závady/problémy 1118
Moderátor: Moderátoři
Dobrý den, mám Ladu Kalinu r.v. 2009 a poslední dobou ji využívám k práci u ktere často otvírám kufr a už mě nebaví stále kvůli jakékoli návštěvje kufru zhasínat motor nebo otvírat dveže aby nezačal houkat alarm. Prosím nemáte někdo návod nebo nějakou radu jak udělat odskok který by fungoval na tlačítko na klíčích? Děkuji
Naposledy upravil(a) Komor dne ned pro 05, 2010 20:46, celkem upraveno 1 x.
Dmatej: Naprosto souhlasím. K tomu není co dodat.K takovým lidem mám skoro zbožnou úctu! A neber to jako servilnost, prostě lidé, kteří UMÍ a JSOU OCHOTNÍ něco srozumitelně vysvětlit, se u mě těší snad největší obliby. Mimochodem taky proto, že já tenhle dar nemám, ehm ...
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Mě to zas tak netrápí, ale někdo to tu dělal už u nejstarší řady 210x. Principielně to bude podobné.Komor píše:Dobrý den, mám Ladu Kalinu r.v. 2009 a poslední dobou ji využívám k práci u ktere často otvírám kufr a už mě nebaví stále kvůli jakékoli návštěvje kufru zhasínat motor nebo otvírat dveže aby nezačal houkat alarm. Prosím nemáte někdo návod nebo nějakou radu jak udělat odskok který by fungoval na tlačítko na klíčích? Děkuji
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: závady/problémy 1118
Chtěl bych se zeptat na kolik stupňů se má zahřívat motor? Otec má kalinu 1.6, když byla nová tak se teplota držela přesně na 90 postupem času se začala zvedat na 95.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
To je asi pořád ještě OK, když začnete topit teď v zimě, nezlepšilo se to? Já bývám teď kolem 80-90.
Mohla se někde objevit bublina, jelikož jsem už měnil i vodu, vychytal jsem i odvzdušnění, ale zapomněl jsem to - někde jsem to tu ale popisoval . Myslím, že na ohřátým motoru (ne moc, prostě ručička už OK, ale ne všechna voda je horká) jsem povoloval expanzku - opatrně, pozor, pára je potvora! Jinak se bublinám ven moc nechtělo.
Nakonec jsem dolejval snad litr vody ještě asi po 500km, ještě byly bubliny asi v topení.
Mohla se někde objevit bublina, jelikož jsem už měnil i vodu, vychytal jsem i odvzdušnění, ale zapomněl jsem to - někde jsem to tu ale popisoval . Myslím, že na ohřátým motoru (ne moc, prostě ručička už OK, ale ne všechna voda je horká) jsem povoloval expanzku - opatrně, pozor, pára je potvora! Jinak se bublinám ven moc nechtělo.
Nakonec jsem dolejval snad litr vody ještě asi po 500km, ještě byly bubliny asi v topení.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: závady/problémy 1118
V zimě se stím nejezdí, v sezvisu mě řekli že je to normální.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: závady/problémy 1118
To je zcela v pořádku.luboš píše:Chtěl bych se zeptat na kolik stupňů se má zahřívat motor? Otec má kalinu 1.6, když byla nová tak se teplota držela přesně na 90 postupem času se začala zvedat na 95.
Teorie říká, že čím vyšší je teplota spalovacího motoru, tím lepší je jeho účinnost. Limitováno je to pouze bodem varu chladící kapaliny.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
No není to skvělé, že toto téma otvírám po více než dvou letech od posledního příspěvku zrovna já? Pár dní potom, co jsem se radoval z koupě Kaliny?
Topení. Začalo haprovat. Bohužel v době, kdy naši malou zem sevřely mrazy. Zřejmě čidlo teploty vevnitř. Když reguluji topení, tak do 20 st. se vrtulka u čidla točí, když pootáčím dále směrwm k teplu, tak už ne a ani klapka topení se dál nehýbe. Prostě to teplotu 18 st. považuje za maximum. Takže mám topení na plný kotel, ale po lehkém ohřátí už jde pouze vlažný vzduch.
Check engine- nejoblíbenější kontrolka: stalo se to zatím dvakrát. Po studeném startu motor běžel na tři válce a začala blikat kontrolka CHE. Motor jsem zhasl, nastartoval znovu a motor běží úplně normálně, bez CHE, jakoby se nic nestalo.
Zřejmě jsem motoristický masochista a nutně jsem potřeboval řešit nějaké problémy na autě, když Oktávka šlapala bez chyby....
Topení. Začalo haprovat. Bohužel v době, kdy naši malou zem sevřely mrazy. Zřejmě čidlo teploty vevnitř. Když reguluji topení, tak do 20 st. se vrtulka u čidla točí, když pootáčím dále směrwm k teplu, tak už ne a ani klapka topení se dál nehýbe. Prostě to teplotu 18 st. považuje za maximum. Takže mám topení na plný kotel, ale po lehkém ohřátí už jde pouze vlažný vzduch.
Check engine- nejoblíbenější kontrolka: stalo se to zatím dvakrát. Po studeném startu motor běžel na tři válce a začala blikat kontrolka CHE. Motor jsem zhasl, nastartoval znovu a motor běží úplně normálně, bez CHE, jakoby se nic nestalo.
Zřejmě jsem motoristický masochista a nutně jsem potřeboval řešit nějaké problémy na autě, když Oktávka šlapala bez chyby....
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady/problémy 1118
Kde máš danou řídící jednotku? Neteče ti do ní chladící kapalina s topení?
VAZ 1117
Re: závady/problémy 1118
Pokud si pamatuju dobre, tak v desitce to s ventilatorkem a topenim bylo tak, ze pokud se dala min nebo max teplota, tak ventilator nejel. Napada me, jestli treba nebude problem v tom ovladacim kolecku, ze si mysli, ze je na max, ale neni. Nemam predstavu, jak presne je logika toho topeni udelana, ale chybna pozice dorazu vudci potenciometru by mohal delat curbes. Proste ja bych sel prvni po ovladaci
A ty starty - jak pise Ludek, resilo se tu podobne chovani uz asi 4x a temer vzdy to byla RJ ve fridexovem prelivu. Takze rozhodne rychle mrknout, jak na tom je a prestehovat ji mimo radiator.
A ty starty - jak pise Ludek, resilo se tu podobne chovani uz asi 4x a temer vzdy to byla RJ ve fridexovem prelivu. Takze rozhodne rychle mrknout, jak na tom je a prestehovat ji mimo radiator.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: závady/problémy 1118
Tahe kala má automatický topení? hustý, jinak si to pamatuješ dobře tu desítku. A ono je to i u jiných aut s automatickou regulací, v koncových polohách to de natvrdo studený nebo teplý naplno bez regulace.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.