Fábie.
Moderátor: Moderátoři
na ten clanek jsem narazil nahodou:
http://www.auto.cz/test-suzuki-swift-1- ... 1#techdata
zajimavost: Milým překvapením je, že atmosférický motor umí běžně s TSI držet krok ve spotřebě. Výsledky orientačních testů ukazuje následující tabulka.
Marku netvrdil jsi nam jak budou TSi jezdit za znatelne nizsi spotrebu nez konkurencni MPi???
http://www.auto.cz/test-suzuki-swift-1- ... 1#techdata
zajimavost: Milým překvapením je, že atmosférický motor umí běžně s TSI držet krok ve spotřebě. Výsledky orientačních testů ukazuje následující tabulka.
Marku netvrdil jsi nam jak budou TSi jezdit za znatelne nizsi spotrebu nez konkurencni MPi???
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Když budeme věřit palubním počítačům, tak těch 80kg navíc může dělat 0,5l/100km. Fabia je také vyšší a v testu měla o 1cm širší pneumatiky, takže reálně ten rozdíl může narůst na 1l/100km (kdyby se TSI zabudoval do swiftu). Rozdíl by asi více vynikl, kdyby se obě auta plně naložila. Pak by možná swift táhlé dálniční stoupání při 130 km/h na 5 nevyjel a rozdíl ve spotřebě by se zvýšil.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
A zas tolik bych neveril. U kamose v praci si TDickari (ruzny auta koncernu VW) zkusili pocitat spotreby. A svete div se, palubaky kecali bezne o litrik, nekdy i litrik a pulveliz píše:Když budeme věřit palubním počítačům,

E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11067
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
S Turbokrálíkem jezdím dlouhodobě o půl litru levněji než s 1,4 16V. A s těmi papučemi je to správná poznámka, dávají se teď podle mne zbytečně široké, také se to jistě odrazí negativně na žravosti.
Mám též poznatek, že po Felicii combi, Fabii I. combi se mi subjektivně zdá ta dvojka v kombálu nejméně jistá na silnici.
Mám též poznatek, že po Felicii combi, Fabii I. combi se mi subjektivně zdá ta dvojka v kombálu nejméně jistá na silnici.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Fakt je, že šíře pneumatik umí udělat na spotřebě neuvěřitelný rozdíl. Já s Galaxy jezdil první rok po koupi na rozměru 215 mm. Po sjetí jsem na další sezonu (-y) koupil základní rozměr 195. A světe, div se - rozdíl na dálky skoro litr.
Nicméně abych tu nevypadal jako zastánce motorů VW - nějaký čas jsem jezdil s Yarisem VVTi 1,0 (čtyřválec) 50kW - model 1999, jeden z prvních. Fakt je, že ten motor chodil jako pila, motorizace 1,5 neměly šanci, a dálka ve třech dospělých lidech se dala jet za pět litrů (a to jsem to nešetřil - dálnice 140 trvale). Takže vím, že motory VVTi nejenže nežerou, ale jedou. Jediným rozdílem je skutečnost, že přeplňované motory TSi mají maximum točivého momentu ve velmi nízkých otáčkách a plochý průběh - to je nesporná výhoda, kterou nejeden řidič ocení.
pozn.: Motor 1,3 VVTi v Yarisu Stinger disponuje výkonem 67kW (nově 74kW).
vik2: Testům nevěřím. Jsou v drtivé většině případů zmanipulované nebo zaplacené. Je to u aut, pneumatik, elektroniky, všeho. Obecně platí - kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Čili budu-li mít zájem pošpinit jméno motorů TSi, vždycky si najdu způsob, jak to udělám. Třeba tím, že testovanému autu dám širší gumy, postavím k němu testovaného konkurenta s menší hmotností, menším Cx a takových detailů najdu ještě mnoho. Takže, viku, s testama na mě nechoď, to mě nedojmeš
.
Nicméně abych tu nevypadal jako zastánce motorů VW - nějaký čas jsem jezdil s Yarisem VVTi 1,0 (čtyřválec) 50kW - model 1999, jeden z prvních. Fakt je, že ten motor chodil jako pila, motorizace 1,5 neměly šanci, a dálka ve třech dospělých lidech se dala jet za pět litrů (a to jsem to nešetřil - dálnice 140 trvale). Takže vím, že motory VVTi nejenže nežerou, ale jedou. Jediným rozdílem je skutečnost, že přeplňované motory TSi mají maximum točivého momentu ve velmi nízkých otáčkách a plochý průběh - to je nesporná výhoda, kterou nejeden řidič ocení.
pozn.: Motor 1,3 VVTi v Yarisu Stinger disponuje výkonem 67kW (nově 74kW).
vik2: Testům nevěřím. Jsou v drtivé většině případů zmanipulované nebo zaplacené. Je to u aut, pneumatik, elektroniky, všeho. Obecně platí - kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Čili budu-li mít zájem pošpinit jméno motorů TSi, vždycky si najdu způsob, jak to udělám. Třeba tím, že testovanému autu dám širší gumy, postavím k němu testovaného konkurenta s menší hmotností, menším Cx a takových detailů najdu ještě mnoho. Takže, viku, s testama na mě nechoď, to mě nedojmeš

RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
no jasny - spousta TDi (treba jako to moje) ma pridavnej bufik na naftu a palubak pocita spotrebu pouze nafty do motoru, kdezto celkova spotreba je vcetne bufiku - a to muze byt az ten litr na 100Maysner píše:A zas tolik bych neveril. U kamose v praci si TDickari (ruzny auta koncernu VW) zkusili pocitat spotreby. A svete div se, palubaky kecali bezne o litrik, nekdy i litrik a pulveliz píše:Když budeme věřit palubním počítačům,
Marku ja te nechtel dojimat ani provokovat, vpodstate jsem jen chtel ozivit tema. Prislo me zajimave ze NEturbo motor je schopen drzet krok s TSi.
Mimochodem asi bys jen tezko nasel nove auto ktere ma tak strasnej koeficient Cx jako Fabie II. - 0,345
Otazka do placu, od jake rychlosti uz podle vas ma Cx znatelnej vyznam??
Mimochodem asi bys jen tezko nasel nove auto ktere ma tak strasnej koeficient Cx jako Fabie II. - 0,345
Otazka do placu, od jake rychlosti uz podle vas ma Cx znatelnej vyznam??
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Mě ukazuje palubák tak 14,9 až 15,6, průměrMaysner píše:A zas tolik bych neveril. U kamose v praci si TDickari (ruzny auta koncernu VW) zkusili pocitat spotreby. A svete div se, palubaky kecali bezne o litrik, nekdy i litrik a pulveliz píše:Když budeme věřit palubním počítačům,

cx 0,34 není zase tak zlá hodnota řekl bych, zvlášť pro takovou krátkou krabici jako je F2, aerodynamickej odpor se výrazněji začíná projevovat tak od rychlosti 70 km/h, kdy v podstatě začíná převyšovat ostatní jízdní odpory (roste s druhou mocninou rychlosti). Kromě koeficientu cx má velkej vliv taky hlavně čelní plocha.
edit: K tomu porovnání, pokud porovnávají auta ve standartním provedení jak dodává fabrika a ty auta jsou porovnatelný, tak je to myslím správně.
Žádný kdyby dali TSI do sviště neexistuje, nedali! Je potřeba porovnávat to co je a ne nějaký hypotetický příklady.
edit2: doplněn edit

Naposledy upravil(a) zelvotron dne stř led 05, 2011 09:54, celkem upraveno 2 x.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
protoze jsem hračička, zkousel jsem na ruznych trasach(kde to znam) rozdil v dojezdu na neutral. sluzebni Fabia I. HTP vs moje e36.
Ač je Fabia lehci,,, ma uzsi gumy,,, zpomalovala rychleji.
prikladam to hlavne "Cx"
vsechno to bylo subjektivni, bez kalibrovanych pristroju. Ale stejne rozdil proste znatelnej.
mozna ma vliv i rozlozeni vahy na napravy
Ač je Fabia lehci,,, ma uzsi gumy,,, zpomalovala rychleji.
prikladam to hlavne "Cx"
vsechno to bylo subjektivni, bez kalibrovanych pristroju. Ale stejne rozdil proste znatelnej.
mozna ma vliv i rozlozeni vahy na napravy
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10618
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Druhá otázka do placu: od jaké kubatury už Cx nemá znatelný význam?vik2 píše:Otazka do placu, od jake rychlosti uz podle vas ma Cx znatelnej vyznam

21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
ja ja ja viem ! urcite od V8 572 Big blockLuděk Musil píše:Druhá otázka do placu: od jaké kubatury už Cx nemá znatelný význam?vik2 píše:Otazka do placu, od jake rychlosti uz podle vas ma Cx znatelnej vyznam

Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки