Hurikáne díky za detailní popis aku, nebyl jsem si jistý, jestli do toho nemontují už nějaké moderní prvky a mé dilema originalita vs. elektrolytismus není zbytečné.
Koko Loko píše:Hurikán píše:V tomto směru si baterie zachovává veškeré tradice ... dnes již dávno zapomenutých, postupů.
Tak to klobou dolů, tomu se říká veteránismus. Bravo Mistře, bravo! Ono to hned pod tou kapotou vypadá lépe než kdyby se tam naparovala nějaká pochybná Varta silver dynamic.
Tak, že bych přeci jen šel cestou upatlaných rukou?
Jezdím s Bílým LADOU málo, ale když nebude mít AKU, nebudu s ním jezdit už vůbec. Tak to ani náhodou. To že s ním jednou za čas objedu okolí, kdy přibyde jen cca 150km za rok je taky způsob jak si s tím autem udělat radost.
Ještě že je Bílý, aspoň tu nikdo nehce aby šel na sníh, jako se chce po Jahodě.
Jinak každý AKU dolévám zpravidla se svítilnou v ruce, tak jestli je uvnitř tma nebo světlo je mi fakt jedno. A když není jistá ruka, stačí větší injekční stříkačka (třeba MotoAKU má nalévací otvory cca 5mm v průměru) No a nebo se ta rocmrndaná voda prostě utře, papírové utěrky to jistí.
A další TIP. Je-li aku nějak zaprášen, znečištěn, neskutečně pomůžou dětské vlhčené ubrousky. Zrovna teď jsem vyrobil hasičům novou baterku do PPS12, až jsem jim musel vysvětlit, že jsem tu starou jen trochu "utřel a očistil".
Bílý LADA a okřídlená spol.