním kole(no mohl jsem nechat vyměnit i to druhé v zadním kole.. at je to kompletka ). Nechal vyměnit brzdové hadičky u předních brzd, ale to spíše preventivně. Dále bylo potřeba přetěsnit motor - přeci jen z něj sem tam něco ukáplo(olej), ale nebylo třeba dolévat, takže výměna gufera řemenice a přetěsnění ,,prsního,, víka motoru (to byl hlavní zdroj úniku oleje).
No a aby toho nebylo málo tak se odporoučel 3.díl výfuku (made in Poland- stáří přesně 3roky...).
Při přetěsnění bylo třeba sejmout rozvod.řemen a ten byl vyměněn byť starý měl najeto pouhých 40 000km, ale předpis je předpis.(tedy je to pravidlo).
Cena ND byla 5290czk a cena za práci 4100czk.
Po opravě byl výsledek ihned znatelný:
- ticho při jízdě - je slyšet jen motor ev.aero hluk
- řízení je jakoby přesnější a nejsou v něm cítit ,,řekněme rázy,, při rozjezdu
Nicméně životnost ložisek mě u Lady řady 10 poněkud zklamala- tomu nejsem totiž u Lady zvyklý- tak doufám, že šlo jen o vyjímku potvrzující pravidlo , únik oleje beru , poněvadž i 21061 jsem přetěsňoval po cca 120 000km.Výfuku made in Poland jsem se ovšem nedivil a již nikdy více - nyní je tam namontován výfuck od CS Autolada za 1700czk, tak snad se pochlapí
Tolik tedy moje zkušenost co se životnosti,odolnosti a výměných intervalů Lady týče.
Takže moje 21113 má najeto 115 000km a byl jsem nucen vyměnit ložiska v předních kolech, poněvadž hluk při jízdě nad 40km/h byl již znatelný, k tomu se přidala výměna ještě jednoko ložiska v zadním kole(no mohl jsem nechat vyměnit i to druhé v zadním kole.. at je to kompletka ). Nechal vyměnit brzdové hadičky u předních brzd, ale to spíše preventivně. Dále bylo potřeba přetěsnit motor - přeci jen z něj sem tam něco ukáplo(olej), ale nebylo třeba dolévat, takže výměna gufera řemenice a přetěsnění ,,prsního,, víka motoru (to byl hlavní zdroj úniku oleje).
No a aby toho nebylo málo tak se odporoučel 3.díl výfuku (made in Poland- stáří přesně 3roky...).
Při přetěsnění bylo třeba sejmout rozvod.řemen a ten byl vyměněn byť starý měl najeto pouhých 40 000km, ale předpis je předpis.(tedy je to pravidlo).
Cena ND byla 5290czk a cena za práci 4100czk.
Po opravě byl výsledek ihned znatelný:
- ticho při jízdě - je slyšet jen motor ev.aero hluk
- řízení je jakoby přesnější a nejsou v něm cítit ,,řekněme rázy,, při rozjezdu
Nicméně životnost ložisek mě u Lady řady 10 poněkud zklamala- tomu nejsem totiž u Lady zvyklý- tak doufám, že šlo jen o vyjímku potvrzující pravidlo , únik oleje beru , poněvadž i 21061 jsem přetěsňoval po cca 120 000km.Výfuku made in Poland jsem se ovšem nedivil a již nikdy více - nyní je tam namontován výfuck od CS Autolada za 1700czk, tak snad se pochlapí
Tolik tedy moje zkušenost co se životnosti,odolnosti a výměných intervalů Lady týče.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2111
Po 115tisic ? Cha cha, ja u Priory nechal měnit ložiska na zadnim kole 3x z toho prvni vyměna asi v 20tis a posledni v 35tis kmFOMA píše: Takže moje 21113 má najeto 115 000km a byl jsem nucen vyměnit ložiska v zadním kole. Nicméně životnost ložisek mě zklamala
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Lada 2111
Hele, nechte těch pesimismů, já si chci jako další auto pořídit opět Ladu, takže takový ,,protistátní,,řeči nechci vůbec slyšetTommel píše:Po 115tisic ? Cha cha, ja u Priory nechal měnit ložiska na zadnim kole 3x z toho prvni vyměna asi v 20tis a posledni v 35tis kmFOMA píše: Takže moje 21113 má najeto 115 000km a byl jsem nucen vyměnit ložiska v zadním kole. Nicméně životnost ložisek mě zklamala
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2111
Pravda je někdy tak krutá
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2111
Já je neměnil vůbec, najeto 196 000. Nehučí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487