Centrály na LPG
Moderátor: Moderátoři
- mušketýr
- Příspěvky: 1251
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Centrály na LPG
Máte někdo zkušenosti s centrálami na LPG?
Děkuji za odpovědi.
M.:S
Děkuji za odpovědi.
M.:S
Co bys potřeboval vědět ? Centrály přímo neznám , ale kogenerační soustrojí trochu jo . Je to vlastně centrála + využití odpadního tepla .
Jen obecně : Bude to chodit skvěle a vydrží víc než na benzín . O finanční úspoře na palivu ani nemluvím .
Jen obecně : Bude to chodit skvěle a vydrží víc než na benzín . O finanční úspoře na palivu ani nemluvím .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
My (tedy firma u které jsem zaměstnán) máme v Bystřici nad Olší kogenerační jednotku, která je osazena pístovým motorem Škoda (favorit) a jako palivo používá zemní plyn. Co si tak za poslední 2 roky pamatuju, tak se měnily jen svíčky, filtry, oleje. Prostě žádná větší oprava. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- mušketýr
- Příspěvky: 1251
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
dsfa
Ne,ne mám na mysli klasické čtyřtaktní centrály např.na stavbu,chalupu atd.
dnes je možné je koupit i na LPG.Je to jednoduchý.Připojíš bombu,navrkneš a šlape to na plyn.Nevim zda je start na benzin.M.S:
dnes je možné je koupit i na LPG.Je to jednoduchý.Připojíš bombu,navrkneš a šlape to na plyn.Nevim zda je start na benzin.M.S:
Možná budou dvoupalivové , ale nevidím jediný důvod proč by nemohly být jen na LPG .
Na netu to jistě v popisu bude , jen se mi nechce teď hledat .
Na netu to jistě v popisu bude , jen se mi nechce teď hledat .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Tím, co jsme napsali (Saša i já), jsme chtěli říct, že použití alternativního paliva, tedy LPG místo BA motoru neuškodí. Tedy za předpokladu, že jinak dostane vše co má (je vhodné zkrátit interval výměny).
Mnohokrát jsem psal, že u svýho motoru měním svíčky, fíltry, oleje po 10 kkm místo doporučovaných 15 kkm.
A o tom je. L.
Mnohokrát jsem psal, že u svýho motoru měním svíčky, fíltry, oleje po 10 kkm místo doporučovaných 15 kkm.
A o tom je. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Toto mi prezradil ujo google http://www.heron.sk/produkty/elektrocen ... ove-ramove
na herony můžu říct jenom samou chválu, ovšem mam zkušenosti jenom s benzíňákama, nějaký lpg jsou třeba tady http://www.rr-naradi.cz/lpg-elektrocentraly
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- mušketýr
- Příspěvky: 1251
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
rweew
To Luděk:Pokud mluvíš o motorech všeobecně,tak si dovolím s tebou nesouhlasit.Některým motorům LPG vyloženě nesvědčí.Např.staré škodovky s litinovou hlavou.Díky absenci ventilových sedel dochází k jejich nadměrnému opotřebení.I u jiných motorů se doporučuje výměna sedel za tvrdší.Todle asi víš,ale z tvé odpovědi to nevyplynulo.
Mě šlo o to,zda centrály na LPG nejsou jen klasický (myslím motor) s přidaným zařízením na spalování LPG.To by se mi asi nelíbilo.Po zevrubném nastudování jde i o upravený motor.
Je to celkem novinka a tak s tim nemá zatim nikdo zkušenost.
M.:s
Mě šlo o to,zda centrály na LPG nejsou jen klasický (myslím motor) s přidaným zařízením na spalování LPG.To by se mi asi nelíbilo.Po zevrubném nastudování jde i o upravený motor.
Je to celkem novinka a tak s tim nemá zatim nikdo zkušenost.
M.:s
Všechny dnešní motory mají již sedla s tvrdokovu . navíc centrála pracuje v jedněch ustálených otáčkách tudíš se dá velmi dobře (přesně) nastavit směs .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Centrále se nemění zátěž?Saša píše:navíc centrála pracuje v jedněch ustálených otáčkách
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak jasný, že tomu neklesnou otáčky, myslel jsem to spíš tak, že jako tam prostě neni furt konstantní výkon - tudíž se to musí štelovat => různě dávkovat.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Synchronní generátor nemůže vypadnout ze synchronizmu - nemá s se s čím synchronizovat (tedy - pokud není "přifázován" do sítě - ale to rozhodně není tento případ - kdyby byl přifázován, tak to je ale "průser").EMI píše:zátěž jo, ale žě by se nějak markatně měnily otáčky motoru (generátoru) ? ... u synchronního gen. je to v rozmezí zátěžného úhlu, aby nevypad ze synchronismu ne?