Zakladam temu: databaza variant palubnych dosiek a zdruzenych pristrojovych panelov, tj. pristrojoviek modelov VAZ 2101, 21011. 2102, 21021
Podmienky:
Fotografia:
- kde je vidiet na jednom zabere vidiet celu palubku, vid priklad
Udaje:
1. typ (2101,11 a pod)
2. rok vyroby, pripadne rok prvej registracie
3. SN cislo karoserie
Vlakno posluzi, ako databaza, hlavne pre tzv. "veteranistov", alebo inych ludi vyzivajucich sa v tejto a podobnych uchylkach
ad admin fora: poprosim admina, aby vsetky prispevky nesplnajuce vyssie uvedene podmienky mazal
[center]Priklad[/center]
VAZ 2101
r.v. 1974
SN: 1045249
___________________________________________________________________________
VAZ 2101/11/02/21 palubky a pristrojovky
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
VAZ 2101
r.v. 1980
No.: 3 49x xxx
pozn.: LEDkový otáčkoměr je bastl, přihrádka na tunelu původně nebyla.
_____________________________________________________________________________
VAZ 2102
r.v. 1981
No.: 496 xxx
_____________________________________________________________________________
VAZ 2101
r.v. 1972
No.: 266 xxx
pozn.: Pravá páčka je dobový bastl, ovládá v době upravený ostřikovač na elektrický. Palubka osazená teploměrem a kilometrovníkem je dobový bastl. Ekonoměr je nově udělaný dobový bastl, pouze dočasně. "koule" a manžeta řadičky je dobový bastl. Autorádio je dobový bastl, v době pořízení nového auta. Polička na tunelu je dnes provedený dobový bastl.
P.S. Doufám, že nekomplikuju situaci tím, že dávám foto i na přístrojový štít s pohledem na provedení kontrolek.
Koukám, že už od roku 74 jsou palubní desky s řídkým žebrováním a s "bezpečnostními" výdechy topení. Existují dva bezpečnostní typy výdechů, celkem s původními tedy tři typy.
Podle polomáčenky, která tu stále není, se dávaly nové palubky od roku 78.
Naposledy upravil(a) MartasBrno dne sob pro 11, 2010 15:16, celkem upraveno 7 x.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
VAZ 2102
r.v. 1977
r.v. 1977
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Dovolím si jednu technickou (večer snad nafotím i já a přispěju) - dávejte po vzoru Marťase i detail na přístrojový štít a kontrolky! Jak tak koukám, už vím o čtyřech různých typech
Btw imitace dřeva měla taky různý vzor - viz rozdíl v interiéru Marťasovy zelené (starší 2101 - tmavší "letokruhy") a žlutého kombíku (jednolitější světle hnědá, pokud dobře vidím, taková, jakou měly pozdější auta nebo 03/06)
Btw imitace dřeva měla taky různý vzor - viz rozdíl v interiéru Marťasovy zelené (starší 2101 - tmavší "letokruhy") a žlutého kombíku (jednolitější světle hnědá, pokud dobře vidím, taková, jakou měly pozdější auta nebo 03/06)
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej