UAZ AMC PICKUP
Moderátor: Moderátoři
UAZ AMC PICKUP
Nedávno mne v Pražské LADA prodejně tento impozantní UAZ. Nové téma do sekce Jiná auta nejde přidat, tak nevím, kam s tím - možná by moderátor mohl založit nové téma.
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
mne sa to tez moc paci, kupil by som si to
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
to je rozhodně chválihodné, ale stejně mi přijde, že vliv (penízky) automobilek má na tydle recenze dost vliv. stejně mi ale SM přijde pořád jako nejvíc nezávislejdvk píše:Teď v nějakém z posledních Světů motorů vyšel o tomhle autí článek
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
Ten motor je tragický. V dnešní době..............?
Podle mého mínění by takovému vozu samozřejmě slušel přeplňovaný naftový motor, ale nebránil bych se i motoru zážehovému. Ovšem tohle, co v tom je, je strašný!!! 94kW lze v dnešní době dostat z atmosférického benzinového motoru o objemu 1,7 až 1.8 - k tomu nepotřebuju motor skoro o litr větší. Krouťák na úrovni moderního dvoulitru mě taky neoslovuje. A strašně malý rozsah provozních otáček - necelý tisíc.....
Jinak to vypadá velmi příjemně na můj vkus. Tedy až na tu cenu - 624.000,- bez DPH (= tři čtvrti milionu na pultě) je dost. A nafta 2,3 od Iveco - žádný zázrak a sto tisíc navíc za něj je drzost.
Podle mého mínění by takovému vozu samozřejmě slušel přeplňovaný naftový motor, ale nebránil bych se i motoru zážehovému. Ovšem tohle, co v tom je, je strašný!!! 94kW lze v dnešní době dostat z atmosférického benzinového motoru o objemu 1,7 až 1.8 - k tomu nepotřebuju motor skoro o litr větší. Krouťák na úrovni moderního dvoulitru mě taky neoslovuje. A strašně malý rozsah provozních otáček - necelý tisíc.....
Jinak to vypadá velmi příjemně na můj vkus. Tedy až na tu cenu - 624.000,- bez DPH (= tři čtvrti milionu na pultě) je dost. A nafta 2,3 od Iveco - žádný zázrak a sto tisíc navíc za něj je drzost.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Jenže UAZ není autem dnešní doby! Se všema výhodama i nevýhodama co z toho plynou. I tak je ten motor to nejlepší, co se tam kdy dávalo, uvidíme jak se poperou s euro 5.
Ta cena je za nejvyšší výbavu, základ je za půl míče dph included, za což se těžko sežene něco obdobnýho od konkurence.
Mě by spíš zajímalo, proč má normální verze Patriotu zadní dveře zavěšený nelogicky vpravo, že by inspirace u japonskejch teréňáků bez hlubšího zamyšlení?
Ta cena je za nejvyšší výbavu, základ je za půl míče dph included, za což se těžko sežene něco obdobnýho od konkurence.
Mě by spíš zajímalo, proč má normální verze Patriotu zadní dveře zavěšený nelogicky vpravo, že by inspirace u japonskejch teréňáků bez hlubšího zamyšlení?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No na naše, ale i na ruský, u japonců je to jasný, ale tady...
Mimochodem ty motory mají u nás upravený soft řídící jednotky tak, aby splňovaly EURO 4, ZMZ totiž produkuje jen specifikaci EURO 3. A rozdíl je poměrně značnej:
CZ EU4:
Maximální výkon při ot/min-1: 94.1 při 4600 ot/min
Maximální kroutící moment N.m: 217.6 při 3900 ot/min
RU EU3:
Максимальная мощность (брутто)при частоте вращения коленчатого вала-1, кВт (л.с.): 105 (142,8) 5000
Максимальный крутящий момент (брутто)при частоте вращения коленчатого вала, Нм (кгсм): 280 (23,5) 3900±200
Mimochodem ty motory mají u nás upravený soft řídící jednotky tak, aby splňovaly EURO 4, ZMZ totiž produkuje jen specifikaci EURO 3. A rozdíl je poměrně značnej:
CZ EU4:
Maximální výkon při ot/min-1: 94.1 při 4600 ot/min
Maximální kroutící moment N.m: 217.6 při 3900 ot/min
RU EU3:
Максимальная мощность (брутто)при частоте вращения коленчатого вала-1, кВт (л.с.): 105 (142,8) 5000
Максимальный крутящий момент (брутто)при частоте вращения коленчатого вала, Нм (кгсм): 280 (23,5) 3900±200
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Jozef Matuška
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
- Bydliště: Šurany, Slovensko
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno