Dragulin 2107

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak jak jsi dojel? Co ty brzdy?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

MartasBrno píše:Tak jak jsi dojel? Co ty brzdy?
No naštěstí sem v kufru našel trochu brzdovky a hadičku, tak sem to před prací sám odvzdušnil stylem, dolil sem kapalinu do nádobky, hadičku sem ponořil do zbytku kapaliny a vzduch sem pedálem vymáčk, a při pouštění pedálu si to taky brzdovku nasálo, pár opakování zabralo, takže po 15 minutách už sem jel domu ale potřebuju nutně zaměnit celej posilovač, z prvu to teklo přez šroubek na brzdovim válci, teď to teče někde jinde a o dost víc každý 2 dny na dolití kapaliny, proto potřebuju vědět zda z nivy pasuje, jeden člen se mi nabídl že má navíc posilovač i s válcem plně funkční z Nivy, sedne??
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Dívaje se do katalogu tak pokud bude ten posilovač ze staršího modelu Nivy, měl by sedět. Proč se ovšem po něm tak pídíš? Co je tomu starému?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

co je tomu starému nevím, proto shánim novej, já strašně nerad něco z auta montuju ven když to nemůžu ihned zaměnit, potřebuju bejt denně v provozu vozem, a kord teď když už v podstatě za měsíc bude přítelkyně rodit, takže moje představa je přijít, vymontovat, zaměnit, a pak ve volnym čase se teprv podívat až na ten poškozený a pokud se opravý tak uschovat do zásoby jako náhradní, počítal sem to a pokud to nevyměnim tak mě brzdovka na měsíc provozu vyjde na 600kč což se mi opravdu vyplatí to vyměnit, může to bejt třeba jen prkotina třeba blána v posilovači která stojí 60kč ale i tak to nechci zkoumat dokud po ruce nebude novej funkční a od jakého roku Nivy by to mohlo sedět?? teda do jakého roku.
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Proč chceš měnit posilovač když ti mizí brzdovka ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Cokolik v posilovači nemůže působit úbytek brzdovky, naopak posilovač úbytkem brzdovky do něj vyloženě trpí. Brzdovka membránu žere. Bez posilovače lze jezdit normálně, pouze nekomfortně. Mám tu jeden hlavní brzdový válec, ale nedokončil jsem repasi, měl jsem jiné starosti. Máš představu kam ta kapalina teče? Resp. kam ti tekla v minulosti víš?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pokud to chcije kolem posilovace, pak chcije valec. Pokud tedy netecou rovnou hadicky vedouci do valce. Prvni bych zkonstroloval ty hadicky a trubky na vstupu do valce, pokud neni problem v nich, pak valec. Koupil bych _novy_ valec (nestoji to myslim moc penez) a vymenil. Neni to slozita prace, jen to chce dat pozor na trubky.

Moc vic bych nad tim nefilosofoval, brzdy jsou brzdy. Vymena valce tak jako tak nemuze nicemu ublizit. Verim tomu, ze valec budou mit skladem v jakekoliv prodejne na ladu v brne.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

dle mejch jen vizualnich pruzkumu, to ted tece od tesneni priruby posilovace k valci, zrejme to tam prolina delsi dobu, driv to vypadalo ze to dela ten spodni sroubek, no konec koncu uz to tam nechci, zkusim sehnat s vasi pomoci aspon posilovac, ten muj bude na 100% zaplavenej a mozna i vyzranej, a valec prinejhorsim vemu u palickovy
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Freedom píše:dle mejch jen vizualnich pruzkumu, to ted tece od tesneni priruby posilovace k valci, zrejme to tam prolina delsi dobu, driv to vypadalo ze to dela ten spodni sroubek, no konec koncu uz to tam nechci, zkusim sehnat s vasi pomoci aspon posilovac, ten muj bude na 100% zaplavenej a mozna i vyzranej, a valec prinejhorsim vemu u palickovy
ja ti porad nerozumim. proc chces menit posilovac, kdyz ti tece valec? ser prvni na posilovac a vyment to, co dela problem. tedy valec. pokud pak bude dela problem posilovac, vymenen ten. ale proboha vymenen ten valec, jestli tece!
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Kulový zaplavenej, je tam gumové těsnění a sovětský člověk nebyl tak blbej aby tam dal nějakou třasořitku co když zahlédne brzdovku hned zkolabuje. Pokud neparkuješ čumákem do kopce tak se tam ta brzdovka nemá jak držet a uteče po kastli či převodce pryč. Pokud máš zrovna v systému brzdovku tak to brzdí dobře ne? Kup ten válec a vyměň ho, to je základ. Dá se tedy i ten starý přegumičkovat, ale to chce čas, nový tě přijde v tomto levněji.

Jinak pro tebe vhodný posilovač by měl mít na straně u motorové přepážky číslo 2103-xxxxxx. Ovšem zbytečně bych jej neměnil, zbytečně se s tím budeš teď v zimě nasírat.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

ok zkusim nejdřív ten válec, ale když mi to i tak bude brzdit do strany jako to brzdí teď tak letí i posilovač, jelikož mi to od koupě vozu táhne do leva, ale to může způsobovat víc faktorů
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Pokud to i potom bude táhnout do strany, tak to evidentně válcem nebude, ale nebude to ani posilovačem. Tuto dělá buď špatná geometrie a nebo nesouměrnost brzd (přidřený prasata...).
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

90% problémů s táhnutím do strany u žigula způsobujou přidřený prasata. Že by to bylo válcem se mi moc nezdá, i když dirka ucpaná bejt může a že by to bylo posilovačem mi přijde naprosto zcestný.
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

prasata sem rozhejbával teď když sem dělal čepy, měl sem brzdiče dole a vytlačil sem písty jemnym smikrem sem je obrousil a nechal půl dne ležet v brzdovce, pak sem je stříknul eště WDčkem a po natlačení z5 sem namontoval nový odvzdušňováky, nasadil nový prachovky, zaměnil sem poškozenej náboj kterej mi házel kotouč do šikma po utažení kola, a teď už to sedí a po sešlápnutí brzdy se kola zabrzdí obě a po uvolnění se ihned uvolní a lehce se otáčejí bez šoupání jako dřív, takže prasátkama už to podle mě není, mam v plánu to dělat ale eště jednou až budu měnit ty zadní pakny ale čekam na brzdový lanko dozadu a na sadu uchycovacího materiálu pro pakny, já to mam tak zrezlý že sem si netrouf to sundavat, takže tohle budu dělat tenhle měsí, + ten válec brzd ale jakmile po výměně všeho toho co sem psal to nebude OK tak pude fakt i ten válec a hold si budu muset udělat brigádu na pohrát si s těma odklonama kol, což neni záležitost jednoho dne :|
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Freedom píše:když mi to i tak bude brzdit do strany jako to brzdí teď tak letí i posilovač
Posilovač na nestejnoměrné brzdění nemá vliv. Zkus bez nastartovaného motoru sešlápnout brzdu a potom nastartuj. Pokud se po nastartování o kousek propadne brzdový pedál, tak je posilovač v pořádku.
VAZ 1117
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“