Cooperova 21044, 2105 a fotky ;-)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

JmJ píše:ja bych nepodlehal depresim. jsou to jen palivove trubky dost mozna nejake v nejakem ruznem stavu ohnuti dokonce i mam, samozrejme ne nove. vymenis trubky a valis dal.
Jo podléhám depresím, protože vím že ty trubky jsou z jednoho kusu a vedou pod celým autem, kardanem, převodovou a to před barákem fakt dělat nebudu.....
Koko Loko píše:Trubka prorezla zevnitř nebo z vnějšku?
Samozřejmně z vnějšku, vlastně celé vedení co je kolem zadní nápravy je už dost perníkové a odlupují se z něho doslova kusy. Tímto pro mě žigul jako spolehlivé přemisťovadlo končí, už mu nebudu nikdy tolik věřit jako doteď.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Co bys chtel po tehle trubkach. Ty nic nevydrzi. U icka obzvlast. Dost na nic, jak je ma zigul tahany. Ja je na auto montoval vzdy kdyz bylo na kolibce bez motoru a prevodovky. Pokud je budes menit, pouzij klidne vsechny z karburatorove verze a napoj to hadickama a eskapaskama. Neni potreba tam met ty origo predimenzovany spoje. Cerpadlo tolik netlaci. Jezdil jsem tak celou dobu co byl cervenej doma.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

A přitom tady jezdí mnoho daleko starších kousků a ty tyto potíže nemají. Asi to na těch "nových" odrbávali na materiálu či povrchové úpravě. Co na STK, tam se na ty trubky nedívali? Pokud jsi s tím tedy na technické byl, vůz máš přeci jen "krátce". To přeci nevyrezne ze dne na den.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

A co použít ty průhledne hadice z PVC nebo z čeho to vlastně je. Pořádně se to spojí u nádrže a pak u motoru, aby to neteklo, až to trochu vytvrdne stářím. Tyhle trubičky používají i u nových aut.
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Koko Loko píše:Co na STK, tam se na ty trubky nedívali? Pokud jsi s tím tedy na technické byl, vůz máš přeci jen "krátce". To přeci nevyrezne ze dne na den.
Auto jsem kupoval s tři dny starou technickou. Ta byla pěkně podivná, protože místo podlahy byla IPA a v zadním okruhu brzd nebyla kapalina........Takže asi pěkné šmelé.

Je fakt že na ty trubky jsme se s otcem dívali hned po koupi a říkali si že to určitě někdy praskne.....škoda no...Uvidíme co s tím bude.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Cooper píše:Je fakt že na ty trubky jsme se s otcem dívali hned po koupi a říkali si že to určitě někdy praskne
Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ale i ne, řikal si, že to praskne a opravdu prasklo. Takže v podstatě je všechno tak, jak má bejt :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Cory píše:
Cooper píše:Je fakt že na ty trubky jsme se s otcem dívali hned po koupi a říkali si že to určitě někdy praskne
Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Tohle taky furt lidem kolem sebe tvrdím, že auto je tak dobrý, jak je dobrý jeho majitel.

Nic proti tobě Zdeňku. :wink:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Hmm, tak jsem se tu zase po čase kouknul, pěkné fotky :-)

Jinak jako řešení tvého problému mne zaujalo toto:
Koko Loko píše:Myslíš, že by tě oplastovaná měděná trubka co se s ní tahá LPG neuspokojila?
Po výměně by ta trubka přežila auto. Mohl bych najít v mých záznamech, jestli na modrém byla někdy měněná, ale řekl bych, že je tam origo od roku 72. Brzdové trubky tam jednou měněné byly.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Cory píše:Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Takže je normální při najetých 110 000 měnit na autě palivové trubky? To snad ne....Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu protože s opravou se mi vážne "srát" nechce. Takové věci mají vydržet 3x tolik, zvlášť když se s jejich výměnou prakticky nepočítá protože jsou tak blbě dosažitelné.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Snad kvoli jedenej trubke nevyhodis cele auto.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Cooper píše:
Cory píše:Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Takže je normální při najetých 110 000 měnit na autě palivové trubky? To snad ne....Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu protože s opravou se mi vážne "srát" nechce. Takové věci mají vydržet 3x tolik, zvlášť když se s jejich výměnou prakticky nepočítá protože jsou tak blbě dosažitelné.
Tak snad to nebude taková krize, to není jen o kolimetrech, ale i o stáří a způsobu zacházení původního majitele... Mimochodem každé auto má něco co se zdrbe "předčasně".
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Cooper píše:
Cory píše:Nezradilo ta zigo, ale ty sam seba.
Takže je normální při najetých 110 000 měnit na autě palivové trubky? To snad ne....Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu protože s opravou se mi vážne "srát" nechce. Takové věci mají vydržet 3x tolik, zvlášť když se s jejich výměnou prakticky nepočítá protože jsou tak blbě dosažitelné.
halvne klid, uvedom si, jak bys na rusave ztratil kredit, kdybys neprijel vazem?! :lol:

trubku vymenis a je to. jiste je pravda, ze ja tam mam trubku 21 let a az ted sme menili vice mene asi z duvodu prevence treba hadici od hrdla nadrze k nadrzi. a je taky pravda, ze na vazech z 90. let ty hadice k nadrzi vypadaji o poznani hur, pri mene kilometrech a polovicnim stari.

trubky vymen a jezdi jako za mlada. ver tomu, ze levnejsi a zaroven charismatictejsi vozidlo nikdy nenajdes :lol:
VAZ 2104 1.3 1989
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Cooper píše:Fajn, já si říkal že až to praskne tak to pude do šrotu
Nabízím 2,-Kč za kilo materiálu. Odhadem tak 2 000,-Kč za celý auto. :D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Plast a basta . Mají to tak všechny dnešní auta , ani moje po GO nebude vyjímkou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“