VAZ-21061 & 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

luboš píše:ale furt se dusí při prudkým přidání plynu v otáčkách uz jede tak si myslim že je to bohatá směs.
Jaký máš tlak paliva ? Ten je docela důležitý . Při akceleraci ŘJ "jede" z tabulek a na hlášení Lambdy nebere zřetel .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Tlak paliva nevím je tam puvodní regulátor a nic na nastavení nasobě nemá.
Napětí lambda sondy je 0,8V když ji odpojím ma chod motoru to nemá žádnej vliv.
Jnak teď to akceleruje celkem dobře ale dost se hulí z vejfuku.
Když zapnu zapalování čerpadlo natlakuje vypne a pak je slišet od škrtící klapky že v ní něco píská je toto normální?
Nechám udělat diagnostiku a seřídit předstih, snat se zjistí co tomu schází.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No, jestli je napětí sondy trvale 0,8V, tak to nereguluje. Kdyby to regulovalo, tak by to chodilo kolem lambda = 1 a střídala by se nízká a vysoká hodnota. No, nevím, nezdá se mi to.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

No mě se to taky nezdá jinak měřil sem to digitalnim multimetrem když byla sonda normálně připojená. Já si myslím že je to tím že sem jidal do svodu z nivy a že do ní nejde plyn je to možný?
A stim tlakem paliva by to bylo logický na to si seženu měřák a skusím to.
Regulátor tlaku funguje tak že přebytečnej benzín pouští do nádrže? já sem na odtok použil trubičku s vnitřním průměrem 4mm možná že to je málo.
Těch problémů tam může bejt víc.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ten budik jsem videl nekde na netu i hodne levne, kolem 400Kc, taky ho urcite koupim. Jen na stranky si nemuzu vzpomenout. Az budu zase znudeny brouzdat po netu tak pohledam. Ta hadicka bude asi covece malo, nevim, ja mam prumer 8mm.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Já si zajdu do servisu esi tam nějakej tlakoměr nemaj mě tam mechanik říkal že by ta 4ka měla stačit mě se to taky moc nezdá. Když snížím napětí čerpadla tak by mu měl klesnout tlak ne?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jo, když snížíš napětí, klesne tlak. Jinak montáž lambdy do svodů z NIVY - toto snad nebude problém, proč by to mělo vadit. Myslím, že by to fungovat mělo.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Právě ta lambda z nivy má daleko víc drážek jak ta od felicie a je i jinak umístěná ta u feldy je prostě strčená do trubky a ta u nivy je píchlá mezi dvouma kanálkama a plyn jde kolem ní.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak tam dej lambdu z feldy, každopádně bych pároval prvky z výroby. To, že je mezi kanálama může způsobovat chybu ve vyhodnocení, ale asi ne až takovou, čert ví. Ona nejde prdnout do trubky až za svodama, kde se všechno už sejde do jedný roury?
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Já tam mam sondu z feldy! ale ona nemá tolik průduchů tak ji asi budu muset předělat.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak to jo. Tim by to být mohlo.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

tak tomu říkám něco-vstřik u 21061-dovedu si představit jak budou čumět na STK až otevřeš kapotu-ale myslím že to není zásah do konstrukce tak by něměl být problém a jestli to bude mít dobrý emise-klobouk dolů tohle oživit......
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

No na STK čuměli už loni když nemoh najít kličku na stahování oken :D jinak si myslím že by to mělo projít když nevadí sportovní vejfuk atd...
Pokud náhodou tak vrátit tam karbec toje chvilka, jednou za dva roky. Šel bych do toho aj tak.
V manuálu píšou že když je napětí sondy větší jak 0,7 voltu je směs bohatá to odpovídá takže sonda asi funguje a chyba bude v tom tlaku.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jelen píše:Tak to jo. Tim by to být mohlo.
Vždyť sonda vždycky umí ten samej teplotní rozsah ne? A copak spaliny co proudí od jednotlivých válců jsou jiný spaliny než co proudí o půl metru dál v trubce? No, možná ta teplota... Ale jeslti dal felda sondu do lada potrubí, tak se maximálně dřív zahřeje. No, jsem zvědavej.

Bohužel nevím, jek se chová vadná sonda. Taky by to byla varianta. Ale ot prozradí osciloskop.

Myslím, že buď je po ní, nebo systém nereguluje.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

Vyskouším ten tlak a uvidí se. Já sem myslel že 0.8V je chudá směs ale ona je bohatá takže myslím že to bude jinde. No karbec byl jednodušší :lol:
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“