Myšlenky OTCE FURA

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Wolfhunt
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Wolfhunt »

plavec píše:beru to tak, že priora je desítka v jiným kabátě vpodstatě. A notorický závady typu chlazení a elektrika (resp. el. kurvítka jako váhy vzduchu a jíný)
No to potom akekolvek auto, AKEKOLVEK je stary Daimler Benz z roku 1894 v inom kabate. Ale to je tak trochu lacna argumentacia, nemyslis? Posnaz sa trosku viac, viem, ze to dokazes! :D
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4721
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Wolfhunt píše:
plavec píše:beru to tak, že priora je desítka v jiným kabátě vpodstatě. A notorický závady typu chlazení a elektrika (resp. el. kurvítka jako váhy vzduchu a jíný)
No to potom akekolvek auto, AKEKOLVEK je stary Daimler Benz z roku 1894 v inom kabate. Ale to je tak trochu lacna argumentacia, nemyslis? Posnaz sa trosku viac, viem, ze to dokazes! :D
To ale není až tak pravda. Protože auto z 1894 nemělo elektronická kurvítka a nebylo nejspíš ošizený na kvalitě. Jaktože 20 let starý verky ještě v pohodě slouží a čím novější auta tím je to horší a horší?
Dobře, to máme tři spokojený majitele zánovních prior, ale co Ti co ani nechoděj na klub a přesto prioru mají? Je to stejný jako kalina- jeden leje benzín a mění olej a jezdí (dmatěj) a druhej má kdejaký závady (paves).
Inu řekneme si to za pár let a po pár desítek tisíc km. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Wolfhunt
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Wolfhunt »

plavec píše:To ale není až tak pravda. Protože auto z 1894 nemělo elektronická kurvítka a nebylo nejspíš ošizený na kvalitě. Jaktože 20 let starý verky ještě v pohodě slouží a čím novější auta tím je to horší a horší?
No tak to zase beriem - ano, stare zigule budu jazdit este aj ako 40-rocne. Na druhej strane kto si dnes kupuje auto do 16.000 EUR, tak asi necaka, ze to bude generacne auto. Skor caka, ze bude fungovat 5-6 rokov (ja osobne u Priory dufam tak 8-10) a potom koniec.
Ani mna to netesi, ale tak to dnes je. Konzum, neustaly kolobeh tovary a penazi. Ale s tym nic neurobime.
Nie je preto mozne ocakavat od sucasnych veci rovnaku zivotnost (a zivelnost) ako pred 20-30 rokmi.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4721
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Wolfhunt píše:Ani mna to netesi, ale tak to dnes je. Konzum, neustaly kolobeh tovary a penazi. Ale s tym nic neurobime.
Nie je preto mozne ocakavat od sucasnych veci rovnaku zivotnost (a zivelnost) ako pred 20-30 rokmi.
Tak tady se shodneme Tenhle konzum je svinstvo. A nejmíň jednou ještě kvůli tomu vypukne válka. Lidi jsou čím dál víc nenažraný a větší svině. Proč dělat auto, který za stejný peníze vydrží 20 let, když může být jen na 5 let? Použil bych slova reklamního sloganu Bernarda (před pár lety) "Svět se zbláznil, držte se! "
Wolfhunt píše:Skor caka, ze bude fungovat 5-6 rokov
To jsem taky čekal, žel bohu tři roky a víc ani ťuk. A to ty tři roky s tím vydržet byly peklo na zemi.
:?

Mi přijde že už tady melu ne zcela k tématu, takže poprosím barevné, aby to přesunuli do nějakého "odpadního témata". Děkuji.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Me to od zacatku prijde,ze na modernich autech jsou kurvitka,kdezto u lady je to jen odflaknuty :twisted:
Petr HC

Příspěvek od Petr HC »

Veverka píše:Me to od zacatku prijde,ze na modernich autech jsou kurvitka,kdezto u lady je to jen odflaknuty :twisted:
Problém není, že tam ta "kurvítka" jsou. Problém je v tom, že většinu závad "kurvítek" lze jednoduše odstranit, což žádný servis nedělá. Jen namátkou: Váhu vzduchu stačí vymýt propylalkoholem, potenciometr škrtící klapky prostříknout Kontoxem, servo volnoběhu přimáznout pár kapkami oleje - totéž motorek snímače teploty - atd atd..
Proč by to ale servisy dělaly, když výměna předraženého "kurvítka" jim jen na rozdílu DPH a předražené výměně stačí k pohodlnému téměř bezpracnému zisku. Howgh.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Lenže tieto umytia a premazania môžu mať len dočasný efekt. Môže to fungovať rok, môže to fungovať deň. Preto to v servise vymenia a je pokoj. Druhá vec je, že keby všetko len pomazali, alebo rozhýbali, nezarobili by si ani na slanú vodu.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4721
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Veverka píše:Me to od zacatku prijde,ze na modernich autech jsou kurvitka,kdezto u lady je to jen odflaknuty :twisted:
ale tak to už je celkem jedno jestli se to kurví díky kurvítku, nebo díky tomu že je to odfláknutý. Tak jako tak se to auto musí nakonec pustit ze skály. :mrgreen:


Souhlasím se SIDem.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

můj názor na tuhle problematiku je celkem jednoznačnej: Tedy co v autě neni, to se nemůže posrat. Pro mě jako pro spalovače LPG to znamená jediné - původní solex šel ven a na jeho místo byl přišroubován nejjednodušší weber - u té chvilky startu na benzín mi spotřeba nevadí a zbytek je pouze využití klapek. (to jako příklad). V obecné rovině se tedy přikláním spíše k jednodušším řešením. Další rovinou je rovina ekologická - dnešní supermoderní motory jsou sice superekologické, ale musejí k tomu spalovat taky "superpalivo". Dva kolegové v práci mají tyto motory ve svých autech a dle jejich slov by to snad bylo háklivé i na to kdyby se jin do plné nádrže vysrala moucha.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4721
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Michal Karásek píše:V obecné rovině se tedy přikláním spíše k jednodušším řešením.
Taktéž souhlasím. Ale dnešní svět se neobejde bez "nutných složitostí" .
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Michal Karásek píše:můj názor na tuhle problematiku je celkem jednoznačnej: Tedy co v autě neni, to se nemůže posrat. Pro mě jako pro spalovače LPG to znamená jediné - původní solex šel ven a na jeho místo byl přišroubován nejjednodušší weber - u té chvilky startu na benzín mi spotřeba nevadí a zbytek je pouze využití klapek. (to jako příklad). V obecné rovině se tedy přikláním spíše k jednodušším řešením. Další rovinou je rovina ekologická - dnešní supermoderní motory jsou sice superekologické, ale musejí k tomu spalovat taky "superpalivo". Dva kolegové v práci mají tyto motory ve svých autech a dle jejich slov by to snad bylo háklivé i na to kdyby se jin do plné nádrže vysrala moucha.
Máš pravdu. Čím je to jednoduchšie, tým menej vecí sa tam môže pokaziť a tým je menšia šanca na závadu. A keď sa aj niečo pokazí, tak sa to ľahko odhaľuje a oprava je jednoduchá a finančne nenáročná.
Preto si hovorím, že staré autá sú proste naj. Človek to dokáže opraviť sám so základným náradím hoci aj na ceste.
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Plavec: OJOJ, to jsi nakousl nepříjemné téma. Nikoli dnešní svět, ale ti kteří chtějí na dnešním světě vydělávat po nás vyžadují nutné složitosti - aby my jsme nebyli schopni těm složitostem porozumět a platili někomu jinému za to, že rozumí. Ale ještě na tom nejsme tak zle, v anglii musíš volat elektrikáře i na výměnu žárovky.

Člověk v dnešním světě je závislý na ostatních, tak to vždycky bylo a bude. Otrokářský systém padl a tak té nejvyšší kastě nezbývaly než vymyslet něco, s pomocí čehož z nás udělá otroky tak, aby my jsme o tom netušili a nebyli si schopni uvědomit to, že jsme otroky. Kdo má moc, ten má technologii a kdo má technologii, ten má zase moc. Myslící člověk v dnešní době je nežádoucí tím víc, čím méně je závislý na systému.
Naposledy upravil(a) Michal Karásek dne sob úno 05, 2011 15:53, celkem upraveno 1 x.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

No a už sa to začalo. Čoskoro to prejde do politickej debaty. Ale neboj sa. Keď je to v Anglicku, za chvíľu tomu bude tak aj tu.
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Sid píše:Človek to dokáže opraviť sám so základným náradím hoci aj na ceste.
tomuhle se říká provozní spolehlivost. Tedy pravděpodobnost, že daný úkol bude souhrnem technických prostředků vykonán (v tomto případě cesta z bodu A do bodu B pomocí automobilu). A v případě že jsem schopen závadu odstranit na cestě, zvyšuji pravděpodobnost splnění úkolu.

To co jsme napsal není o politice, je to spíš filozofická kritika společnosti.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Ako vravia bratia češi: To vyjde nastejno.
Už si pichol do osieho hniezda.
Obdivujem tú prevádzkovú spoľahlivosť, aj možnosť, ako je možné ju zvýšiť.
Síce aj u nového auta môžeš dôslednou údržbou a pravidelnými prehliadkami dosiahnuť vysokej spoľahlivosti. Ale už tam nieje to čaro. Tá vôňa benzínu a koženky, ten zvuk motora...
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“