Nikolaj - Marťasova 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Nooo, je otázka, co to je za olej v tom difu, ale taky to může být poškozením některé části - to je ale pro odborníky.
No a ta svíčka z 4. válce je taky jaksi vlhká.
Tož hodně zdaru s tím tvým pětiválcem :wink:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Gufera na ventilech a motor nevezme zas vůbec nic ;) neboj se toho, je to mašina.
Martin H.
Příspěvky: 266
Registrován: pon lis 05, 2007 14:38
Bydliště: Voleč

Příspěvek od Martin H. »

Marťas píše:Tak jsem koukl do toho diferáku a olej sahá asi 1 cm pod spodní okraj toho šroubu, může být toto tím problémem? Také jsem zpozoroval, že je olej řidší, než jsem si myslel. To ale ještě neznamená, že je řidký :)
Vyndal jsem taky ...
Ty svíčky může být i moc bohatá směs, olej taky, záleží na tom kolik ho to papá. je to potřeba časem při nájezdu km zjistit. Jinak olej jsou určitě gufera ventilů. Ještě bych zkusil seřídít karburátor. Svíčky by měly být lehce šedohnědé a tyhle do toho mají daleko. Olej do diferáku je PP90H,ale pokud máš podezření, že to "hučení" je diferák, mám odzkoušeno PP44+PP90H půl na půl. Sice PP44 neni hypoid, ale na mojem žigulu to ztichlo jedna báseň a maže to taky :P . Obojí vyrábí PARAMO Pardubice, já ho tedy kupuju o 20Kč levnějc než ho maj v Krči :oops: .
P.S.: Ten průjezd po nábřeží okolo ND natočenej z 2106 je dost dobrej, bejt cestovkou, tak od tebe koupím práva :lol:
Končím s ladami....
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Kdyby to byla bohatá směs, tak takhle vypadají všechny svíčky. Možná je bohatší, protože nejsou úplně cihlový, ale olej to papá taky.
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Je pravda, že olej to nějakej žere. Bohatost by měla bejt dobrá, motor mi nastavoval pan doktor :) Vím, že ty gufera nejsou drahej špás, ale dá se to dělat na ulici?
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Zeptej se Pípáka, ten tak dělá všechno. A kolik toho oleje to papá? Jestli občas ňáký deci přilejt neni prostě jednodušší :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Laďuša, No přijde mi, že tak litr na 3 tisíce :D
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Laďuša píše:Zeptej se Pípáka, ten tak dělá všechno.

Vtipálku, ale dobře odpovím. Gufera měním jednoduše, odmontuju hlavu, zanesu do pokojíku a udělám ji GO :mrgreen: .

Dá se to i na motoru, musíš si ale něčím skrze otvor pro svíčku ventil podržet, aby nesjel dolů když budeš manipulovat s klínky. Zeptej se Vašátora jak na to, ten to má v malíku.

Edit: Jinak litr na tři tisíce není žádné trauma, nic co by nevydrželo do léta nebo na věčné časy :) . Sedma mi toho oleje bere možná i víc a to má nová gufera něco přes dva roky. Inu italská zelená dlouho nevydržela. Zkus poměřit tlaky, třeba to něco napoví.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne ned led 16, 2011 20:19, celkem upraveno 2 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Marťas píše:Laďuša, No přijde mi, že tak litr na 3 tisíce :D
Tak to bych se na to vykašlal, pokud to neuděláš za měsíc :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Koko Loko, No hlavu sundavat nemůžu - nemam momenťák :?
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Absenci toho momenťáku vidím jako nejmenší problém, ten koupíš kolem pětikila, sice to nebude žádný zázrak, ale kolikrát jej na palici použiješ, postačí. Spíše bych se děsil práce kolem té palice, co funguje do toho se nešahá ... proto čekám na jaro, abych takto mohl rozdrápat kombála :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Koko Loko píše:Dá se to i na motoru, musíš si ale něčím skrze otvor pro svíčku ventil podržet, aby nesjel dolů když budeš manipulovat s klínky. Zeptej se Vašátora jak na to, ten to má v malíku.
Nacpat tam provázek?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Nacpat tam šroubovák?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Leda ohlej a pístem vyjet do polohy tak, aby držel ventil přes ten šroubovák. Ale nejlepší je podle mě pustit do válce tlakovej vzduch z kompresoru, ten udrží ventily nahoře spolehlivě.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Lepší se na to vykakat a nechat to tak :P .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“