Pantografy tam jsou 2 prostě proto, že tam jsou
Kdysi třeba na stejnosměrnej soustavě bylo povinný při topení stojícího vlaku mít nahoře oba smetáky, kvůli velkýmu odběru proudu a stojící (nechladící) mašině. Těžký vlaky se taky někdy roztahávají na oba pantografy, opět kvůli proudu. A nebo byl povinnej jenom rozjezd na oba? Už si nejsem jistej.
Mašiny by si s jednim vystačily, ale už třeba kvůli možnej poruše jsou tam dva. Jezdí se na zadní (páč když se zadní utrhne, tak nezničí přední
), na přední se jezdí tehdy, když je za mašinou další mašina a nebo se vezou na vozech auta - kvůli odlítávání horkých kousků uhlíku ze smykadla. To se totiž ironem neumeje
Z toho plyne, že i dvousystémový mašiny můžou jezdit na obouch soustavach na oba pantografy.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás