Re: Radkova ( Čendova) desítka
Moderátor: Moderátoři
Aha, a mně se zdálo divný, že do té bandasky vede jen jeden kabel a jinak nic. Ale ono taky po 13 hodinach práce a po té, co šéf začne ve 21 hod vyhazovat z dílny se není čemu ani divit, že se na to zapomnělo.radek mb píše:Tak záhada s volnoběhem vyřešena:zapomněli jsme připojit hadici od absorbéru benzínových par do škrtící klapky
Co je horší,bude se muset vyndat alternátor,kterému,jak byl pod vodou, zarezla ložiska a teď řve jak tur.
Takže to šustění dělá alternátor? Jinak nová ložiska můžeš koupit v řepově v tom krámu s ložiskama. Zaplatíč pár drobnejch a budeš mít pokoj.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak.Pro jistotu jsem sundal řemen z altiku a bylo ticho.Jen je slyšet trochu ten ventil.Ale jinak dobrý.Štěpán píše:Takže to šustění dělá alternátor?
To už byl velkej časovej pres,měli jsme šéfa vyhodit a třeba za hodinu zavolat,ať si to jen přijde zakódovat a zamknout.Štěpán píše:Ale ono taky po 13 hodinach práce a po té, co šéf začne ve 21 hod vyhazovat z dílny se není čemu ani divit, že se na to zapomnělo.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Tací šéfové jsou k nezaplacení (když ho můžeš třeba odněkud vyhodit). S tím mým posledním jsme měli podobný vztah. Před lidmi jsme si vykali a respektovali se a v soukromí jsme též jednali poměrně slušně, ale přeci jen se lépe říká Ty vole než Vy vole a občas jsem ho poslal i tam, kam se nechodí s příborem.radek mb píše: ... měli jsme šéfa vyhodit a třeba za hodinu zavolat,ať si to jen přijde zakódovat a zamknout.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Radku, blahopřeju, to je radost . Su zvědavej jak se tomu zutu bude dařit do budoucna, mohl by to být dlouho pěknej kousek.
Petře, když jsem byl přezouvat kola a směňoval svůj um za um pneuservismena, měl tam ještě jednoho kámoše, asi ve tvém věku, automechanika. Ten se do něj opíral právě slovy "Ty vole, to děláš blbě!", načež se mu vrátila odpověď "Neříkej mi vole, já jsem inženýr!" . Ale je s nimi na dílně dobře, každej umí něco jinýho a práce s nimi jde od ruky. Ale do mně taky rejpe: "Martinééé, můžu to zvedat za prahy?"
Petře, když jsem byl přezouvat kola a směňoval svůj um za um pneuservismena, měl tam ještě jednoho kámoše, asi ve tvém věku, automechanika. Ten se do něj opíral právě slovy "Ty vole, to děláš blbě!", načež se mu vrátila odpověď "Neříkej mi vole, já jsem inženýr!" . Ale je s nimi na dílně dobře, každej umí něco jinýho a práce s nimi jde od ruky. Ale do mně taky rejpe: "Martinééé, můžu to zvedat za prahy?"
- Fišer Jiří
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
- Bydliště: Litvínov
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
No,v těchto lítých mrazech mám možnost posoudit rozdíl skoro nového motoru a motoru po skoro 174 tisících ujetých kilometrů při ranním startu.Loni,když takto mrzlo jsem měl problémy motor nastartovat a k tomu stačila teplota zhruba 5 st. bod nulou.Dneska u nás přes noc bylo -15,ráno se "oteplilo" na -12.Celé auto zatuhlé.Avšak motor naskočil na první otočení,cca 2 vteřiny.Nic nechcíplo,vylétly otáčky,spadly na 1200 a klidný chod.
Jsem spokojen.
Edit: po ujetí asi 5 km už auto pěkně topí,provozní teplota na 90 st.Celsia.
Jsem spokojen.
Edit: po ujetí asi 5 km už auto pěkně topí,provozní teplota na 90 st.Celsia.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
tak to je radost.
Teď v -16 stC jsem natočil na plyn fáčko taky bezproblémově. Lada mě taky v zimě chytala dobře.
Teď v -16 stC jsem natočil na plyn fáčko taky bezproblémově. Lada mě taky v zimě chytala dobře.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Takže Laděna už svůj vánoční dárek dostala.Po dlouhém hledání jsem našel ten kabel k palubáku a zapojil to.Něco to ukazuje a zřejmě bude funkční.Ovšem jak to přesně ovládat,to jsem nikde nenašel.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Ty tyčky tam prej nemusí být.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Tyčky tam ještě nejsou.Ale za to je už zapojen palubák.Funguje to dobře.Děkuji Želvíkovi,že sem kdysi umístil ruský návod na obsluhu,aspoň jsem se začal trochu orientovat v tom,co to umí.Co zatím nejde je dojezd na palivo v nádrži neb se to musí nakalibrovat po 3 litrech benzínu,od nuly až do plna.A také nejde ukazatel teploty vzduchu,zřejmě musí být někde čidlo(v nějakém tématu se to už tady probíralo).Takže mám radost,Laděna se zase o něco víc přiblížila běžnému standardu západních aut .
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487