Koko Loko píše:Může mi někdo vysvětlit proč na krabičce se smetanou se znakem mlékárny Kunín je napsáno vyrobeno ve Francii?
Kupuj Olmu.
Teď jen ještě aby ta Olma nebyla Made in Poland. To by ten francouzský Kunín na tom nebyl ještě tak špatně.
Když už jsme u těch mléčných produktů, tak jsem si vzpoměl na můj pobyt v Irsku. Jak je obecně známo, tak v Irsku je všude vidět plno pastvin a stád, z čehož plyne, že Irsko je velkým producentem mléka. Velmi mě ale překvapilo, že jsem nikde v obchodech nenašel třeba irský jogurt a podobné výrobky. Téměř všechny jogurty a pod. byly dovezeny z Británie. Následně jsem v dublinském přístavu viděl i mnoho lodí na převoz mléka, do nichž se přečerpávalo mléko z cisternových vozů. Toto mléko se přepravilo do Británie, kde z něj udělali jogurty a ty se následně vezly do Irska. A celé to vyšlo určitě "levněji", než kdyby si jogurty dělali přímo v Irsku. Otázkou jen je, jestli by to Irové zvládli? Vždyť ani ty jejich erteple se nedaly skoro jíst a to na nich snad není co zkazit.
Koko Loko píše:
Jelen, to jsi měl ještě štěstí, já natrefil na Polarisy z Rumunska a Brilantisy z Malajsie. Takže preferujme "české" značky.
Tie polarisy z Rumunska máme na 21044ke. Akoby sa už nedali vyrobiť pneumatiky aj v Čechách
To je všetko tá hlúpa politika. Všetko si rozkradneme a rozpredáme. Však zo západu sa dovezie. Len potom aj tie peniaze idú preč.
KL: mozno maju dovezene kravy z francie a preto je tam made in france, dam priklad, u nas v meste je fabrika kde motnuju LCD televizory, dovezu im suciastky z ciny alebo z kerej rite a u nas sa to montuje dokopy a kamos co tam robi hovori ze jeden tyzden montuju made in Slovakia, dalsi tyzden Made in USA, ze zlezi co chce zakaznik, takze je to rozne napriklad na IPODE od firmy APPLE mam na krabicy velkym napisane DEGNED IN CALIFORNIA a pod tym malinkym MADE IN CHINA, jako ja by som to nevidel tak tragicky keby vidim aj na jogurte made IN Bosna a Hercegovina a robylo by sa to tu za rohom
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
ger007 píše:tyzden montuju made in Slovakia, dalsi tyzden Made in USA, ze zlezi co chce zakaznik, takze
Tak tak - vidím to při jejich opravách . rozeberu Philipse a Sašo div se , je to úplně totéž jak v JVC či Goldstar . Prostě dnes nejde vybírat dle značky (alespoň u komerčních levných výrobků) Je ale zajímavé jaké jsou rozdíly v cenách když vnitřek je naprosto totožný .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Koko Loko píše:Může mi někdo vysvětlit proč na krabičce se smetanou se znakem mlékárny Kunín je napsáno vyrobeno ve Francii? Já už si kolikrát připadám jako debil.
Možná proto, že Mlékárna Kunín patří francouzské firmě Le Groupe Lactalis. Mohli by svou smetanu prodávat pod vlastní značkou, jenže Mlékárna Kunín je v ČR zavedená značka, která se dobře prodává.
Škodovky u Němců bodují, líbí se Yeti a Superb Combi
5.1.2011 E15 str. 1 Titulní strana
Škoda Auto
zpět
Škoda Auto, největší český exportér, posílila v Německu.
Ve statistice nově přihlášených osobních automobilů, kterou včera zveřejnil úřad Kraftfahrt-Bundesamt, si mladoboleslavský výrobce polepšil v prosinci v meziročním porovnání o dvacet procent. V listopadu činil přírůstek 19,4 procenta, avšak proti říjnu šlo o mohutný skok z minus 44,8 procenta. „Zájem zákazníků o vozy Škoda na nejnáročnějším evropském trhu nás těší. I v prosinci táhly prodej modely Škoda Yeti a Superb Combi,“ reagoval Rudolf Dreithaler z tiskového odboru Škody Auto.
Ze dvaatřiceti sledovaných značek byla Škoda v uplynulém měsíci šestnáctá nejlepší. Největší nárůst zájmů hlásí Lada (+119,9 procenta), následují Alfa Romeo (+113,5) a Subaru (+73,8). Nejsilnější propad zažily modely Ford (-27,9 procenta) a Citroën (-24).
Meziroční čísla z posledních tří měsíců roku 2010 jsou důležitá, protože ukazují vývoj poptávky po vypršení šrotovného. To skončilo v Německu 6. září 2009. Balíkem pěti miliard eur podpořila federální vláda krizí zasažený automobilový průmysl, Škoda Auto na tomto opatření výrazně profitovala.
Pokračování » byznys str. 4
Dokončení ze str. 1
Nový přehled Kraftfahrt-Bundesamt také ukazuje, jak se výrobcům dařilo v Německu v průběhu celého loňského roku. Tabulky ukazují, že všem – s výjimkou BMW/Mini, Jaguaru, Land Roveru a Porsche, jež mají stálý okruh zákazníků – se vedlo o něco hůře než v roce 2009. Škoda Auto zaznamenala pokles o 30,7 procenta. Pořadí „poražených“ vede Lancia (-57,3 procenta) a uzavírá Mercedes (-0,5). „Škoda zůstává jedničkou mezi dováženými značkami na německém trhu,“ připomněl Dreithaler. Sesterský VW oslabil v prosinci o 7,3 procenta a celoročně o 23,8 procenta. S pětinovým tržním podílem však převyšuje ostatní konkurenty, druhé BMW/Mini má 9,1 procenta.
Němci si loni zaregistrovali o 23,4 procenta méně vozů než předloni. Domů si odvezli celkem 2,916 milionu aut.
Foto popis| Přes 200 tisíc aut. Závod Hyundai v Nošovicích vyrobil loni 200 135 aut, meziročně o 70 procent více. V Česku se prodají zhruba tři procenta vyrobených aut.
Foto autor| Foto čtk