Král Luděk píše:případně zde
O Novinkach samozřejmě vim, ale jakmile vim i o jiným zdroji, tak Novinky zcela záměrně ignoruju
Takže je to třeba taky tady -
http://www.zelpage.cz/zpravy/8044 ...
zelvotron píše:Mašinka s jedním vagónkem a prý "nákladní manimulační vlak"
Je to tak, slovo vlak neni odvozený od počtu vozů
A manipuláky jsou krátký dycky.
Luděk Musil píše: Lokomotiva kousek odlomenýho nárazníku a vypadlý vokno ... regína zničenej předek a vypadlá z kolejí.
No, když se zamyslíš, tak je to logický - v době nárazu se oba vlaky pohybovaly stejným směrem. Hmotnost plně obsazený Regíny se udává 55 tun, hmotnost Barči je 75tun. Regína má deformační prvky, takže logicky vypadá hodně zdevastovaně.
A ta Bardotka má asi pevný prsa, když si takhle poradily s tim oknem
zelvotron píše:Mimochodem co ten plakát VOLARY na čelním skle, to asi nebude v souladu s předpisem...
Co řikají předpisy netušim, nicméně se to určitě minimálně toleruje, když fíra sedí na druhej straně (a navíc úroveň hlavy je v dolní části okna) a výhled na trať to vlastně nijak neomezuje. U nás takhle jezdí jedna Brejle s nápisem Plzeň už léta létoucí.
http://www.vlaky.net/upload/images/repo ... 448/10.jpg
Luděk Musil píše:Koko Loko píše:Bez znalosti místních podmínek a na základě článku z netu těžko hledat příčinu nebo cokoliv vyvozovat. Škoda zmařeného života.
Ano s tím souhlasím.
Pouze (spekuluji a) uvažuji: je možné, aby z jedné stanice už potřetí odjel vlak bez povolení? Na to, aby vlak mohl odjet potřebuje buď zelenou návěst nebo zelenou plácačku. Nebo se pletu a strojvůdci mohou ze stanic odjet jak se jim zlíbí? L.
Dycky to byla chyba fíry, takže výpravčí tam klidně může bejt furt ten samej. Vlak samozřejmě jen tak odjíždět nemůže, ze stanice musí bejt vypravenej - z obsazený výpravčím, jinak vlakvedoucím. Vlakvedoucí samozřejmě nemá vliv na postavení dopravní cesty.