Takovýhle závady se vyskytují i u jiných nových aut? submariner,submariner píše:Medzi zavaznejsie by som zaradil napriklad gulovy cap v prednom lavom kolese (pri zastavovani a rozjazdoch rupal),
S priorou jezdíš denodenně?
Moderátor: Moderátoři
Takovýhle závady se vyskytují i u jiných nových aut? submariner,submariner píše:Medzi zavaznejsie by som zaradil napriklad gulovy cap v prednom lavom kolese (pri zastavovani a rozjazdoch rupal),
zažil som aj horšie....u mňa (aj ked Niva, tak neviem či to je pre teba relevantná informácia) bola dosť vážne poškodená elektrika (11.tis.km) a záhadne rýchlo odišiel vstrekovač (zhruba 15.tis km)plavec píše:Takovýhle závady se vyskytují i u jiných nových aut?
K čemu je ti silný motor, když jízdní vlastnosti pokulhávají? Auto by mělo být vyvážené, ne mít jednu vlastnost silnou (neříkám špičkovou, neboť atmosférická 1,6 dnes umí i 99kW) a další tři slabé.submariner píše:Ked som ju kupoval tak poziadavky boli, aby to bolo auto (v tej dobe pred srotovnym) cenovo do 9000 tis. Eur a pokial mozno so silnym motorom, takze 1,6 a 98k ma zlomilo.
O tom to právě je. Nové auto má být odladěné už z fabriky. To znamená např. první čtyři roky žádná závada.submariner píše: Teraz si trufnem povedat ze moja Priora je odladena.
Jak jízdní vlastnosti pokulhávají ??? Ty jsi s Priorou někdy jel ??? Ja si stěžovat tedy nemužuveliz píše:K čemu je ti silný motor, když jízdní vlastnosti pokulhávají?
Sundej si růžové brýle. Takhle to rozhodně není. A to prakticky u žádné značky. K odladění se právě využívá záruka a první (povinné!) servisní prohlídky. Opravdu málokteré auto po převzetí v salonu nepotřebuje v prvních měsících/tisících km žádné zásahy.veliz píše:Nové auto má být odladěné už z fabriky. To znamená např. první čtyři roky žádná závada.
Ano, přesně takovéto závady se vyskytují i u jiných aut.plavec píše:Takovýhle závady se vyskytují i u jiných nových aut?
plavec píše:S priorou jezdíš denodenně?
36.000 km za dva roky = 18.000 km za rok = 1.500 km za měsíc = 50 km denně. Co víc bys chtěl vědět?submariner píše:s Priorou, ktoru mam v tychto dnoch 2 roky a najazdenych 36000
Hovor to mojej svokre, ktorej 8 rokov v autorizovanom servise ladili jej Citroen Xsaru (a stale nie je uplne OK) a minuly rok kupila VW Tiguan a uz hned vyskakuju pre chybicky...veliz píše:O tom to právě je. Nové auto má být odladěné už z fabriky. To znamená např. první čtyři roky žádná závada.
Motor je zaklad. Naco su ti jazdne vlastnosti, ked do kopca musis vystupit a tlacit? A vobec, kolko kilometrov si urobil v Priore? Lebo asi nemas sajnu o com tocis...veliz píše:K čemu je ti silný motor, když jízdní vlastnosti pokulhávají?
V testu Světa Motorů dostala Priora za oddíl motor a zpřevodování známku 1-. To beru jako obrovský úspěch. Bohužel v oddílu jízda dostala 4-. To je obrovský nepoměr, na který jsem poukazoval. Samozřejmě by někdo mohl říci, že test nebyl objektivní. Proč by potom ale chválili motor, spotřebu, brzdy či ABS? A proč by vlastně měl být test neobjektivní, když Priora svými prodeji nikoho neohrožuje?Tommel píše:Jak jízdní vlastnosti pokulhávají ??? Ty jsi s Priorou někdy jel ??? Ja si stěžovat tedy nemužu
Dobré a přitom cenově dostupné auto (třeba Kia Ceed či Škoda Fabia) opravdu žádné ladění v záruce nevyžaduje, mám to na vlastní kůži ověřené. Bohužel mám i jednu velmi špatnou zkušenost s novou Ladou. To není z mé strany záměrná dehonestace Lady, to je konstatování reality. Já prostě novou Ladu nikomu doporučit nemohu.Hurikán píše:Sundej si růžové brýle. Takhle to rozhodně není. A to prakticky u žádné značky. K odladění se právě využívá záruka a první (povinné!) servisní prohlídky. Opravdu málokteré auto po převzetí v salonu nepotřebuje v prvních měsících/tisících km žádné zásahy
Mojko, a ty si sa s konom zrazil? Odkedy veris motoristickym magazinom? Si skutocne tak naivny?veliz píše:V testu Světa Motorů dostala Priora za oddíl motor a zpřevodování známku 1-. To beru jako obrovský úspěch. Bohužel v oddílu jízda dostala 4-. To je obrovský nepoměr, na který jsem poukazoval. Samozřejmě by někdo mohl říci, že test nebyl objektivní. Proč by potom ale chválili motor, spotřebu, brzdy či ABS? A proč by vlastně měl být test neobjektivní, když Priora svými prodeji nikoho neohrožuje?
Na to jsem se zaměřil když jsem zkoušel svou Prioru,desítka měla též hlučnou převodovku,zjištění bylo velmi pozitivní,měl bych mít už jinou zesílenou převodovku schopnou přenášet i vyšší kroutící moment.Psali to na oficiálních ruských stránkách loni na jaře.Nevím jak jsou na tom kluci s prvníma Priorama.dmatej píše:U Kaliny zase řve převodovka při brždění motorem, nebo co to je za zvuk,
Možná zarytí škodováci,protože je to jejich časopis,časopis koncernu!Koupím si jen když je tam článek o Ladě jinak kupuju jakoukoliv konkurenci,neboť ty žvásty co někdy tlachaj,to je neskutečný.Test Priory ve světě motorů jsem četl a opravdu dali motoru za jedna s mínusem,ale aby si rejpli alespoň museli napsat,že má nekultivovaný zvuk,prosím pěkně No prostě SVĚT KONCERNU NEZKLAME!dmatej píše:Svět motorů tu ještě někdo bere vážně?