MacGyverova 2103, to je péro, a 2107

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

dmatej píše:Jelene, diferáku? Vpředu?
Bubnový brzdy? Vpředu? :P
Naposledy upravil(a) Laďuša dne stř úno 09, 2011 22:21, celkem upraveno 1 x.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

No nejspíš to byla reakce na tu zadní brzdu, že by to teklo z diferáku dovnitř mě vůbec nenapadlo, přecijenom je od zadního kola dost daleko :)
Tlumič kmitů snad ani měnit nebudu, dával jsem tam asi před rokem a půl, má najeto do 6tis, původní měl ulomejen jeden úchyt. Slyšel jsem, že pomůže udělat do toho ohybu bod svářečkou, tak jsem to zkusil, myslím že Saša mi to poradil. Lampu už mam slíbenou a rezervovanou, bohužel s mauálem v němčině, v tom uřvaném jazyce umim možná tak 10 slov.
Koko Loko, děkuji za rady, s těma paknama ještě nevím, až vyměním rozvody sundám ještě jednou bubny, přeměřím je a když budou pakny sjeté víc, než se mi bude líbit, tak se optám třeba v SZ, zda jsou ještě k dispozici.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Tak já koukal na ty rozvody, zamaštěnej předek, a najednou diferák :D
Chvíli jsem přemejšlel, jestli jsem nějaký slovo zase v hlavě nezaměnil :D

Jinak to vaření vzadu - když se to bude roztahovat, je větší riziko vzpříčení prasete, může začít téct.

Tlumič a bodík svářečkou - ano :)

Pakny bych určitě vyměnil.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Tady je fotka . "Bodíky" zabrání ulomení .
Přílohy
úprava tlumiče kmitů.jpg
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Řetěž vymontován, i když se mi zdá, že to bylo trochu zbytečně, že původní by ještě chvilku posloužil. Namontoval jsem tam tedy ten zázrak od Fenoxu, to malé rozvodové kolo vypadalo jak z plastu oproti tomu, co jsem z motoru s hlasitým hekáním vyndal. Značky mi nešeděly úplně přesně, ale jak jsem se dočelt, je to celkem normální, dal jsem tedy kolo na vačce o kousek proti směru otáčení. Zajímalo by mě, jak to je s tím předstihem, je možný abych ho měl předtím tak rozhozený, že se mi žárovka rozsvěcovala až za značkou horní úvratě a přesto to jezdilo? Myslím, že mi to šteloval na jarním sraze 2009 Marek, ale vlastně ani nevím, jestli i předstih, nicméně s rozdělovačem se určitě něco dělalo.
Obrázek
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

To vytahání řetězu není zas tak lehký poznat, ale když se ti to povede napnutý držet vedle sebe, uvidíš to. U mě to bylo tuším cca o článek? Už nevím. Každopádně rozvodový kola u mě výměnu nepotřebovaly ani jedno, ale vyměnil jsem je.
To kolečko dole jsem měl lehce zakalený do modra, vypadalo, jako by si ho někdo vyřezával a vybrušoval doma ve svěráku, ale slouží dobře.

Na žárovku bych nespoléhal :)

Kolo na vačce přesazovat nejde, pokud vím - mělo by tam mít zobák, zapadá jediným možným způsobem. Nebo že bych si to pamatoval blbě? Né, koukám do katalogu, dobře to říkám ... nebo ne?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Ale řetěz na tom kole přesadit jde.
MacGyver, A máš tu žárovku zapojenou dobře? Jsou dva způsoby.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Pri takomto nie dennom vyuzivani auta,by som kaslal na nejaku vymenu rozvodov....ked to uz nevladze udrzat napinak,navarit nanho 6ku matku a hotovo....rozvody by mali byt "dozivotne",tak nech su....
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Každý diel na aute aj rozvody má svoj výmenný interval, alebo svoju životnosť a pokiaľ človek chce mať spoľahlivé auto, mal by to dodržiavať. Tak je to u všetkých áut, Lada nieje výnimkou. Neviem, kde si zobral doživotný interval :?:
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Sid, rozvody by mali vydrzat do prvej GO motoru. pokial je spravne šponovana retaz.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Já to stejně rozebíral kvůli tomu guferu a když už bylo všechno dole a já neměl jistotu jak dlouho tam rozvody jsou, tak jsem myslel, že by bylo dobré je vyměnit taky. Jelikož skoro všechno, co bylo na autě vyměněný, se válí v garáži a rozvody mezi tím nebyly, říkal jsem si, že 140 000 km už na ně bude asi dost. Že rozvody vydrží až do GO motoru, který dělat tedy s nejvyšší ravděpodobností nebudu, jsem nevěděl. Jsem rozladěn, myslíte tedy, že moje práce byla zbytečná? A nebylo by lepší kdybych tam zase vrátil ty původní rozvody, než tam mýt ty od fenoxu? :lol: . Mám ale takový tušení, že jsem někdy slyšel, že by se měly měnit ve 120 000km. Zase jsem byl nejspíš přehnaně aktivní.
Žárovku jsem připojil na drát, co vede z rozdělovače na cívku a žárovka se rozsvítila vždycky, když jsem uslyšel jiskru.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

MacGyver, neprezivaj :D dobre si spravil.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

MacGyver píše:Žárovku jsem připojil na drát, co vede z rozdělovače na cívku a žárovka se rozsvítila vždycky, když jsem uslyšel jiskru.
A druhým koncem na kostru. Fajn.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Tak pozor, včera to i nastartovalo, nečekaný úspěch. Zaslechl jsem, že výměna kohoutu topení je "pěkná" prácička, ale že to bude až taková anabáze to jsem nečekal, pan konstruktér si dal hodně záležet, to pro mě bylo jednodužší vyměnit rozvody. Hodinu a půl jsem kohout vyndaval a dobrý tři hodiny jsem ho tam montoval zpátky, holt dal jsem si na čas. Ta pozice hlavou dolů je fakt hrozná, musel jsem to po půl hodinách chodit rozdejchávat. Když mi pak ještě nakonec vypadnul ten bovden nahoře u páčky, myslel jsem, že budu vraždit. vůbec jsem netušil jak se tam k tomu dostat. Nakonec jsem vyndal hodiny a dírou po nich to šlo pěkně. Mám zapůjčený i nějaký stroboskop, že bych zkouknul předstih, jestli jsem ho nastavil správně. Jen bych potřeboval poradit, jak ho mám zapojit, německy totiž umím jen koukat. http://kentbrockman.rajce.idnes.cz/stroboskop/
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

A proč jsi neodpojil hadice, nevyndal radiátor a neudělal to pěkně v klidu na stole :?: :idea: já to takhle měl hotový za chvíli...
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“