Minule som prevekslovával Vranu ( 2102 ), aby sme mohli dať 21044 nad jamu a ako som zastavil, otvoril som kapotu. Chcel som sa pozrieť, či to má ešte nieaký olej v motore. Potom som sa pozrel aj z pravej strany na karburátor a akceleračná pumpička bola celá mokrá. Hneď mi to bolo podozrivé, lebo tak 2 roky dozadu boli všetky tesnenia a membrány v karburátore menené. Chytil som ju a ovoňal. Ozaj to bol benzín. Zrejme asi praskla membrána.
Preto sa pýtam, či nemohla byť najskôr trocha načatá a či to nemohlo spôsobovať, že auto za studena nevládalo a že to občas šklblo pri veľkom zaťažení.
akceleračná pumpička
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Poškození membrány může způsobovat škubání při vyšším zatížení motoru. Taktéž může způsobovat "padání" benzinu z hadic - neudrží sloupec v hadici. A co je nejvíce problematické - může docházet k pronikání benzinu do motorového oleje a hrozí fatální poškození motoru.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Sorry - jsem myšlenkama úplně jinde . Mám horečku a nemyslí mi to.
Jasně - u membránky akcelerační pumpičky se často stává, že je křivé to čtvercové víčko, které ji kryje. Je to důsledkem silného utahování šroubků.
Doporučuju víčko orovnat na brusném kameni. Jde to krásně jednou rukou - jakmile kamen bude psát po celém obvodu, je hotovo. A dotahovat jemně a s citem.
Škubnutí to může způsobit taky. Jakmile benzin s prostoru akcelerační pumpičky uniká, je ho tam málo a při plném sešlápnutí, kdy má pumpička krátkodobě obohatit, dá méně benzinu než je třeba a projeví se to krátkým škubnutím motoru. Při plynulém sešlápnutí plného plynu se to neprojeví.
Jasně - u membránky akcelerační pumpičky se často stává, že je křivé to čtvercové víčko, které ji kryje. Je to důsledkem silného utahování šroubků.
Doporučuju víčko orovnat na brusném kameni. Jde to krásně jednou rukou - jakmile kamen bude psát po celém obvodu, je hotovo. A dotahovat jemně a s citem.
Škubnutí to může způsobit taky. Jakmile benzin s prostoru akcelerační pumpičky uniká, je ho tam málo a při plném sešlápnutí, kdy má pumpička krátkodobě obohatit, dá méně benzinu než je třeba a projeví se to krátkým škubnutím motoru. Při plynulém sešlápnutí plného plynu se to neprojeví.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze u nivy tomasa NM sme to vyriesili 0,7mm tesnenim
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки