Mam taky problem zacalo mi kolisat napetie, stahuje svetla proste vsetko aj aj auto pri jazde roby taky kolisavi pohyb.. co to je??? Kontrolka dobiania skace hore dole.... Ide o 2107 1.5
[ Komentář přidal: Laďuša: ne prosinec 26, 2010 18:28 ]
Co takhle kloudně pojmenovat téma? Dneska bludišťáky nedávam, ale klidně bych moh
Problem!!! Kolisave napetie...
Moderátor: Moderátoři
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
V přechodových odporech ve spojích a ve vodičích instalace.K3NW00D píše:Když je tu tohle téma tak se taky zeptám
Na palubním ukazateli napětí mi ručička neustále kmitá ale když dám multimetr přímo na baterii tak napětí nijak nekolísá, ví někdo v čom je chyba?
Na nich vzniká úbytek napětí a protože voltmetr je zapojený čert ví kde hluboko v instalaci, tak ukazuje spíš počasí, než napětí baterie.Teda on vlastn ěukazuje palubní napětí, ale pouze pro obvody, ve kterých je zapojen, teda zřejmě pro kontrolní přístroje, blikače a zapalování. Pokud bys chtěl aby ukazoval pravdu, teda pokud se chce aby ukazoval napětí baterie, musel bys mu ten přívod od baterie samostatně natáhnout. Nejlíp i kostru. Akorát by byl trval připojen, nebo bys ho musel zapínat relátkem zapojeným cívkou na napětí za klíčkem.
Do stavu jako po koupi vozu to můžeš dostat tím, že všechnu elektriku dokonale vypucuješ a nokonzervuješ. Případně opravíš nebo vyměníš opotřebené části.
Voltmetr v 05(07) také ovlivňuje magnetické pole vznikající na drátech třeba při puštění blinkrů Pak se chová ručička jako metronom , i když ve skutečnosti napětí nekolísá .
Pokud ale při tom blikají světla (klavně okolo volnoběhu) může být vada v buzení altíku . (regulátor , studeňáky na pojistce (pokud je buzení přes pojistku) .
Pokud ale při tom blikají světla (klavně okolo volnoběhu) může být vada v buzení altíku . (regulátor , studeňáky na pojistce (pokud je buzení přes pojistku) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Ja mam celu kabelaz novu, vsetky spoje namazane kontaktovou vazelinou a k tomu novu poistkovu skrinku, taktiez s namazanymi poistkami a voltmeter si pri pustenych blinkroch stale skace a ukazuje dost odlisne ako je skutocna hodnota na baterke.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele: