Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Marku jj vodní pumpa. Kola vaček dolu musí, protože musí dolu kryt co je za nima. Vodní pumpa je stejná se samarou a dá sehnat od tý pětistovky. Výrobců na to je docela dost. Já mám na obou autech Luzar, tenkrát za něj chtěli 1100 (Zbraslav i Sadská). Nebo jde i vyměnit jen ložisko, to maj na Krči za 250, ale komu by se s tim chtělo dělat. Doma dokonce jednu pumpu mám, je ok, akorát jsem jí raději po 120 tkm nechal vyměnit (a ta druhá tekoucí se mě taky někde válí).Petr HC píše:Ono těch "špeků" při demontáži je víc. Včera jsem demontoval "šusbakelity" okolo rozvodového řemenu a nádobka na aktivní uhlí musela ven jen proto, že spoj na její objímce je proti motoru a ne třeba zezadu. Teče mi totiž oběhové čerpadlo a vypadá to, že budou muset ven i rozvodová kola, abych se k němu dostal. Ve značkovém servisu za čerpadlo chtěji 1572 CZK, na internetu jsem našel za 835 CZK + poštovné 150.zelvotron píše:ono blbý je, že u desítky se pro výměnu klínovýho řemenu musí demontovat závěs motoru tedy naštěstí jen u verzí s posilovačem/klimou
Váš názor na firmu ELITEAUTO Praha a ND fy HEPU ?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Dám to sem, ak tak to niekam presuňte. Nová malá škodovka http://www.auto.cz/skoda-new-small-family-nsf-54428
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
??? U mojí 1.6 8V teda rozhodně nic automatickýho není. A vyměnit řemen altíku je taky trivka, když pominu zarezlej jeden šroub, naštěstí šel povolit ten druhejzelvotron píše:To je fakt, řemen altíku při výměnách vypadá šíleně, zpuchřenej otřebapnej, a u kaliny to možná bude horší díky automatická napínací kladce, která ho ohýbá i na druhou stranu.dmatej píše:U Kaliny jsem měnil řemen při 75000km a věřím tomu, že by dalších 75000 klidně přežil. Naprosto shodný s novým, ani nevytažený, ani zoubek nezpuchřelý ... o řemenu alternátoru se to rozhodně říct nedalo, ten držel čistě z odhodlání, že mě nesmí zklamat
Výměna rozvoďáku je tayk celkem snadná, stačilo sundat plast a pak dole řemenici a před ní nějaký čidlo.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu, co máš na mysli ....zelvotron píše:No to je fuk, tak je možná ta kladka napínaná ručně, ale každopádně ten řemen ohýbá obráceně. Na samaře, desině, je je řemen jen mezi klikou a altíkem
https://picasaweb.google.com/dmatej79/B ... 6225288722
https://picasaweb.google.com/dmatej79/B ... 4043513954
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Jseš si jist, že to byla nerez ocel? Dříve si majitelé celkem běžně nechávali blatníky u stovek zinkovat, nebo se i pozinkované prodávaly. Pak nemuseli pospíchat s nastříkáním.dmatej píše:Jste mi připomněli - před pár týdny jsem tu viděl stověnu s nerezovými blatníky - ani se je nenamáhal stříkat, hotovej DeLorean
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Když můžou bejt z nerezu třeba motoráky, tak by třeba i ten blatník moh bejt, ne?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Pozink ještě poznam, aspoň doufám. To bych se ani nenamáhal sem psát, pozinkovaný blatníky na stovku už jsou prakticky samozřejmost. Ale nerez ne, proto mi to taky vrtá hlavouveliz píše:Jseš si jist, že to byla nerez ocel? Dříve si majitelé celkem běžně nechávali blatníky u stovek zinkovat, nebo se i pozinkované prodávaly. Pak nemuseli pospíchat s nastříkáním.dmatej píše:Jste mi připomněli - před pár týdny jsem tu viděl stověnu s nerezovými blatníky - ani se je nenamáhal stříkat, hotovej DeLorean
Jinak Marku, já sice mám jen rok strojárny a už je to dávno, ale nerez taky není jen ocel, ze který se dělaj nože. Možností příměsí je mraky ... jen v kostce ... http://www.terapol.cz/nerezoveoceli.php
Zkoušel jsem gůglit, když už jsem v tom byl, ale našel jsem toto:
http://skoda.sbazar.cz/predni-nerezove- ... 54603.html - a čert ví, jestli vážně myslel nerez ...
Jo, vlastně jsem našel ještě slovenskej web, kde psali, že dělaj zakázkovou výrobu nerezový oceli ... ale nevim nevim, jestli i blatníky
No, snad jí ještě potkám, prohlídnu si jí pořádně. Každopádně vypadala celkově zachovale. A dneska je možný leccos
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).