Sřední díl výfuku
Moderátor: Moderátoři
Sřední díl výfuku
Zdravím všechny.
Tak mi zase po čase začal brblat střední díl výfuku na Ladě 2105 1.3 a tak ho musím vyměnit. Tak se chci zeptat, zda na 1300 dát znovu výfuk s jedním tlumičem nebo mého miláčka "vytunit" dvoudlumičovým středním dílem, který se dává na 1500. Auto by se mělo ztišit, ale co výkon? Tak jaký máte názor či zkušenosti? Díky za příspěvky.
Tak mi zase po čase začal brblat střední díl výfuku na Ladě 2105 1.3 a tak ho musím vyměnit. Tak se chci zeptat, zda na 1300 dát znovu výfuk s jedním tlumičem nebo mého miláčka "vytunit" dvoudlumičovým středním dílem, který se dává na 1500. Auto by se mělo ztišit, ale co výkon? Tak jaký máte názor či zkušenosti? Díky za příspěvky.
Vlastním: LADA 2101, 2104, 2105, 2106, 2107
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
neni nahodou ten stredny diel s dvoma tlmicmi na 1200 - 1300 jakoze original, niekde sa to tu myslim preberalo ze sa to ne tie nizkozdivohve masiny davalo koli neakemu zhasaniu niecoho nie som si isty ale viem ze na 1500vky sa to uz jakoze nedavalo
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
a prave naopak. 1200 a 1300 to nemeli. 1500 jak ktera a 1600 vsechnyger007 píše:neni nahodou ten stredny diel s dvoma tlmicmi na 1200 - 1300 jakoze original, niekde sa to tu myslim preberalo ze sa to ne tie nizkozdivohve masiny davalo koli neakemu zhasaniu niecoho nie som si isty ale viem ze na 1500vky sa to uz jakoze nedavalo
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Potvrzuju, 16ka to má, 12ka ne.Maysner píše:a prave naopak. 1200 a 1300 to nemeli. 1500 jak ktera a 1600 vsechnyger007 píše:neni nahodou ten stredny diel s dvoma tlmicmi na 1200 - 1300 jakoze original, niekde sa to tu myslim preberalo ze sa to ne tie nizkozdivohve masiny davalo koli neakemu zhasaniu niecoho nie som si isty ale viem ze na 1500vky sa to uz jakoze nedavalo
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak som bol pozret na svoju 16ku a ma to tam
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
1. Jak už psali výše, "dvoutlumičový" střední díl s detonátorem se továrně osazoval pouze na vysokozdvihové motory, tedy 1500 a 1600.cenek74 píše:Tak se chci zeptat, zda na 1300 dát znovu výfuk s jedním tlumičem nebo mého miláčka "vytunit" dvoudlumičovým středním dílem, který se dává na 1500. Auto by se mělo ztišit, ale co výkon? Tak jaký máte názor či zkušenosti?
2. Střední díl s detonátorem při použití na 1200 nebo 1300 ničemu nepomůže, ale v zásadě ani neublíží.
3. Počítej s tím, že "dvoutlumičový" střední díl má (paradoxně) výraznější zvukový projev, takže o nějakém ztišení nemůže být vůbec žádná řeč. Téměř jistě zaznamenáš zvuky, které jsi doteď nikdy neslyšel.
4. Jak tedy z výše uvedených bodů plyne, je po všech racionálních stránkách, použití tohoto dílu nesmysl. Jestli ale chceš mít lepší pocit, že máš na autě díl z dražšího modelu, klidně si jej namontuj.
Nejlepší je zkusit si pojezdit jen s první dílem, tedy s výfukem k převodovce. Hluk přímo nehorázný ale nejkrásněší na tom je, jak to střílí při ubrání plynu do výfuku. Na jaře to chcu ještě zkusit v noci, jestli půjde vidět plamen
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
ano takto som raz siel z trnavy, velmi zabavne ! po prichode domov (asi 60 km) som mal hlavu jak melon, a ked som po ceste zbadal fizlov, vymackol spojku a preplizil sa okolo nich
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Na 21053 mi kdysi taky proreznul prostředek, připadal jsem si jako tuzer (debil), ale na druhou stranu to bylo jako když se doma "ohulí" muzika - jednou za čas - hhhnnnnnnnnnnnrrrrrrkkrrkrkkkrrrkrkrrkuhuhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhkrkrkrkkrkrkrrkrhhhuuuuuuuuu (a jedem rallye! )
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
"dvoutlumičový" střední díl výfuku je dneska už pasé u jakýkoli kubatury - význam to mělo dřív, kdy byly benziny s nižším OČ. Dneska kdy tankujeme většinou N95 je zhášeč plamene (první "tlumič") nepotřebnej, nevadí to ani na plyn, kterej má ještě větší OČ
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Platí to i když N95 je vlastně jen o dva oktany víc, než byl původní předpis pro LADU a spousta lidí do toho raději lila SUPER 96, než SPECIAL 91?EMI píše:"dvoutlumičový" střední díl výfuku je dneska už pasé u jakýkoli kubatury - význam to mělo dřív, kdy byly benziny s nižším OČ. Dneska kdy tankujeme většinou N95 je zhášeč plamene (první "tlumič") nepotřebnej, nevadí to ani na plyn, kterej má ještě větší OČ
Nižší oktanové číslo mám spojené s benzínem Normal 80, který ani nepamatuju a s motory koncipovanými na palivo do 80 oktanů.
Bílý LADA a okřídlená spol.