Těsnění pod hlavou
Moderátor: Moderátoři
Těsnění pod hlavou
Najeto mam 103 tis a měnil jsem těsnění pod hlavou. Dostával se mi olej do vody. Těsnění měněno v domácích podmínkách. Odkaz na pár fotek
http://picasaweb.google.com/11006989424 ... iPodHlavou#
http://picasaweb.google.com/11006989424 ... iPodHlavou#
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Písty zůstaly v bloku. Vazelínu jsem taky neaplikoval. Když je kvalitní smirek tak tam toho moc nenapadá. Co tam napadalo tak to jsem vyfoukal kompresorem, vystříkl čističem a zas vyfoukal takže tam zapadlo 0000 nicmozno mla vonku piesty .... a ked nie dufam ze aspon natrel kraje vazelinou aby sa dali prachove ciastocky zotriet prec....res kraje pietu namazat vazelinou..
Vím, že to tak lidé běžně dělají, ale představa brusiva zapadlého mezi píst a válec je pro mne nepřijatelná.
Jinak písty jsou jen otřené hadrou.
Nic proti , ale až tuhle závadu bude umět odhalit ŘJ , nebudou mít v servisech co dělat .kumir píše:kdyš edu na LPG rozsvitilla se kontrolka CHEK engine co to znamena estli mam vymnenit tesneni pod hlavou motoru,
Nech si v servisu vyčíst chybové kódy a pak budem chytřejší .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Toto je normální. Rozsvítí-li se CHE při přechodné chybě neohrožující motor a chyba se po několikerém nastartování (obvykle 3x) neobjeví znovu, CHE zhasne. V paměti ŘJ však chyba zůstane zapsána až do odpojení baterie nebo do softwarového výmazu.kumir píše: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Seš moc fajnovej .kumir píše: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim
Při instalaci systému pro pohon alternativním palivem (o kterém navíc můžeme říct, že je univerzální pro více automobilních značek) se nemusí zcela vždy a zcela všude toto setkat se 100% kladnou odezvou od původního systému.
Dokud bylo dávkování směsi řízeno karburátorem tak nás nějaká kontrolka C-E netrápila (notabene ani nebyla) a nějaké odchylky od optimálního složení a dávkování směsi nebyly rozpoznatelné.
Avšak pokrok nezastavíš (můžeš křičet, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš udělat). Od doby, kdy je dávkování směsi řízeno elektronikou, tak každý stav, který je rozdílný od optimálního nastavení je signalizován rozsvícením červené kontrolky.
Některé vozy (obzvláště renomovaných značek) značek na tuto závadu (rozuměj rozsvícení kontrolky) okamžitě "umírají".
Jak správně podotkl PetrHC - ve Tvém případě se jednalo o nějakou nestálou závadu, která se sama odstranila. Většinou jde o signál z Lambdy, že do motoru jde chudá/bohatá směs ... což ostatně nelze ani požadovat za závadu. Ale je to prostě hodnota, která je mimo nastavené pole ŘJ a ta musí nějak reagovat (proto se aspoň rozsvítí).
Jsi zbytečně citlivej ... řeknu to jinak: vyhodíš jídlo do popelnice jen proto, že jsi je trochu přesolil?
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´